Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3459236
Charlie Angel schreef:Gisteren tijdens de wandeling in het bos heb ik een vos gezien! Ik wist dat er daar zaten, maar nog nooit gezien.
Gaaf!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3459241
Siberienne schreef: vr 28 apr 2023, 18:25 Ik heb een klein baby’tje op de arm gehad - van een van mijn collega’s. Zo’n liefie en hij lachte zo
Prachtig
Aaaaah :) Wat kunnen die kleintjes ontzettend schattig zijn hè :smitten:

Mijn baby'tje slaat tegenwoordig met deuren ;D (okee okee, ze is dan ook al 14 :biggrin2: )
Door smulpaap
#3459252
Charlie Angel schreef: vr 28 apr 2023, 10:04 Gisteren tijdens de wandeling in het bos heb ik een vos gezien! Ik wist dat er daar zaten, maar nog nooit gezien.
Geweldig he ? Hier in de omgeving zien we ook regelmatig vossen
Een stukje buiten het dorp is een uitkijktoren . Vanaf die toren is een vossenhol te zien . Echt zo mooi om te zien . Ik ga weleens in alle vroegte kijken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459256
smulpaap schreef: Geweldig he ? Hier in de omgeving zien we ook regelmatig vossen
Een stukje buiten het dorp is een uitkijktoren . Vanaf die toren is een vossenhol te zien . Echt zo mooi om te zien . Ik ga weleens in alle vroegte kijken
Ja echt bijzonder. Ik wist dat ze hier zitten maar had er echt nog nooit eentje gezien.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459266
Kim_S schreef: vr 28 apr 2023, 21:11 Ooooh! Mijlpaal! :D
Ja enorm! Ze is ook al bezig met gaan staan. Ik ben heel benieuwd of de overgang van tijgeren naar kruipen daar invloed op gaat hebben. Anders zou ze wel eens rap kunnen gaan lopen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459292
Wandelen in bos en heide is niet zo’n succes met de kinderwagen. Dus we zijn vandaag naar Dokkum gereden voor een stadswandeling. Super leuk! Lekker ijsje gegeten. Heerlijke zondagmiddag zo!
Door Anne in Zweden
#3459394
Kaela schreef: vr 05 mei 2023, 21:47 Ze staat! Bij de bank!
Gefeliciteerd!

Nog een paar weken, dan heb je geen seconde rust meer omdat ze overal naartoe hobbelt zonder ergens op te letten en jij achter haar aan moet rennen. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door