Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3427896
Ik was vanmorgen vroeg wakker en vroeg met werken begonnen, dus om vier uur al klaar. En toen was het zeldzaam rustig buiten. Geen luide muziek, geen krijsende kinderen. Zelfs geen normaal spelende kinderen. Ik heb een uur boekje liggen lezen in mijn hangmat en ik ben helemaal zen. Zo was het hier tot twee jaar terug bijna altijd en zo wil ik het weer!!!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3427905
Dat is zeker een geluksmomentje!

Het viel mij vandaag ook al op dat het heel rustig is in de omgeving. Weinig tot geen gekrijs, weinig tot geen geblaf... Als het maar geen stilte voor de storm is!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3427913
Ronald schreef: ma 14 jun 2021, 21:48 Dat is zeker een geluksmomentje!

Het viel mij vandaag ook al op dat het heel rustig is in de omgeving. Weinig tot geen gekrijs, weinig tot geen geblaf... Als het maar geen stilte voor de storm is!
Gezien de ervaringen van de laatste paar jaar, geniet ik er gewoon van zolang het duurt!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3427972
Het voorschot van de letselschade wordt deze week uitbetaald, tegenpartij bekent volledige schuld.... nu nog wachten op het expertiserapport wat betreft de auto.... jammer genoeg is het resultaat van het ziekenhuisbezoek van gister (de gynaecoloog, waarvan ik dacht dat de afspraak was vervroegd, maar was door de SEH aangevraagd ivm het ongeluk) niet zeker te relateren aan het ongeluk (gynaecoloog kan niet bevestigen dat wat hij zag ook door het ongeluk komt).... dus da’s nog een vraagteken of we dat zo laten....
Door Too
#3427988
@Cindymajella
Klinkt nog een heel klein beetje dubbel maar wel fijn dat ze alvast gaan uitkeren.



Zo lekker vanaf een uur of 5 doelloos lopen klungelen, alle deuren open, er is niks zinnigs uit mijn handen gekomen ... en nu moet ik me verschrikkelijk haasten om gepoetst en al op tijd bij de tandarts te zijn
en dan toch nog even BePeejen ;D
Door Siberienne
#3429054
Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3429056
Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics :biggrin2:
En je hebt er waarschijnlijk lekker weer bij! Veel plezier op vakantie, rust lekker uit en geniet van je prachtige land! :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3429057
Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics :biggrin2:
Fijne vakantie! Groot gelijk om dan je werk ook op internet los te laten ;-)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3429059
Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics :biggrin2:
Van harte gegund! Fijne vakantie :-*
Door smulpaap
#3429067
Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics :biggrin2:
Heerlijk , geniet er van
Door rosmin
#3429087
@Siberienne
Fijne vakantie :)

eigen geluksmomentje, er zijn 3 elementaen getrokken bij Rox gister, ze heeft alles goed doorstaan, is nu doodmoe
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door