Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3370478
Vanmorgen heel stoer :-[ :biggrin2: naar het losloopgebied in het bos gegaan met Pippa. Daar liep net iemand met een groep Springer Spaniels. Pippa kennis laten maken en toen de lijn op de grond laten vallen. Wat een lol heeft ze gehad. Ook heel trots op ons wuufke, ze liep met iemand anders mee maar na 2 keer roepen kwam ze terug. En ze ging een keer met een spaniel een aardig stuk het bos in, die spaniel was al uit zicht (Die bleek een rondje gerend te hebben en kwam alweer terug), ik roepen en warempel daar kwam ze aangesjeesd :)
Was een goede ervaring voor mij en vooral veel lol voor Pippa.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3370508
Ze zijn eindelijk klaar:
IMG_20190315_163130902.jpg
IMG_20190315_163130902.jpg (3.04 MiB) 1827 keer bekeken
Drie jaar geleden als houten bloempotten van papa gekregen. Na zijn overlijden bleven ze maar in de kast liggen en een paar weken geleden kreeg ik ineens "de geest". In razend tempo af......
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3370559
Ik hoop weer een stapje vooruit te kunnen maken binnenkort. Tis nog te onzeker om er openlijk over te praten, maar ik word er al wel heel blij van, en dat wil ik natuurlijk wel even delen met jullie :)
Door zurca
#3370564
Er zullen nog genoeg momenten komen dat ze mij het nakijken geeft maar vandaag steken we mooi in onze zak :) Knap wuufke...

Pauline wat een ontzettend leuke bloempotten!! (en je keuken vind ik ook erg leuk :biggrin2: )
Kim, klinkt spannend en leuk. Ik duim voor je dat alles je mee gaat zitten :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370569
zurca schreef:Vanmorgen heel stoer :-[ :biggrin2: naar het losloopgebied in het bos gegaan met Pippa. Daar liep net iemand met een groep Springer Spaniels. Pippa kennis laten maken en toen de lijn op de grond laten vallen. Wat een lol heeft ze gehad. Ook heel trots op ons wuufke, ze liep met iemand anders mee maar na 2 keer roepen kwam ze terug. En ze ging een keer met een spaniel een aardig stuk het bos in, die spaniel was al uit zicht (Die bleek een rondje gerend te hebben en kwam alweer terug), ik roepen en warempel daar kwam ze aangesjeesd :)
Was een goede ervaring voor mij en vooral veel lol voor Pippa.

Komt helemaal goed met jullie :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3370598
Kim_S schreef:Ik hoop weer een stapje vooruit te kunnen maken binnenkort. Tis nog te onzeker om er openlijk over te praten, maar ik word er al wel heel blij van, en dat wil ik natuurlijk wel even delen met jullie :)
Mijn dag kan niet met stuk! Ik ben nu al blij voor je, al heb ik geen flets idee waar het overgaat.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3370600
zurca schreef:Er zullen nog genoeg momenten komen dat ze mij het nakijken geeft maar vandaag steken we mooi in onze zak :) Knap wuufke...

Pauline wat een ontzettend leuke bloempotten!! (en je keuken vind ik ook erg leuk :biggrin2: )
Kim, klinkt spannend en leuk. Ik duim voor je dat alles je mee gaat zitten :)
Weet je.... Het vreemdste aan geen Joep meer is dat ik niet meer ogen voor of achter hoef te hebben. Dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. En ook hoe successen voelen. Heerlijk!

Ons huis is een waterval aan kleur, de keuken dus ook. :biggrin2:
Door zurca
#3370628
Pauline schreef:Weet je.... Het vreemdste aan geen Joep meer is dat ik niet meer ogen voor of achter hoef te hebben. Dus ik weet wel een beetje hoe het voelt. En ook hoe successen voelen. Heerlijk!:
Nou het zit zo in je,bijna 13 jaar lang zo op moeten letten, andere honden mijden... Het is voor mij zo omschakelen. Komt ook nog bij dat ik in elke situatie wel iets negatiefs kan bedenken en ben dus overvoorzichtig. ::)
Maarrrrr.... We komen zojuist terug van een wandeling in het losloopgebied :cool: Er waren weer vriendjes, ze heeft weer plezier gehad.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3370973
Voor het eerst in mijn leven rijles gehad van een dressuurjuf. Super leuk, op de fjord, gericht op mijn zit en balans. Ik heb nog veel te oefenen (en sterker te worden, ik voel wat vaker sportschool aankomen!), maar wat ze me geleerd heeft is wel dat waar ik naar op zoek was. Ga ik ook bij de ijslanders wat aan hebben.

Begin april ga ik twee dagen naar iemand die met mij aan de slag gaat voor mijn angst. En zo hoop ik vanuit twee kanten mezelf weer het zelfvertrouwen te geven om meer te kunnen genieten en beter te rijden. Zodat ik weer durf wat ik eigenlijk allang kan en zo leuk vind om te doen!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3370975
Al een paar dagen achter elkaar laat ik Tuur stukjes los in het bos; en hij doet het geweldig. Blijft netjes op het pad, en hij wacht op me als ik dat vraag. Zou ik dan echt eindelijk weer eens een hond hebben die (zo nu en dan) los kan? Oke, dan heb ik er nog steeds 5 die wel altijd aan de lijn moeten, maar 2 van de 7 los, dat is toch wel echt een geluksmoment wat mij betreft :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3370995
Gelukkig was het bij Charlie een virusje, hopelijk eenmalig. Ik blaf nog lekker en mijn duim heeft nog wat rust nodig, fus wat doe, juist vloeren kijken en verf en behang enzo.
Toch een hele mooie en dikke (8mm) laminaatvloer gescoord voor eigenlijk behoorlijk weinig hier bij de vloerenhandel in Emmeloord. Die hebben zo'n mooie hoek met partijresten. Wij hadden 35 m2 nodig en deze partij was 38 m2. Charlie was mee, die mocht de stroefheid nog even mooi testen op het voorbeeld.
Het zijn de kleine dingen die het doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door