Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3395383
Kaela schreef: di 11 feb 2020, 07:17 Ja maar dan komen er wel kiekjes hoor, beloofd!

Gister concert van Mika. Oh my, het was zoooooo gaaf. Hij lande om 20.20 op Rotterdam, is naar Utrecht (of zoals hij steeds zei Oetreggg) gehaast, het podium opgesprongen en heeft twee uur lang vol energie en zonder enige soundcheck een chaotisch maar onwijs persoonlijk concert gegeven. Inclusief een a capella stukje, een ronde door de hele zaal (behalve nou net de hoek waar wij stonden snik snik) en een aantal vrije keuzes van het publiek.

Nu heb ik maar een probleem. Ik wil woensdag weer. En er zijn nog kaartjes. En ik heb vrij. Oh dear!
En, wat ga je doen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395396
frodo quin schreef: wo 19 feb 2020, 18:44 En, wat ga je doen?
Ik ben niet meer geweest hoor! Dat zou wel heel decadent geweest zijn. Ik heb genoten van de napret van het heerlijke concert van maandag's.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3395423
Vandaag het formulier getekend waardoor ik nog maar 26 uur per week ga werken. Ik moet wel iets salaris inleveren, maar ga naar 3 dagen werken, 4 dagen weekend. En dat is ook wel wat waard!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3395424
Ronald schreef:Vandaag het formulier getekend waardoor ik nog maar 26 uur per week ga werken. Ik moet wel iets salaris inleveren, maar ga naar 3 dagen werken, 4 dagen weekend. En dat is ook wel wat waard!
Wat fijn Ronald, vervelend dat je wat in moet leveren maar goed voor jezelf zorgen is ook heel belangrijk. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395426
Ronald schreef: do 20 feb 2020, 21:08 Vandaag het formulier getekend waardoor ik nog maar 26 uur per week ga werken. Ik moet wel iets salaris inleveren, maar ga naar 3 dagen werken, 4 dagen weekend. En dat is ook wel wat waard!
Fijn dat je wat minder kan werken, heb je meer tijd om leuke dingen te doen
Door Tanna
#3395427
Kaela schreef: do 20 feb 2020, 07:39 Ik ben niet meer geweest hoor! Dat zou wel heel decadent geweest zijn. Ik heb genoten van de napret van het heerlijke concert van maandag's.
Hoezo decadent? Wij hebben een paar keer 4 avonden achter elkaar McCartney gezien, gewoon omdat hij er was! ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395428
Tanna schreef: do 20 feb 2020, 21:27 Hoezo decadent? Wij hebben een paar keer 4 avonden achter elkaar McCartney gezien, gewoon omdat hij er was! ;D ;D
Haha dat is mooi! Het leven is ook om te genieten!

Ik had die woensdag een extra paardrijles gereden en heb met een lieve vriendin geluncht en was daarna heel moe en heel voldaan. Ook een uitstekende invulling van de dag en daarna nog op en neer naar Utrecht voor een energiek concert was teveel van het goede.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3395444
Tanna schreef: ma 17 feb 2020, 15:12 Vanmorgen rolde de bal het water in. Water met een diepe, steile kant, eigenlijk kun je de bal wel afschrijven. Ivy probeerde hem te pakken vanaf de kant maar die bal is te groot om uit diep water te vissen. Ze kukelde nog in het water maar kreeg hem maar niet te pakken. Ik heb een superlange tak gezocht en geprobeerd de bal tegen de kant aan te houden zodat Ivy er houvast op kon krijgen. De eerste tak brak in stukken, de tweede tak was te dun en te buigzaam. Ivy deed haar best maar het lukte niet en ik moest oppassen dat ik niet zelf in het diepe water viel.
Een eind verderop zag ik de hondentrainer aan komen lopen. Een zwijgzame jongeman die volgens mij fantaseert dat hij hondentrainer is, ik weet dat hij de hele dag gewoon thuis is met zijn moeder en net zo zwijgzame broer. Maar goed, hij heeft zijn honden wel aardig onder controle, zeker zijn zwarte labrador. Ik riep naar hem om te vragen of zijn hond de bal uit het water kon pakken. Te koud voor het water, vond de jongen, maar hij kwam toch helpen. En hoera, Shadow haalde na een hoop gedoe de bal op de kant, ook voor hem viel het niet mee en hij had toch een beetje een nat pak gehaald. Ik heb uitbundig bedankt en zonder nog wat te zeggen liep de jongen weer verder, samen met zijn honden.
We waren wel erg blij!
Fijn opgelost! Toch aardig dat hij het wilde doen. Een man van weinig woorden. ;)
Moyra zou er ook niet in gaan hoor, veel te koud. ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3395445
Ronald schreef: do 20 feb 2020, 21:08 Vandaag het formulier getekend waardoor ik nog maar 26 uur per week ga werken. Ik moet wel iets salaris inleveren, maar ga naar 3 dagen werken, 4 dagen weekend. En dat is ook wel wat waard!
Fijn Ro! Meer evenwicht is ook wat waard. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395486
De rijles van woensdag was verplaatst naar gisterochtend en werd een bosrit. Het zo heerlijk! Zonnetje erbij, niet al te gek veel wind, het sluimerende gevoel van het voorjaar dat er aan zit te komen in het bos. Wat een mazzel om dat hele korte stukje mooi weer mee te mogen pakken vanaf de paardenrug ipv door het raam van het kantoor!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395491
Kaela schreef: za 22 feb 2020, 07:39 De rijles van woensdag was verplaatst naar gisterochtend en werd een bosrit. Het zo heerlijk! Zonnetje erbij, niet al te gek veel wind, het sluimerende gevoel van het voorjaar dat er aan zit te komen in het bos. Wat een mazzel om dat hele korte stukje mooi weer mee te mogen pakken vanaf de paardenrug ipv door het raam van het kantoor!
O wat heerlijk zou ik ook graag willen maar op een IJslander vind ze zo leuk en dan de telgang
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395494
kiara schreef: za 22 feb 2020, 09:56 O wat heerlijk zou ik ook graag willen maar op een IJslander vind ze zo leuk en dan de telgang
Wat houdt je tegen?! In Drente zit genoeg, weet niet waar je precies zit, maar Marieke Mulder zit bijvoorbeeld in de Punt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door