Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215265
Lil schreef:Super origineel! Zou ik nu nooit durven vragen en ik ben nog wel op zoek naar een leuke man.
Ik moet toegeven dat er niet veel is wat ik niet durf..... ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3215268
Pauline schreef: Was niet eens een date.... Gewoon een vraag om iets te zien die verstrekkende gevolgen had. Mijn hart herkende hem meteen. 'S Avonds gelijk samen naar de disco, waar hij (bleek later) al wekenlang had geprobeerd om een gesprek met me te beginnen......
Ik vind het steeds leuker worden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3215275
Pauline schreef:Was niet eens een date.... Gewoon een vraag om iets te zien die verstrekkende gevolgen had. Mijn hart herkende hem meteen. 'S Avonds gelijk samen naar de disco, waar hij (bleek later) al wekenlang had geprobeerd om een gesprek met me te beginnen......

Haha geweldig ;D
Leuke foto ook :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3215278
Gefeliciteerd Plien en Eddy! Heerlijk "hoe is het zo gekomen" :biggrin2: verhaal

Mijn geluksmomentje van vandaag: Oscar na een week met veel wandelingen als een blij ei bij Hylos door de tuin zien rennen!
Door Lil
#3215284
Pauline schreef:Ik moet toegeven dat er niet veel is wat ik niet durf..... ;D
Wij gaan nog snel eens afspreken, want ik heb dringend les nodig. ;D
Door zurca
#3215307
Wat een ontzettend leuk verhaal Pauline!
Gefeliciteerd :-*

Bedenk me door jouw verhaal dat mijn vriend en ik elkaar gisteren 20 jaar kennen :-[ :biggrin2: (rare zin ::) )
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3215312
zurca schreef:Wat een ontzettend leuk verhaal Pauline!
Gefeliciteerd :-*

Bedenk me door jouw verhaal dat mijn vriend en ik elkaar gisteren 20 jaar kennen :-[ :biggrin2: (rare zin ::) )
Ook gefeliciteerd!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door