Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3432469
Meneer Ko kan nog wel eens moeilijk doen met auto's maar de elektrische auto lijkt goed gekeurd.
Niet eerder heb ik hem zo ontspannen in een auto gezien. Blij mee, vooral ook omdat hij niet meer zo kwetsbaar in de kofferbak zit gezien het grote aantal bumperklevers...
Hij heeft alleen wat moeite om het ding te herkennen want er is (nog) geen herkenbaar motorgeluid.
Door hannabelgje
#3432494
src_esther schreef:Meneer Ko kan nog wel eens moeilijk doen met auto's maar de elektrische auto lijkt goed gekeurd.
Niet eerder heb ik hem zo ontspannen in een auto gezien. Blij mee, vooral ook omdat hij niet meer zo kwetsbaar in de kofferbak zit gezien het grote aantal bumperklevers...
Hij heeft alleen wat moeite om het ding te herkennen want er is (nog) geen herkenbaar motorgeluid.
Kun je geen speelkaarten tussen de spaken steken? Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432502
Zo solliciteer je je een ongeluk, waarbij je op het grootste gedeelte geen reactie krijgt en zo ben je net weer aan het werk en krijg je zowaar 2 (erg late) reacties terug of je nog geïnteresseerd bent ;D ;D …. 1 heb ik overigens al afgezegd, te weinig uur en op de 2de heb ik gereageerd voor een gesprek ;) …..
Gebruikersavatar
Door Ina
#3432505
CindyMayella schreef: vr 17 sep 2021, 12:13 Zo solliciteer je je een ongeluk, waarbij je op het grootste gedeelte geen reactie krijgt en zo ben je net weer aan het werk en krijg je zowaar 2 (erg late) reacties terug of je nog geïnteresseerd bent ;D ;D …. 1 heb ik overigens al afgezegd, te weinig uur en op de 2de heb ik gereageerd voor een gesprek ;) …..
Haha....je gaat het nog druk krijgen straks ;D

Maar super, leuk dat er (ondanks dat het wat laat is) toch nog een nieuw padje op je weg komt.... beter kiezen uit twee leuke jobs als helemaal geen reacties krijgen
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3432506
Na 13 jaar (!!) aanmodderen met de verwarming hier in huis, hebben we sinds een uurtje nu dit schatje werkend opgeleverd gekregen:
IMG-20210917-WA0001.jpeg
IMG-20210917-WA0001.jpeg (1.52 MiB) 537 keer bekeken
Het wordt nu zó heerlijk warm :smitten:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432508
Ina schreef:[quote=CindyMayella post_id=3432502 time=<a href="tel:1631873637" data-original-title="" title="">1631873637</a> user_id=14918]
Zo solliciteer je je een ongeluk, waarbij je op het grootste gedeelte geen reactie krijgt en zo ben je net weer aan het werk en krijg je zowaar 2 (erg late) reacties terug of je nog geïnteresseerd bent ;D ;D …. 1 heb ik overigens al afgezegd, te weinig uur en op de 2de heb ik gereageerd voor een gesprek ;) …..
Haha....je gaat het nog druk krijgen straks ;D

Maar super, leuk dat er (ondanks dat het wat laat is) toch nog een nieuw padje op je weg komt.... beter kiezen uit twee leuke jobs als helemaal geen reacties krijgen[/quote]

Ja, waar ik nu werk, daar kom ik nu dingen tegen die niet vooraf gemeld zijn, wederom personeelstekort, waardoor ik vanaf morgen 7 dagen achter elkaar werk :-\ (geen hele dagen, maar ben toch grootste deel van de dag weg) en nog wat dingetjes…..
Heb straks om 16.30 uur een gesprek in Z’meer…..
Kim_S schreef:Na 13 jaar (!!) aanmodderen met de verwarming hier in huis, hebben we sinds een uurtje nu dit schatje werkend opgeleverd gekregen:
IMG-20210917-WA0001.jpeg
Het wordt nu zó heerlijk warm :smitten:
Heerlijk zo’n kachel!!! :biggrin2:
Door Siberienne
#3432509
Fijn Kim! En succes Cindy. Haha, hier idem, ik ga solliciteren op een andere baan vanwege dingen waar je later pas achter komt ;) (wel in Noorwegen en nog dichter bij huis ook, even gebeld vandaag met de collega daar en werd hartelijk uitgenodigd om te solliciteren.

En nu weekend!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3432511
Dank!
Het is een pelletkachel met watermantel, en een 600 liter opslagvat voor het warme water, dat vanuit daar door de radiatoren gepompt wordt. De pelletkachel heeft zelfs een afstandsbediening :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3432515
Siberienne schreef: vr 17 sep 2021, 16:39 Fijn Kim! En succes Cindy. Haha, hier idem, ik ga solliciteren op een andere baan vanwege dingen waar je later pas achter komt ;) (wel in Noorwegen en nog dichter bij huis ook, even gebeld vandaag met de collega daar en werd hartelijk uitgenodigd om te solliciteren.

En nu weekend!
Geweldig, jij ook al :)

Veel succes dan ook, hopelijk mag het brengen waar je op hoopt
Door Anne in Zweden
#3432516
Kim_S schreef: vr 17 sep 2021, 13:59 Na 13 jaar (!!) aanmodderen met de verwarming hier in huis, hebben we sinds een uurtje nu dit schatje werkend opgeleverd gekregen:

IMG-20210917-WA0001.jpeg

Het wordt nu zó heerlijk warm :smitten:
O kijk, nou hoef je niet meer naar Zweden te verhuizen voor een lekker warm huisje! :P
Door Anne in Zweden
#3432517
Siberienne schreef: vr 17 sep 2021, 16:39 Fijn Kim! En succes Cindy. Haha, hier idem, ik ga solliciteren op een andere baan vanwege dingen waar je later pas achter komt ;) (wel in Noorwegen en nog dichter bij huis ook, even gebeld vandaag met de collega daar en werd hartelijk uitgenodigd om te solliciteren.

En nu weekend!
Spannend! Succes met de gesprekken, Sib en Cindy!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432518
Tja… wat zal ik zeggen ;) ????? Ik ben in principe aangenomen….. Ik ga er op vooruit: krijg op zondag 150% uitbetaald, waardoor ik maar 2 (vaste) dagen doordeweeks hoef te werken en dan zit ik nog een half uur boven wat ik wilde werken, terwijl ik nu 5 dg moet werken om aan dezelfde uren te komen… reiskosten nog ff uitzoeken, maar dat vind ik geen probleem…. Salaris is wel incl vakantiegeld, maar da’s uiteindelijk ongeveer wat ik nu ook verdien…..
Volgens de arbeidsovereenkomst mag ik per direct stoppen waar ik nu werk (werk er net 15 dagen), maar ik vind het wel zo netjes om eerst mn manager in te lichten (dat kan pas maandag)….. pfffff…. Ben er eigenlijk nog een beetje stil van….. Zodra ik maandag mn manager heb gesproken, mn nieuwe manager/bazin appen wanneer ik kan beginnen etc…..
Door Too
#3432520
CindyMayella schreef: vr 17 sep 2021, 19:07 Tja… wat zal ik zeggen ;) ????? Ik ben in principe aangenomen….. Ik ga er op vooruit: krijg op zondag 150% uitbetaald, waardoor ik maar 2 (vaste) dagen doordeweeks hoef te werken en dan zit ik nog een half uur boven wat ik wilde werken, terwijl ik nu 5 dg moet werken om aan dezelfde uren te komen… reiskosten nog ff uitzoeken, maar dat vind ik geen probleem…. Salaris is wel incl vakantiegeld, maar da’s uiteindelijk ongeveer wat ik nu ook verdien…..
Volgens de arbeidsovereenkomst mag ik per direct stoppen waar ik nu werk (werk er net 15 dagen), maar ik vind het wel zo netjes om eerst mn manager in te lichten (dat kan pas maandag)….. pfffff…. Ben er eigenlijk nog een beetje stil van….. Zodra ik maandag mn manager heb gesproken, mn nieuwe manager/bazin appen wanneer ik kan beginnen etc…..

Gefeliciteerd! Het klinkt als een heel goede ruil
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door