Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3423097
Maar dat is heel goed nieuws voor Bella en jullie, geen operatie! Kan me heel goed voorstellen dat dat een groot geluksmoment is :)
Kim, wat heerlijk zeg, een nieuwe baan waarbij je meer thuis kan zijn. Gefeliciteerd!
Door - pien -
#3423098
Eef+Stippels schreef: di 30 mar 2021, 13:30 Wat leuk :D
Ik ben benieuwd wat Shadow er van vindt! :)


Bella heeft geweldig goed nieuws :D
Ze hoeft niet geopereerd te worden :groupwave2:

Er zijn foto's gemaakt van haar knie en heupen bij de orthopeed en die zagen er helemaal goed uit, ze heeft zelfs mooie heupen! :yeah:

Waarschijnlijk heeft ze iets in haar rug verrekt, dus ze moet nog een week rust met pijnstilling en korte rechtlijnige wandelingetjes.
Ik ga ook naar de osteopaat met haar.

Ik ben zo blij dat ze die zware tta operatie met revalidatie niet hoeft te doorstaan!
Ooo zie je, wel gelezen maar er doorheen gefloept : wat super dat Bella niet geopereerd hoeft :-*
Door smulpaap
#3423112
Kim_S schreef: vr 02 apr 2021, 11:29 Dank iedereen weer! :)

Gisteren al mijn collega’s ingelicht. Pffff :( Ik ga ze wel missen!
Maar net niet genoeg om te blijven :biggrin2:
Nog gefeliciteerd Kim . Met je nieuwe baan , heerlijk vooruitzicht ;)
Door Siberienne
#3423114
Gefeliciteerd Kim! En super nieuws voor Bella.

Ik kwam er onlangs achter dat de Noren Pasen nogal serieus nemen - althans als serieus excuus voor vakantie. Dus ik bleek vrij te hebben vanaf woensdag middag. En na een tripje ‘click and hent’ weer een paar kasten rijker, hangt het eerste gordijn en zaten we voor het eerst op de fiets vandaag!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3423215
Kim_S schreef: wo 31 mar 2021, 14:23 Ik heb een nieuwe baaaaaan :D :D :D

Vanmorgen opgezegd, dus nu is het officieel :)

Ik ga voornamelijk vanuit huis werken. Wel nog als account manager maar dan dus niet meer zo veel op pad. Heerlijk! Heb er helemaal zin in, 3 mei begin ik :D
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe baan! :flowers:
Fijn ook, wat meer rust in de tent. :)
Door - pien -
#3424351
Vandaag krijg ik 'de prik' :daisy: én ik hoorde gister dat mijn afbouwmedicatie wordt vergoed :groupwave2: dus straks gaan we naar de huisartsenpraktijk en nemen we wat lekkers mee van de bakker :D (daar word ik geprikt en is de arts die hoogstpersoonlijk een brief heeft geschreven een de verzekeraar)
Verder is het een stralende dag en ga ik wat klusjes doen en in de tuin werken, even wat onkruid bij z'n kladden pakken :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3424362
- pien - schreef: do 15 apr 2021, 09:29 Vandaag krijg ik 'de prik' :daisy: én ik hoorde gister dat mijn afbouwmedicatie wordt vergoed :groupwave2: dus straks gaan we naar de huisartsenpraktijk en nemen we wat lekkers mee van de bakker :D (daar word ik geprikt en is de arts die hoogstpersoonlijk een brief heeft geschreven een de verzekeraar)
Verder is het een stralende dag en ga ik wat klusjes doen en in de tuin werken, even wat onkruid bij z'n kladden pakken :biggrin2:
Fijn! Klinkt als een heerlijke dag :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door