Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3368489
Ik heb vanaf vrijdag vakantie (tenzij ik nog gebeld word, om die ene dag nog te komen werken ergens op een school)... Heerlijk, mn 1ste vakantie sinds mn nieuwe baan... wordt al iets rustiger op school ivm toetsweek enzo... ff alles laten rusten...
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3368514
Bij de meneer aan de zaak is iets meer dan een half jaar geleden ingebroken. Precies een half jaar later stonden een paar van de gestolen goederen op marktplaats :o
Iets met cowboyarrestatieverhaal, maar vandaag mocht de meneer z'n items weer ophalen bij de politie :D :smitten:

Nou jaaaaa :D woeiiii voor de politie, en uiteraard voor de vrienden die de items terugzagen op mp :D
(Beetje vaag gehouden omdat dit een openbaar forum is :-[ maar manman, wat zijn we blij :D )
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368543
Cathelijn schreef:Ah die Joris :-* Top om hem zo blij te zien
Anne in Zweden schreef:@Plien: kijk 'm galopperen dan! :D Blij kun je worden dan, hè? Zo belangrijk, dit soort triomfjes. Dat ie nog maar een hele hoop boomstammen mag nemen!
Ja ik word echt nog elke dag blij van hem, hij doet het "gewoon" nog prima gelukkig. :-* :-* :-*
Door - pien -
#3368693
sam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!! :groupwave2: :beerchug: :mbounce:
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!

Gesprek ging goed. Ik ben helemaal op van alle emoties.
Sollicitatie, therapie en daarna strand met een vriendin die een uur heeft gespuid over alles waar zij het moeilijk mee heeft op moment. Nu thuis en val bijna in slaap.
Gefeliciteerd :groupwave2:
Door - pien -
#3368730
Pauline schreef:Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, 't zijn de kleine dingen die het doen.......

Heeee, die Joris, geweldig :thumbup:
Inge en Bono schreef:Bij de meneer aan de zaak is iets meer dan een half jaar geleden ingebroken. Precies een half jaar later stonden een paar van de gestolen goederen op marktplaats :o
Iets met cowboyarrestatieverhaal, maar vandaag mocht de meneer z'n items weer ophalen bij de politie :D :smitten:

Nou jaaaaa :D woeiiii voor de politie, en uiteraard voor de vrienden die de items terugzagen op mp :D
(Beetje vaag gehouden omdat dit een openbaar forum is :-[ maar manman, wat zijn we blij :D )
Jeeeej! Dat is fijn zeg!
Door Eef+Stippels
#3368733
sam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!! :groupwave2: :beerchug: :mbounce:
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!
Gefeliciteerd!!! :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door