Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459765
hannabelgje schreef:Vanmorgen heeft Frank Nori zien eten. Mijn dag kan niet meer stuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Dat is heel fijn zeg, hopelijk blijft hij nu lekker zelf eten.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459787
hannabelgje schreef:En net heeft hij wat kivo lam van Zoë gegeten. Dat heb ik zelf gezien. Het is zelfs raar om hem te zien eten nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Raar, maar fijn! Hopelijk is het ergste nu achter de rug.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459997
eelke schreef:Eindelijk een andere laptop :D het werkte toch niet met los toetsenbord, en mobiel kan ik niet lekker typen.

Dus ik ben er weer :P
Wat fijn Eelke, kan je tenminste weer normaal een bericht typen. Maar sowieso handig om een goed werkend toetsenbord te hebben. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3460003
eelke schreef: wo 24 mei 2023, 18:46 Eindelijk een andere laptop :D het werkte toch niet met los toetsenbord, en mobiel kan ik niet lekker typen.

Dus ik ben er weer :P
Hoooooi :D
Fijn joh!
Door eelke
#3460006
Kim_S schreef: wo 24 mei 2023, 19:15 Hoooooi :D
Fijn joh!
Haaaaaiii :biggrin2:

Het is echt niet te doen als de B en de N het niet doen. Die zitten in veeeeeeel woorden. Het losse toetsenbord werkte niet omdat ik mijn scherm niet kon lezen als ik de laptop ergens anders wegzette, en laptop én toetsenbord pastte niet op mijn schoot, en toetsenbord op de laptop gaf dat er toch andere knopjes ingedrukt werden.
Dus nou ja, de knoop maar doorgehakt.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460024
In het klaagtopic heb ik het over mijn "opgelegde functie" gehad... En dat de bezielende leiding van mening was dat ik nu eenmaal op de lijst stond en er absoluut en zeker niet vanaf kon. Want dit was tot op het hoogste niveau besproken... ::)

En raadt eens... Ik ben van de lijst af! :groupwave2:

Vorige week werd eindelijk duidelijk waarvoor ik op deze lijst stond. Nadat ik wat gesprekjes had gehad waarin ik uitgelegd heb dat ik hiervoor ècht niet de juiste persoon ben, hebben een paar mensen het licht gezien en het besluit genomen om iemand anders naar voren te schuiven...

Hè, hè... Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door