Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3393830
hannabelgje schreef: zo 26 jan 2020, 16:42 Sinds lange tijd weer eens achter de naaimachine gekropen. Een slaapzakje gemaakt voor de caafs. Best aardig gelukt nog. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Wow, chique! Echt leuk gedaan zeg en mooie stofjes
Door smulpaap
#3393863
hannabelgje schreef: zo 26 jan 2020, 16:42 Sinds lange tijd weer eens achter de naaimachine gekropen. Een slaapzakje gemaakt voor de caafs. Best aardig gelukt nog. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat ziet er erg leuk uit zeg , daar zullen ze blij mee zijn
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3393937
Vind ze erg leuk die slaapzakken :) .... misschien dat ik voor Saar ook zoiets kan gaan maken/naaien... die ligt het liefst overal onder ;) ....

Dochterlief naar orthopeed geweest, 6 wk na knie operatie... ziet er goed uit, ligt voor op revalidatie :) ... mag nog 2 wk met 1 kruk lopen om iets steviger te staan en daarna zonder... nu ook gaan oefenen met fietsen bij fysio..... ze gaat de goede kant op :D ....
Door Tanna
#3393983
CindyMayella schreef: ma 27 jan 2020, 16:49 Vind ze erg leuk die slaapzakken :) .... misschien dat ik voor Saar ook zoiets kan gaan maken/naaien... die ligt het liefst overal onder ;) ....

Dochterlief naar orthopeed geweest, 6 wk na knie operatie... ziet er goed uit, ligt voor op revalidatie :) ... mag nog 2 wk met 1 kruk lopen om iets steviger te staan en daarna zonder... nu ook gaan oefenen met fietsen bij fysio..... ze gaat de goede kant op :D ....
Dat is fijn!
Door frodo quin
#3394031
hannabelgje schreef: zo 26 jan 2020, 16:42 Sinds lange tijd weer eens achter de naaimachine gekropen. Een slaapzakje gemaakt voor de caafs. Best aardig gelukt nog. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Hang je die dan open of leg je ze neer?

Ik wordt ook altijd blij van hangmatjes of andere dingen voor de ratten maken :)
Door hannabelgje
#3394395
frodo quin schreef: Hang je die dan open of leg je ze neer?

Ik wordt ook altijd blij van hangmatjes of andere dingen voor de ratten maken :)
Ik leg ze neer. Ze kruipen er dan in.

Mijn lieve Noodles meisje eet weer. Pak van mijn hart. Toch niet lekker geweest denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394705
Wij hebben gisteren, na lang uitstellen, zomaar opeens een nieuwe eethoek, salontafel en tvmeubel gekocht. We voelen ons bijzonder decadent, maar aangezien we de afgelopen 15 jaar met onze studentenmeubelen en krijgertjes hebben gedaan, werd het ook gewoon wel eens een keer tijd!

Nu nog twee weken wachten, dat moet in het klaagtopic ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394715
sam28 schreef: za 08 feb 2020, 08:43 Wat leuk Kaela!! :D
Ja echt wel! En nou hebben we ook nog nieuwe luxaflex (we hebben na 9 jaar nog de rolgordijnen van de vorige bewoners hangen) en nieuwe gordijnen gekocht. Oh my! De gordijnen die we nu hebben, hebben we 13 jaar geleden zelf gekocht, maar zijn versleten, verkleurd en het garen laat op heel veel plekken los. Maar ik vind ze nog steeds zo mooi! Dus we hebben gezocht en praktisch dezelfde gevonden! Daar ben ik zo blij mee!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394909
Spikkelneus schreef: zo 09 feb 2020, 09:54 Fotooooooos :D ;)

edit: ik zie dat we nog 2 weken moeten wachten...
Ja maar dan komen er wel kiekjes hoor, beloofd!

Gister concert van Mika. Oh my, het was zoooooo gaaf. Hij lande om 20.20 op Rotterdam, is naar Utrecht (of zoals hij steeds zei Oetreggg) gehaast, het podium opgesprongen en heeft twee uur lang vol energie en zonder enige soundcheck een chaotisch maar onwijs persoonlijk concert gegeven. Inclusief een a capella stukje, een ronde door de hele zaal (behalve nou net de hoek waar wij stonden snik snik) en een aantal vrije keuzes van het publiek.

Nu heb ik maar een probleem. Ik wil woensdag weer. En er zijn nog kaartjes. En ik heb vrij. Oh dear!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door