Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3448419
Ik krijg bijna 600€ terug van de energiemaatschappij!! En mijn maandbedrag blijft gelijk!
Okay, het kan iets naar beneden maar ik laat m lekker staan op die 80 per maand, dat ben ik gewend en ik krijg liever terug dan dat ik moet bijbetalen volgend jaar. Hoewel ik wel weer een jaar vast heb gelukkig.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448420
sam28 schreef: di 16 aug 2022, 19:58 Ik krijg bijna 600€ terug van de energiemaatschappij!! En mijn maandbedrag blijft gelijk!
Okay, het kan iets naar beneden maar ik laat m lekker staan op die 80 per maand, dat ben ik gewend en ik krijg liever terug dan dat ik moet bijbetalen volgend jaar. Hoewel ik wel weer een jaar vast heb gelukkig.
Wij houden het maandbedrag juist expres zo laag mogelijk en zetten wat opzij om aan het eind van het jaar evt. bij te betalen. Als ze failliet gaan ben je je geld kwijt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448427
sam28 schreef:Ik krijg bijna 600€ terug van de energiemaatschappij!! En mijn maandbedrag blijft gelijk!
Okay, het kan iets naar beneden maar ik laat m lekker staan op die 80 per maand, dat ben ik gewend en ik krijg liever terug dan dat ik moet bijbetalen volgend jaar. Hoewel ik wel weer een jaar vast heb gelukkig.
Top zeg, hier krijgen we ook bijna 600 euro terug.
Is wel eens fijn zo'n meevaller hè. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448435
Charlie Angel schreef:Top zeg, hier krijgen we ook bijna 600 euro terug.
Is wel eens fijn zo'n meevaller hè. Afbeelding
Jaa!! Heel erg prettig!
Doranto schreef: Wij houden het maandbedrag juist expres zo laag mogelijk en zetten wat opzij om aan het eind van het jaar evt. bij te betalen. Als ze failliet gaan ben je je geld kwijt.
Dat zou inderdaad jammer geld zijn, maar ik geloof dat Pure Energie niet een hele kleine speler is en voornamelijk groen. Maar goed, ook dat kan omvallen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448534
Mn 2-p bed is toch vanmiddag gekomen 🥳….. heb de poten er onder gedraaid en toch maar op de plek gezet waar mn andere bed stond (had alles anders gezet (zoals de vorige bewoonster het eigenlijk had), anders had ik amper ruimte om tussen bed en verwarming te lopen om bij mn kleding te komen…. Weer kletsnat van het zweten en een heeele hoop karton/plastic, maar ik kan vanavond diagonaal in mn bed liggen ipv dat mn benen naast mn bed belanden ;D ;) ….
Door Too
#3448535
CindyMayella schreef: do 18 aug 2022, 18:38 Mn 2-p bed is toch vanmiddag gekomen 🥳….. heb de poten er onder gedraaid en toch maar op de plek gezet waar mn andere bed stond (had alles anders gezet (zoals de vorige bewoonster het eigenlijk had), anders had ik amper ruimte om tussen bed en verwarming te lopen om bij mn kleding te komen…. Weer kletsnat van het zweten en een heeele hoop karton/plastic, maar ik kan vanavond diagonaal in mn bed liggen ipv dat mn benen naast mn bed belanden ;D ;) ….

Lekkerrr!
Om half 8 naar bed :D
Al die zorgen waren dus niet nodig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door