Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3444816
pearlsofpassion schreef: do 19 mei 2022, 12:14 Beetje te veel, als je't mij vraagt.
Het komt hier langs ramen en deuren naar binnen. :-X
De dakgoot kon het niet meer slikken en toen hadden we een waterval langs de gevel...

Kregen net een oproep van de school om aub thuis en binnen te blijven, dat de kindjes veilig binnen zitten.
Maar er is een boom omgewaaid en ze krijgen ook water binnen.

Ale, bon, beetje minder zou ook mogen. :o
Ah fijn, die bui is nu hier :o
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444817
pearlsofpassion schreef: do 19 mei 2022, 12:14 Beetje te veel, als je't mij vraagt.
Het komt hier langs ramen en deuren naar binnen. :-X
De dakgoot kon het niet meer slikken en toen hadden we een waterval langs de gevel...

Kregen net een oproep van de school om aub thuis en binnen te blijven, dat de kindjes veilig binnen zitten.
Maar er is een boom omgewaaid en ze krijgen ook water binnen.

Ale, bon, beetje minder zou ook mogen. :o
Oooh jeetje, dat is wel heftig! Hier was het heel schappelijk, veel minder als voorspelt en eigenlijk nog te weinig.

Hopelijk is het bij jullie snel voorbij PoP!
Door eelke
#3444818
Kaela schreef: do 19 mei 2022, 12:43 Oooh jeetje, dat is wel heftig! Hier was het heel schappelijk, veel minder als voorspelt en eigenlijk nog te weinig.

Hopelijk is het bij jullie snel voorbij PoP!
Er komt nog een bak hoor
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444819
De regen is duidelijk weer ongelijk verdeeld lees ik wel. Hier is het tot nu toe niet veel meer geweest dan paar spatjes terwijl ik in de buienapp hele zwarte stukken langs de westkust zie gaan
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444823
dinky89 schreef: do 19 mei 2022, 12:51 De regen is duidelijk weer ongelijk verdeeld lees ik wel. Hier is het tot nu toe niet veel meer geweest dan paar spatjes terwijl ik in de buienapp hele zwarte stukken langs de westkust zie gaan
Precies. Hier is net de zwaarste geweest (en natuurlijk was ik net toevallig even buiten, zonder plu). En als ik het zo zie op buienradar, valt het best wel mee wat hier gaat vallen.

Het koelt wel lekker af zo!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3444836
Hier is her alweer warm ::)
Ondanks het briesje. In het groen is het nog nat maar op straat zie je er al niets meer van.
Ben wel blij dat er wat gevallen is. Maar tis opmerkelijk hoe snel zo'n berg water ook weer weg is..
Door eelke
#3444851
Ik zag het laatste pimpelmeesje van de beleef de lente webcam uitvliegen. Mooi nestje hoor, 7 eitjes, 7 kuikens uitgekomen, en 7 uitgevlogen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444884
Ik kan zo verschrikkelijk genieten van muziek. Jáááren geleden was ik eens wat tegengekomen bij het Uur van de Wolf. En dat stukje heb ik nu teruggevonden.

Vivre... c'est ma derniere volonté...

Zo breekbaar, zo krachtig, zo prachtig.

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444947
Ronald schreef: za 21 mei 2022, 10:35 Ik kan zo verschrikkelijk genieten van muziek. Jáááren geleden was ik eens wat tegengekomen bij het Uur van de Wolf. En dat stukje heb ik nu teruggevonden.

Vivre... c'est ma derniere volonté...

Zo breekbaar, zo krachtig, zo prachtig.

Ja, die vind ik ook erg mooi. Maar ik luister 'm niet meer want ik heb 'm op mijn uitvaartlijstje gezet. En nu moet ik ervan :'( .

Maar om het toch even luchtig te houden in dit topic: Het was vandaag een mooie dag. Mijn vader had 2 weken een huisje gehuurd op de Veluwe en we zijn vorig weekend en dit weekend daar langs geweest.
Vandaag was het lekker weer en hebben we een fietstochtje gemaakt. Dat was genieten!
En intussen was de meneer met Guapa examen VZH gaan doen en geslaagd. Dus die kan door voor IGP1.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3444950
Het was ook heerlijk weer, fijn dat je zo genoten hebt. En gefeliciteerd maar wat is IGP1?

Die is mooi Ronald. Ik heb op het moment alleen zo'n moeite met naar muziek luisteren, lijk dan soms wel chronisch incontinent. Iets met therapie en overbelast.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444953
Charlie Angel schreef: zo 22 mei 2022, 23:49 Het was ook heerlijk weer, fijn dat je zo genoten hebt. En gefeliciteerd maar wat is IGP1?
De nieuwe benaming voor wat we vroeger IPO1 noemden. Oftewel een programma bestaande uit speuren, gehoorzaamheid en pakwerk.
En na IGP1 komen nog IGP2 en IGP3.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444956
Charlie Angel schreef: zo 22 mei 2022, 23:49 Die is mooi Ronald. Ik heb op het moment alleen zo'n moeite met naar muziek luisteren, lijk dan soms wel chronisch incontinent. Iets met therapie en overbelast.
Troost je... dit nummer heeft bij mij een storm van tranen veroorzaakt. Maar aan de andere kant liet het me ook zien dat je, ondanks dat je ouder en kwetsbaarder wordt, nog steeds hele mooie dingen kunt doen.
Sonja schreef:Ja, die vind ik ook erg mooi. Maar ik luister 'm niet meer want ik heb 'm op mijn uitvaartlijstje gezet. En nu moet ik ervan :'( .
Dan is dit wel een binnenkomer, ja... Knuffel
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444976
Dinky die vandaag grotendeels rustig op de bank is blijven liggen terwijl werklui bezig waren met het plaatsen van nieuwe kozijnen. Enorm trots op haar :)

En ander geluksmoment is dat we in 1 keer geslaagd zijn voor een pak voor vriendlief voor de aanstaande trouwerijen :) en het staat hem geweldig :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door