Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
#3367812
Daantje schreef:PB ontvangen en bericht terug :D

We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy :daisy:

Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3367817
Daantje schreef:PB ontvangen en bericht terug :D

We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy :daisy:

Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
Oh Daantje wat heerlijk om zulk goed nieuws van je te horen :-*
Door zurca
#3367823
Wat een beauty die Pien. Wat heerlijk dat er weer een hond op jullie pad is gekomen!
Hier loopt inmiddels Pippa, de "TakkeTerrier", rond en zij geeft ons ook weer veel hondenplezier.
Heel veel geluk en plezier toegewenst met jullie Pien.
(Het gaas wat we bij je zijn wezen ophalen gaan we aankomende september testen, dan mag Pippa mee op vakantie met de caravan)
Door Hanny
#3367880
Ik zie geen foto, maar ze is in ieder geval groot.
We hadden wel gedacht, dat er ergens een grote hond een huisje zou zoeken. Zo gaat dat toch?
Heerlijk voor je en laten we hopen, nu eens een hond zonder te veel da. kosten.

veel plezier samen.
Hanny
Door eelke
#3367890
Pien :smitten:

Ik voel de lente in het bos! Ik liep met mijn softshelljas ipv winterjas, en de rits een stuk open. De vogels waren aan het fluiten en de zon scheen regelmatig. Booohhh, zo fijn weer.

Precies een goede timing ook, want het gaat zo regenen.
Door Eef+Stippels
#3367908
Daantje schreef:PB ontvangen en bericht terug :D

We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy :daisy:

Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
Heel veel geluk samen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367928
Een uurtje paardgereden in dochterlief haar wekelijkse les. Op een western-paardje. Mijn eerste keer op een western paardje, en op een western zadel ook. Was even wennen, maar daarna zijn we lekker de rijbak rond gesjeesd. Heeeeeerlijk!! :D

De spierpijn die ik nu al op voel komen hoort in het klaagtopic ::) :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door