Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3444044
smulpaap schreef: di 26 apr 2022, 21:36 Tis een zwaar leven hoor hier in Drente :biggrin2:
Observeren , naar China graven , racen
En ik ben sinds ik hier woon grijs geworden ::)
Moeder zegt dat is blijvend . Door al mijn graafwerkzaamheden is mijn snor en neus grijs :biggrin2: tenzij ik in bad ga , maar dat heeft toch geen zin
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3444050
smulpaap schreef: ma 25 apr 2022, 20:51 Geluksmomentje van miss hunter
Mijn nieuwe slaaphuis ligt goddelijk :biggrin2:
Owwwww....er is hier een blonde langpoot jaloers ;)
Wat een gaaf slaaphuis heb je gekregen :D



.....en de baas wil graag het merk, hier sneuvelt nog al eens iets, dus nieuwe opties zijn altijd welkom
Door smulpaap
#3444051
Ina schreef: wo 27 apr 2022, 12:55 Owwwww....er is hier een blonde langpoot jaloers ;)
Wat een gaaf slaaphuis heb je gekregen :D



.....en de baas wil graag het merk, hier sneuvelt nog al eens iets, dus nieuwe opties zijn altijd welkom



Dit is hem , in alle maten verkrijgbaar . Op YouTube staat nog een filmpje hoe je het huis uit elkaar kunt halen voor een wasbeurt
https://www.123dierenshop.nl/product/ho ... ggle-cave/
Gebruikersavatar
Door Ina
#3444058
smulpaap schreef: wo 27 apr 2022, 13:26 Dit is hem , in alle maten verkrijgbaar . Op YouTube staat nog een filmpje hoe je het huis uit elkaar kunt halen voor een wasbeurt
https://www.123dierenshop.nl/product/ho ... ggle-cave/
:D ..... ze heeft meteen haar verlanglijstje doorgestuurd aan Sinterklaas, de Kerstman, Opa's-Oma's-ooms-tantes-en alle neefjes en nichtjes ;D

Eens zien of er iemand zo lief voor haar gaat zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444060
Heerlijk genoten van een kraanvogel paartje met jongen in het wild :cool:
En van de vader en zoon die daar samen waren vanuit Den Haag en de wekker om 4 uur hadden gezet voor een dag vogelspotten. Denk dat hij een jaar of 12 was en hij was erg goed en heerlijk enthousiast :biggrin2: kortom, erg gezellig in de kijkhut :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3444064
dinky89 schreef: wo 27 apr 2022, 18:48 Heerlijk genoten van een kraanvogel paartje met jongen in het wild :cool:
En van de vader en zoon die daar samen waren vanuit Den Haag en de wekker om 4 uur hadden gezet voor een dag vogelspotten. Denk dat hij een jaar of 12 was en hij was erg goed en heerlijk enthousiast :biggrin2: kortom, erg gezellig in de kijkhut :cool:
Leuk! Heel apart om kraanvogels te zien.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3444067
pike schreef: wo 27 apr 2022, 19:44 Alle maten :D
oh jee niet echt, max 15-20 kg, dat gaat spannen straks :biggrin2:
Nee hoor :biggrin2:
Large: 110x90x65cm ( Geschikt voor grotere honden tot 40kg: Vizsla, Dalmatiër, Mechelse Herder etc ).
:biggrin2:
Maar hmmmmmm :g:
Door smulpaap
#3444070
Ina schreef: wo 27 apr 2022, 16:55 :D ..... ze heeft meteen haar verlanglijstje doorgestuurd aan Sinterklaas, de Kerstman, Opa's-Oma's-ooms-tantes-en alle neefjes en nichtjes ;D

Eens zien of er iemand zo lief voor haar gaat zijn :biggrin2:


Ja . Maatje Russell is nog betaalbaar :biggrin2: al vond ik het ook een pittige prijs , €129 . Maar het is wel een solide huis . En slopen doet ze niet .anders had ik het niet gedaan hoor .
Gebruikersavatar
Door Ina
#3444079
smulpaap schreef: wo 27 apr 2022, 22:59 Ja . Maatje Russell is nog betaalbaar :biggrin2: al vond ik het ook een pittige prijs , €129 . Maar het is wel een solide huis . En slopen doet ze niet .anders had ik het niet gedaan hoor .
Ze heeft hier nu altijd de Cozy Cave, de eerste was na een jaar of 6 echt wel serieus op (die lag beneden en werd dus intensief gebruikt), de 2de ligt boven en hoewel ze daar elke nacht in ligt blijft die beter omdat dat echt neerploffen en slapen is, maar nu na een jaar of 8 toch echt ook wel lelijk begint te worden.
Haar nieuwste Cave 'met' orthopedisch binnenkussen (de dame begint ook op leeftijd te raken ;) ) is echt niet goedkoper als de Sleeping Fox ... het nadeel van een koukleumige langpoot die heel graag ergens onderligt te knorren.....dat kost een paar centjes ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door