Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3405824
Vandaag wand- en vloertegels gaan kiezen voor onze nieuwe badkamer. Ttz, op de vloer wordt het wss click-vinyl ipv keramisch parket. Daar waren wij zo aangenaam door verrast! :o
En daarin vrijwel precies dezelfde houtprint gevonden als het meubel wordt, dus dat wordt zeer mooi.
Wandtegels worden afgewassen betonlook, in 30cmx60cm en dan geschrankt. Ik vind ze super mooi!

En nu wordt het allemaal erg concreet! Zo leuk!
Binnen 2 weken een afspraak om nog even de laatste dingetjes te bespreken en beslissen en de details bij te schaven en dan kan alles in bestelling. Hopelijk in het najaar dan een mooie nieuwe badkamer met ruime douche. :-*
Door - pien -
#3405866
pearlsofpassion schreef: vr 26 jun 2020, 16:50 Vandaag wand- en vloertegels gaan kiezen voor onze nieuwe badkamer. Ttz, op de vloer wordt het wss click-vinyl ipv keramisch parket. Daar waren wij zo aangenaam door verrast! :o
En daarin vrijwel precies dezelfde houtprint gevonden als het meubel wordt, dus dat wordt zeer mooi.
Wandtegels worden afgewassen betonlook, in 30cmx60cm en dan geschrankt. Ik vind ze super mooi!

En nu wordt het allemaal erg concreet! Zo leuk!
Binnen 2 weken een afspraak om nog even de laatste dingetjes te bespreken en beslissen en de details bij te schaven en dan kan alles in bestelling. Hopelijk in het najaar dan een mooie nieuwe badkamer met ruime douche. :-*
Fijn hoor, een nieuwe badkamer, helemaal naar je smaak! Ik ben ook nog steeds heel blij met onze nieuwe badkamer. Heel simpel maar lekker praktisch en met een mooie accentmuur.

Een geluk bij een ongelukkie : de omvormer kost niet zoveel als we hadden verwacht. Wel heel stom dat 'ie stuk is na 6,5 jaar en we daar pas na een half jaar achter komen (we hadden de stroomlevering beter in de gaten kunnen houden maar omdat de omvormer niet verbonden was via Bluetooth of netwerk : meneer de installateur had niet aangegeven dat dat kon ::) ) hebben we nu een groot, gerenommeerd bedrijf voor het installeren van de nieuwe omvormer en zij weten ook meer over energieopslag. Even kijken of en hoe we dat gaan doen :yeah:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3405870
src_esther schreef: vr 26 jun 2020, 23:40 Nep hout? Brrrr...
Een frisse nieuwe badkamer naar eigen smaak is uiteraard wel fijn.
Ja, echt hout op de vloer, lukt niet echt in een badkamer of je moet er bergen kosten tegenaan gooien, opletten met water en erg veel onderhoud. Niet echt haalbaar met kinderen.
Voor de kasten had ik graag massief hout gehad, maar dat is niet betaalbaar gebleken, of meneer wil er de meerprijs toch niet voor geven.
Maar die vloeren zijn zo mooi, met relief en al, dat je al heel goed moet kijken om het verschil te merken. Ze stonden in de winkel gewoon naast de echte parket en als de labels er niet waren had ik niet zeker geweest wat wat was (eens gelegd he, op de zijkant of de onderkant zie je het uiteraard wel).
We hebben echt prachtige keramische parket gezien. Met de voeg in de juiste kleur zie je niet waar de ene tegel eindigt en de andere begint. En karaktervol! Echt super mooi. En met vloerverwarming eronder is het ook niet koud.
Maar het paste echt niet bij het hout van ons meubel. Heel jammer... :(
Ik ben nu aan het denken of die vloer niet ergens anders in huis zou passen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3405871
Na een paar jaar aanklooien, trek ik net dit uit mijn moestuin :D
FCEF2A45-CD03-4BC2-88B7-2EF18EF14D48.jpeg
FCEF2A45-CD03-4BC2-88B7-2EF18EF14D48.jpeg (705.88 KiB) 1802 keer bekeken
Dit jaar gaat het zó leuk allemaal. Normaal groeit er niks of wordt alles opgegeten door slakken, maar dit jaar gaat gewoon alles goed! Leuk :)

(Hoort eigenlijk in het moestuin topic, maar het geluksmomentje overheerst toch wel :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3405882
Kim_S schreef: :biggrin2: Ze zijn al op ;D
Zelfs Atz vond het wel wat :cool:
Pas maar op...
Ik had 2 jaar geleden prachtige tomaten, stonden helemaal vol.... Trots dat ik was...
Ik heb er nooit iets van gegeten, Jacy had alles al op.... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3405909
Kim_S schreef: za 27 jun 2020, 14:33 Na een paar jaar aanklooien, trek ik net dit uit mijn moestuin :D

FCEF2A45-CD03-4BC2-88B7-2EF18EF14D48.jpeg

Dit jaar gaat het zó leuk allemaal. Normaal groeit er niks of wordt alles opgegeten door slakken, maar dit jaar gaat gewoon alles goed! Leuk :)

(Hoort eigenlijk in het moestuin topic, maar het geluksmomentje overheerst toch wel :biggrin2: )
Wauw Kim, mooi!
Leuk dat het goed gaat!
Die zien er echt lekker uit!

Ik wacht nog op een jaar waarin alles goed gaat. ::)
Dit jaar een hardnekkige mol en mineervlieg al gehad. En mozaïek op de aardappels, denk ik. Oh ja, en bijna alle perzikbloesems afgevroren.
Al bij al valt dat erg goed mee. En dat maakt het ook nooit saai. :biggrin2:
Door Siberienne
#3405924
Ik heb een nieuwe fiets gekregen van mijn meneer. Sinds mijn ongeluk van 5 jaar geleden en daarna de frozen shoulder zit ik niet meer echt lekker op mijn racefiets. Snel last van nek en handen. Onder lichte dwang vandaag een andere fiets geprobeerd. Soort kruising MTB en racefiets, en ik zit er super op, trapt heerlijk en geen pijn. Ik zat na afloop met tranen van blijfschap in mijn ogen in de winkel. Ik kan weer fietsen zonder au. Fiets is ook veel beter op gravel wegen dus ook beter voor Noorwegen.

Aanstaande vrijdag wordt ik aan alle kanten opgemeten om hem helemaal perfect op mij af te stellen. Super fietsenwinkel. En hopelijk heb ik hem de week erop al! :D

Ik heb het fietsen zo gemist. Soms besef je dat pas als het weer kan :)

En ook nog eens vrienden blij kunnen maken met onze oude mountain bikes.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3406075
Ik heb zojuist een veulentje geboren zien worden :smitten:

Nu even slapen tot het licht wordt en dan zodra het kan foto’s maken! En genieten, zo bijzonder!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3406082
Siberienne schreef:Ik heb een nieuwe fiets gekregen van mijn meneer. Sinds mijn ongeluk van 5 jaar geleden en daarna de frozen shoulder zit ik niet meer echt lekker op mijn racefiets. Snel last van nek en handen. Onder lichte dwang vandaag een andere fiets geprobeerd. Soort kruising MTB en racefiets, en ik zit er super op, trapt heerlijk en geen pijn. Ik zat na afloop met tranen van blijfschap in mijn ogen in de winkel. Ik kan weer fietsen zonder au. Fiets is ook veel beter op gravel wegen dus ook beter voor Noorwegen.

Aanstaande vrijdag wordt ik aan alle kanten opgemeten om hem helemaal perfect op mij af te stellen. Super fietsenwinkel. En hopelijk heb ik hem de week erop al! :D

Ik heb het fietsen zo gemist. Soms besef je dat pas als het weer kan
Wat heerlijk zeg!! Hopelijk heb je er super veel plezier van!!!
Kaela schreef:Ik heb zojuist een veulentje geboren zien worden
Gaaf! :smitten:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3406103
Jongste dochter is vanmorgen afgestudeerd. Nu zijn we inmiddels wel gewend om alles te doen via Microsoft Teams, maar dit is toch wel apart. Je kunt elkaar niet meteen na afloop knuffelen. :( En gezellig met alle vrienden en familie in een ongezellige gang van de uni een matige snack eten en een lauw drankje drinken. ;D Evengoed een fijn moment! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door