Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448072
Oh, heerlijk zeg! En als Blackadder in mijn dakkoffer zou zitten, had ik in elk geval een paar dagen leuke shows ;D

Mijn eigen geluksmomentje... Ik ben bij een masseuse geweest. Een Thaise masseuse. Want ik heb spieren die vastzitten, schouders die kraken, heupen die elk een andere richting uit willen, enfin, noem maar op.
Nou... afspraak gemaakt. En ik kom daar, staat daar zo'n hele kleine mevrouw met van die sierlijke handjes. En die zou mij wel eens masseren.
Potverjandorie. Dat heb ik geweten zeg. "Hit by a train!"
Maar alles doet het nog, de spierpijn is praktisch weg (nog een klein beetje) en ook alle spanning is uit het lijf.

Volgende week ga ik weer... :biggrin2:
Door smulpaap
#3448106
Ronald schreef: wo 10 aug 2022, 16:58 Oh, heerlijk zeg! En als Blackadder in mijn dakkoffer zou zitten, had ik in elk geval een paar dagen leuke shows ;D

Mijn eigen geluksmomentje... Ik ben bij een masseuse geweest. Een Thaise masseuse. Want ik heb spieren die vastzitten, schouders die kraken, heupen die elk een andere richting uit willen, enfin, noem maar op.
Nou... afspraak gemaakt. En ik kom daar, staat daar zo'n hele kleine mevrouw met van die sierlijke handjes. En die zou mij wel eens masseren.
Potverjandorie. Dat heb ik geweten zeg. "Hit by a train!"
Maar alles doet het nog, de spierpijn is praktisch weg (nog een klein beetje) en ook alle spanning is uit het lijf.

Volgende week ga ik weer... :biggrin2:
Haha , ik zie het zo voor me :biggrin2:
Maar wat een heerlijke ervaring zeg :)
Door - pien -
#3448116
Ronald schreef: wo 10 aug 2022, 16:58 Oh, heerlijk zeg! En als Blackadder in mijn dakkoffer zou zitten, had ik in elk geval een paar dagen leuke shows ;D

Mijn eigen geluksmomentje... Ik ben bij een masseuse geweest. Een Thaise masseuse. Want ik heb spieren die vastzitten, schouders die kraken, heupen die elk een andere richting uit willen, enfin, noem maar op.
Nou... afspraak gemaakt. En ik kom daar, staat daar zo'n hele kleine mevrouw met van die sierlijke handjes. En die zou mij wel eens masseren.
Potverjandorie. Dat heb ik geweten zeg. "Hit by a train!"
Maar alles doet het nog, de spierpijn is praktisch weg (nog een klein beetje) en ook alle spanning is uit het lijf.

Volgende week ga ik weer... :biggrin2:
;D ;D ;D Heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448198
Sonja schreef: za 13 aug 2022, 00:42 Zo, dat klinkt als een grondige, maar effectieve massage! :)
Ja, dit was een beste.

Ik ben wel vaker naar een masseur geweest, maar die deed me vooral pijn. Dus daar was ik al gauw klaar mee. En dan op zoek naar een andere. Meerdere adressen doorgekregen, maar die vonden het kennelijk niet nodig om te reageren op een (in mijn ogen) normaal verzoek.

Uiteindelijk via-via deze gevonden. En daar blijf ik voorlopig!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3448279
Ronald schreef: za 13 aug 2022, 12:57 Ja, dit was een beste.

Ik ben wel vaker naar een masseur geweest, maar die deed me vooral pijn. Dus daar was ik al gauw klaar mee. En dan op zoek naar een andere. Meerdere adressen doorgekregen, maar die vonden het kennelijk niet nodig om te reageren op een (in mijn ogen) normaal verzoek.

Uiteindelijk via-via deze gevonden. En daar blijf ik voorlopig!
Fijn!

Mijn kind heeft toch wat van mijn genen meegekregen. Afgelopen winter kreeg hij de smaak van het schaatsen te pakken, dus heb ik hem lid gemaakt van de plaatselijke schaatsvereniging. En nu wil hij ook fietsen. Dus is hij vandaag voor het eerst gestart bij een Jumbo Visma Ready to Race wedstrijd tijdens de profronde van Etten-Leur. Hij vond het geweldig en wilde daarna natuurlijk ook blijven kijken naar de profs. Jonas Vingegaard, Wout van Aert, Bauke Mollema, Annemiek van Vleuten, Lorena Wiebes, maar ook schaatsers Kjeld Nuis en Antoinette de Jong reden allemaal mee, dus hij keek zijn ogen uit.
Het was een leuke dag, maar ik ben wel een beetje doorgesudderd nu. :-X
Overigens superleuk georganiseerd deze wedstrijden voor de jeugd! Laagdrempelig, geen inschrijfgeld, voor alle kinderen een Tshirt en een medaille. En wat wel uberschattig was: loopfietsraces voor de 2 t/m 4 jarigen! :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3448309
Eerst sliep mijn knappe kind zomaar 4,5 uur aan een stuk en ik dus ook. Toen ging mijn meneer 2 uur met haar wandelen zodat ik nog wat kon slapen. En nu ligt mijn knappe kind al twee uur naast mij zodat ik in de veilig slapen houding weer 1,5 uur heb kunnen slapen.
Door Siberienne
#3448314
Sonja schreef: zo 14 aug 2022, 18:24 Fijn!

Mijn kind heeft toch wat van mijn genen meegekregen. Afgelopen winter kreeg hij de smaak van het schaatsen te pakken, dus heb ik hem lid gemaakt van de plaatselijke schaatsvereniging. En nu wil hij ook fietsen. Dus is hij vandaag voor het eerst gestart bij een Jumbo Visma Ready to Race wedstrijd tijdens de profronde van Etten-Leur. Hij vond het geweldig en wilde daarna natuurlijk ook blijven kijken naar de profs. Jonas Vingegaard, Wout van Aert, Bauke Mollema, Annemiek van Vleuten, Lorena Wiebes, maar ook schaatsers Kjeld Nuis en Antoinette de Jong reden allemaal mee, dus hij keek zijn ogen uit.
Het was een leuke dag, maar ik ben wel een beetje doorgesudderd nu. :-X
Overigens superleuk georganiseerd deze wedstrijden voor de jeugd! Laagdrempelig, geen inschrijfgeld, voor alle kinderen een Tshirt en een medaille. En wat wel uberschattig was: loopfietsraces voor de 2 t/m 4 jarigen! :smitten:
Dat klinkt goed! Hoe groot zijn de voeten van je kind? Ik heb een paar prachtige klapschaats Noren die liggen te verstoffen en ik zoek er nog steeds een goed doel voor ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3448326
Siberienne schreef: ma 15 aug 2022, 12:02 Dat klinkt goed! Hoe groot zijn de voeten van je kind? Ik heb een paar prachtige klapschaats Noren die liggen te verstoffen en ik zoek er nog steeds een goed doel voor ;)
Hij heeft nu 34. Ik heb hier ook nog een paar klapschaatsen liggen maat 36, maar daar moet hij ook nog ingroeien.
Door Siberienne
#3448327
Sonja schreef: ma 15 aug 2022, 13:15 Hij heeft nu 34. Ik heb hier ook nog een paar klapschaatsen liggen maat 36, maar daar moet hij ook nog ingroeien.
Die van mij zijn 42 😂😂😂 dat wordt een meerjaren project dan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448333
Al 2 wk weer meer en gevarieerder aan het eten 🥳…. Zelfs de ‘energie’ om weekmenu’s te maken etc….. Op het moment dat ex en kids naar een vakantiehuisje gingen en een klein akkefietje plaatst vond, is er een knop bij mij om gegaan en gaat het de goede kant op… Heb het af en toe nog wel een beetje moeilijk, maar niet meer zo heftig ;) …..Ook gaat de communicatie met ex een heel stuk beter en is de relatie een stuk beter ☺️….. Nu alleen heel erg last van de hitte in combi met opvliegers :-X ;) ……
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448334
CindyMayella schreef: ma 15 aug 2022, 14:11 Al 2 wk weer meer en gevarieerder aan het eten 🥳…. Zelfs de ‘energie’ om weekmenu’s te maken etc….. Op het moment dat ex en kids naar een vakantiehuisje gingen en een klein akkefietje plaatst vond, is er een knop bij mij om gegaan en gaat het de goede kant op… Heb het af en toe nog wel een beetje moeilijk, maar niet meer zo heftig ;) …..Ook gaat de communicatie met ex een heel stuk beter en is de relatie een stuk beter ☺️….. Nu alleen heel erg last van de hitte in combi met opvliegers :-X ;) ……
Wat fijn om te lezen, ga zo door. :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448350
Fijn bericht! En met deze hitte is het niet alleen de mensen met opvliegers die het lastig hebben hoor... Zelfs mensen die vatbaar zijn voor mannengriep hebben dat! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door