Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411821
Bedoelen ze niet dat je op internet een vragenlijst over klachten van corona moet invullen?
En weer een week zonder roken!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3411823
Ronald schreef: ma 19 okt 2020, 19:36 Yeah! Vandaag gebeld door het UMCG!! Op 5 november gaan ze snijden :)
Oh wacht... ik had op 5 november ook een afspraak bij het andere oogziekenhuis... Keuzes, keuzes, keuzes...

En dan moet er dus ook een negatieve coronatest komen. Bel je met de "ikwilmelatentestenopcorona"-hulplijn. "Nee meneer, dat moet via internet". "Nee muts... dat kan niet, want ik mankeer niks".

Grrrrrr.....

De GGD gaat me hierin dus niet helpen, lijkt het op. Dus dat wordt twee dagen voor de operatie voor een coronatest op en neer rijden naar het altijd zonnige Scheemda...
wat een gedoe zeg :(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3411824
eelke schreef: ma 19 okt 2020, 19:48 Van wie moet je getest worden dan? Van het ziekenhuis? Maar die weten toch dat de ggd alleen test bij klachten?
Dat zou je wel denken, hè... Dus ik hoop op een beetje mooi weer op 3 november. Dan ga ik lekker op de motor door het Groningse land crossen!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3411825
De GGD wilde trouwens wel testen hoor... Ik kon alleen nog geen afspraak maken. En zij konden niet garanderen dat ik binnen 36 uur een uitslag zou hebben. En dan houdt het dus gewoon op...

Het ziekenhuis eist een test niet ouder dan 2 dagen die een negatieve uitslag heeft. De GGD kan dat niet garanderen. Dus Ronald gaat op en neer en heen en weer.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3412333
Ik ben een beetje moe. En dat is wel een geluksmomentje, want ik heb vanmorgen 2 lessen gereden en de middag gewerkt. Iets wat mijn (post-operatie en corona)conditie helemaal niet aankan ;D , maar waar ik wel heel blij van word.

Wat ook hielp was dat vanmorgen de zon vrij uitbundig scheen en toen ik aan het werk ging het met bakken uit de hemel kwam. Ik zeg goede planning!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3412349
Kaela schreef:Ik ben een beetje moe. En dat is wel een geluksmomentje, want ik heb vanmorgen 2 lessen gereden en de middag gewerkt. Iets wat mijn (post-operatie en corona)conditie helemaal niet aankan ;D , maar waar ik wel heel blij van word.

Wat ook hielp was dat vanmorgen de zon vrij uitbundig scheen en toen ik aan het werk ging het met bakken uit de hemel kwam. Ik zeg goede planning!
Van sommige dingen krijg je juist energie en word je blij van ;) ...

Mn manager moest vandaag bijspringen (teveel zieken)... op een gegeven moment komt ie naast me staan, zegt ie, dat ie het zo leuk vindt om met mij samen te werken... ik ben rustig, vrolijk, gezellig???? Uhhh.... echt waar???? Maakt mn hele dag weer goed ;D :D ... en nee, geen bijbedoelingen... hij is op en top homo ;) ....
Door Siberienne
#3412355
CindyMayella schreef: wo 28 okt 2020, 18:50 Van sommige dingen krijg je juist energie en word je blij van ;) ...

Mn manager moest vandaag bijspringen (teveel zieken)... op een gegeven moment komt ie naast me staan, zegt ie, dat ie het zo leuk vindt om met mij samen te werken... ik ben rustig, vrolijk, gezellig???? Uhhh.... echt waar???? Maakt mn hele dag weer goed ;D :D ... en nee, geen bijbedoelingen... hij is op en top homo ;) ....
Leuk zijn dat soort dingen hè? Een van mijn Noorse collega’s zei laatst ook dat ze zo blij was dat ik gekomen was. Maakt dan je dag weer goed.
Bedenk dat ik morgen ook maar eens wat tegen een andere collega moet zeggen. Die helpt me fijn met mijn Noors namelijk!

Net een rondje hardgelopen door het bos, in het donker, met hoofdlamp op. Af en toe ontketende husky omdat meneer (mensenmeneer) nu eenmaal harder loopt dan ik en de andere meneer (de hond) vindt dat hij Voorop Moet. Ik heb het overleefd, alles is nog heel en de maan op het meer was mooi.
Door hannabelgje
#3412491
Net Zoë uitgelaten en er kwam iets uit wat enigzins de vorm had van een worstje ipv een plasje water. We gaan zeker de goede kant op. Vandaag gaat ze wat kvv krijgen. Dat zal ze wel fijn vinden denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
#3412498
Fijn dat Zoe beter gaat!

Wij hadden vanmorgen een wandeling zonder regen.
En verder kreeg ik gisteren een compliment van de leraar Noors dat ik zo goed vooruit ging. En dat had ik net even nodig na een wat moeizame week op het werk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412559
We hebben weer een bank in de woonkamer :D
Hij zou vorige week dinsdag worden bezorgd dus toen was de oude al de woonkamer uit en bleek toen ze hier waren dat niet duidelijk was doorgekomen dat hij naar 1e verdieping moest ::) Maar nu dus weer normaal zitten op een bank waar mijn rug in ieder geval erg blij mee is :biggrin2:
Door hannabelgje
#3412880
Mijn vriendin heeft voor Zoë groentenschijfjes gemaakt omdat ik een hekel heb aan groentenmix maken. Zo blij mee en zo lief van haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3412959
Kaela schreef: za 07 nov 2020, 15:30 Ik zag gisteren vlak na mijn bodemonderzoek een ijsvogeltje vliegen! Was super leuke afleiding.
;D ;D ;D
dan ben je toch harder gevallen dan je denkt, als je ze ziet vliegen :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door