Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3453097
Ik heb vandaag echt een ouderwetse long covid doorvermoeide dag dus op moment denk ik daar nog even niet aan. Ben ook nog niet thuis van werk en morgen om 5.20 gaat de wekker weer. Das even al teveel. Maar neemt niet weg dat ik ultra blij ben met het huis!!!
Screenshot_20221114-105554~2.png
Screenshot_20221114-105554~2.png (1.06 MiB) 427 keer bekeken
De voorkant
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453106
baileys schreef: ma 21 nov 2022, 19:28 Gefeliciteerd Sam. Weer lekker terug naar Utreg.
Heb je verhuishulp?
Ik heb ook nog long covid. Gelukkig hoeft er niet veel te gebeuren, een likje verf her en der. Ik verwacht dat dat in 3 dagen gebeurd is, dat verven. Inpakken en dergelijke is meer werk. Voor het over verhuizen ga ik een verhuisbedrijf inhuren, hopelijk hebben ze op redelijk korte termijn nog plek.
Door El_Kato
#3453107
Whoopwhoopwhoop gefeliciteerd :D Ziet er echt superkaraktervol en leuk uit :)

Please please veel foto’s plaatsen als je er in kan. Hou echt van dit soort huisjes :D

Wilde nog op je twijfel reageren met dat er best een behoorlijk beweging is voor tiny houses en minimaliseren. Zelf hebben we ook geen groot huis en begin dit jaar dus groots verbouwd en voor de verbouwing heel veel dingen weggedaan. Ik wil ook niet zoveel zooi meer hebben. Ben erg van het bewaren en wie weet kan je het nog ergens voor gebruiken. Maar heb echt veel dingen weggedaan waar ik echt al jaren niets meer mee had gedaan. Of waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had. Bij genoeg dingen nog echt wel getwijfeld of ik het niet toch moest bewaren maar het toch snel in de doos voor de Kringloop gemikt :)

Je bent redelijk recent verhuist en hebt misschien wel beeld bij de dingen die je toen meegesleept hebt maar eigenlijk helemaal niet gebruikt heb in dit huis. Moet/wil je die echt weer meenemen naar je nieuwe huis?

En voor de dingen die je echt graag mee wilt nemen probeer handige opbergoplossingen te vinden. Bv een bed met lades eronder. Wij hebben gekeken voor een soort van klapbed maar kunnen het daarin niet helemaal vinden. We slapen in een soort van smalle nis waar het bed net in past dus lades aan de zijkanten van het bed daar hebben we niet zoveel aan. Bij de eettafel hebben we een klepbank via FB gevonden. Superhandig voor allerlei dingetjes. Mijn pastamachine en Ninja blender staan er bv in en mijn wijnvoorraad die niet in het rek past.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453114
El_Kato schreef: ma 21 nov 2022, 21:39 Whoopwhoopwhoop gefeliciteerd :D Ziet er echt superkaraktervol en leuk uit :)

Please please veel foto’s plaatsen als je er in kan. Hou echt van dit soort huisjes :D

Wilde nog op je twijfel reageren met dat er best een behoorlijk beweging is voor tiny houses en minimaliseren. Zelf hebben we ook geen groot huis en begin dit jaar dus groots verbouwd en voor de verbouwing heel veel dingen weggedaan. Ik wil ook niet zoveel zooi meer hebben. Ben erg van het bewaren en wie weet kan je het nog ergens voor gebruiken. Maar heb echt veel dingen weggedaan waar ik echt al jaren niets meer mee had gedaan. Of waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had. Bij genoeg dingen nog echt wel getwijfeld of ik het niet toch moest bewaren maar het toch snel in de doos voor de Kringloop gemikt :)

Je bent redelijk recent verhuist en hebt misschien wel beeld bij de dingen die je toen meegesleept hebt maar eigenlijk helemaal niet gebruikt heb in dit huis. Moet/wil je die echt weer meenemen naar je nieuwe huis?

En voor de dingen die je echt graag mee wilt nemen probeer handige opbergoplossingen te vinden. Bv een bed met lades eronder. Wij hebben gekeken voor een soort van klapbed maar kunnen het daarin niet helemaal vinden. We slapen in een soort van smalle nis waar het bed net in past dus lades aan de zijkanten van het bed daar hebben we niet zoveel aan. Bij de eettafel hebben we een klepbank via FB gevonden. Superhandig voor allerlei dingetjes. Mijn pastamachine en Ninja blender staan er bv in en mijn wijnvoorraad die niet in het rek past.
Ja!! Ee is zeker veel aandacht voor!! En ben zeker van plan om daar ideeën op te doen! :biggrin2:
Ik zal een eigen topic maken als ik de sleutel krijg :D Met foto's!! Ik vond deze huisjes ook altijd zoooo gaaf en heb me altijd afgevraagd hoe je daar nu in zou kunnen komen te wonen.
Gelukt!!! :groupwave2:
Door Cathelijn
#3453115
Super zeg! Het ziet er heel karaktervol uit aan de buitenkant! En dan een soort gemeenschap er omheen. Lijkt me toch ook veel fijner wonen dan een flatgebouw - zei het dorpsmeisje :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door