Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3426653
Charlie Angel schreef:Jeetje, wat worden ze al groot zeg! Heerlijk zo om ze weer te kunnen zien. Afbeelding
+1 ik schrik ervan hoe groot ze al zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3426668
hannabelgje schreef:Gisteren een heerlijke dag gehad tijdens date 3. Ik denk dat ik verliefd ben Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat heerlijk! :D

smulpaap schreef:Nog wat foto's van de tweeling
Bloemen geplukt voor oma :biggrin2:
Oma krijgt uitleg over een spelletje
En uiteraard veel met Thara bezig
Wat zijn ze hard gegroeid!
Gezellig hoor :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3426763
Geluksmoment van Scott ::)

Wij wonen vlakbij een huisje en bij dat huisje verkopen ze ijsjes en koekjes. Elk weekend ga ik met vrouwtje naar het huisje en dan koopt ze een ijsje of koekje en dan mag ik ook een beetje. Van de mevrouw of meneer van het huisje krijg ik dan ook een hondenkoekje :D
Elke dag wil ik wel even bij het huisje kijken of er nog wat te halen valt. Ik spring dan tegen het muurtje aan en kijk dan met mn meest schattige snuit of ik wat krijg. Helaas zegt het vrouwtje dan meestal dat het niet mag >:( Ook vandaag weer.. ik moest gewoon verder lopen zei ze. Maar er zat een meneer op het terrasje die mij heel schattig vond. Meneer had zelf ook een hondje en daarom koekjes in zn zak :D :D
En voordat het vrouwtje wat kon zeggen had ik van die meneer al twee frolics gekregen :mbounce:
Morgen maar eens kijken of die meneer er weer zit :duimen: :dog:
Door MillyMol
#3426842
Ik heb vandaag de heerlijkste Hollandse asperges gegeten, meegenomen door vrienden die twee weken met hun camper op familiebezoek zijn geweest in NL.

Ze mochten weer: ze zijn een maand geleden volledig gevaccineerd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3426845
MillyMol schreef: do 27 mei 2021, 19:09 Ik heb vandaag de heerlijkste Hollandse asperges gegeten, meegenomen door vrienden die twee weken met hun camper op familiebezoek zijn geweest in NL.

Ze mochten weer: ze zijn een maand geleden volledig gevaccineerd.
Klinkt geweldig!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427063
Niet zeker of ik er zo gelukkig mee moet zijn maar ik ben het toch wel een beetje....

Afgelopen januari was ik geopereerd aan mn oor, het heeft dingen erger gemaakt voor mijn gevoel. Het voelt dicht als een oorontsteking, het doet nog pijn en het geluid is vervormd. De second opinionarts heeft me in maart het eea uitgelegd wat arts 1 me nooit heeft uitgelegd maar omdat het niet over ging ben ik in april terug geweest en kreeg een AB kuur. Helaas deed dat niks en kon ik een scan krijgen. Die was eindelijk vandaag.
Officieel heb ik nog geen uitslag maar ik kon wel het radiologieverslag in zien.
Arts 1 heeft alles afgedaan als kan niet en vooral zonder uitleg of iets afwimpelen. Daarom naar secop arts en daar dus gebleven. Gouden greep.

Maar ik ben niet gek, er is iets gezien. Zoals ik het lees en uitgezocht heb zonet heb ik een retractie van het trommelvlies en het trommelvlies is ook dik. Ook zitten er weke delen in de ruimte van Prussak en bij de incus. Ook is er een geringe sluiering van mastoidcellen.
Maar goed, zoals ik het las is dat de retractie van trommelvlies kan veroorzaken dat in de ruimte van prussak rommel komt waardoor de ontluchting niet kan plaatsvinden en dat daardoor een cholesteatoom kan ontwikkelen.

Mijn conclusie is dat ik dus me niet aanstel, er is iets gezien.
Hopelijk betekent dit niet dat ik weer onder het mes moet. :-\
Door MillyMol
#3427068
sam28 schreef: ma 31 mei 2021, 19:12 Niet zeker of ik er zo gelukkig mee moet zijn maar ik ben het toch wel een beetje....

Afgelopen januari was ik geopereerd aan mn oor, het heeft dingen erger gemaakt voor mijn gevoel. Het voelt dicht als een oorontsteking, het doet nog pijn en het geluid is vervormd. De second opinionarts heeft me in maart het eea uitgelegd wat arts 1 me nooit heeft uitgelegd maar omdat het niet over ging ben ik in april terug geweest en kreeg een AB kuur. Helaas deed dat niks en kon ik een scan krijgen. Die was eindelijk vandaag.
Officieel heb ik nog geen uitslag maar ik kon wel het radiologieverslag in zien.
Arts 1 heeft alles afgedaan als kan niet en vooral zonder uitleg of iets afwimpelen. Daarom naar secop arts en daar dus gebleven. Gouden greep.

Maar ik ben niet gek, er is iets gezien. Zoals ik het lees en uitgezocht heb zonet heb ik een retractie van het trommelvlies en het trommelvlies is ook dik. Ook zitten er weke delen in de ruimte van Prussak en bij de incus. Ook is er een geringe sluiering van mastoidcellen.
Maar goed, zoals ik het las is dat de retractie van trommelvlies kan veroorzaken dat in de ruimte van prussak rommel komt waardoor de ontluchting niet kan plaatsvinden en dat daardoor een cholesteatoom kan ontwikkelen.

Mijn conclusie is dat ik dus me niet aanstel, er is iets gezien.
Hopelijk betekent dit niet dat ik weer onder het mes moet. :-\
Ik vermoed dat het eerder andersom is: er is sprake van een cholesteatoom en de retractie van je trommelvlies en de versluiering zijn daar het gevolg van. En als het dit inderdaad is dan kijk je vermoedelijk wel tegen een ingreep aan: je oor moet namelijk gesaneerd worden. Hopelijk zijn de gehoorbeentjes nog wel intact.

Het is in ieder geval flink balen voor je.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3427072
Oh Sam, je denkt toch niet dat je zulke klachten gaat verzinnen?
Hopelijk is het allemaal makkelijk op te lossen... :duimen:

Mijn baby is vandaag 4 maanden oud. En stiekem vind ik dat niet zo leuk, want ik geniet echt van die kleine. Had ik nooit verwacht, ik heb altijd geroepen dat ik een baby het eerste jaar weg zou doen en dat ik ze pas leuk vind als ze iets kunnen... Maar mijn eigen baby is natuurlijk geweldig ;D ;D (alle clichés zijn waar :D )

Oh, en ze was vandaag op de dagopvang en niet bij mijn ouders.... Dat betekent dat er niets over de baby gemeld wordt en ik zowaar de eerste ben die haar heeft zien rollen :groupwave2: :mbounce:
Bij mijn nichtje hebben mijn ouders het als eerste gezien, en het tegen mijn schoonzusje gezegd die toen een week verdrietig was dat ze er niet bij was..... >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427079
Fijn dat er duidelijke oorzaak lijkt te zijn voor de klachten die je nog hebt Sam! Kan mij voorstellen dat die bevestiging dat je het je niet verbeeld fijn is ;-) hopelijk kunnen ze het nu ook voorspoedig gaan verhelpen :-*

Hihi fenixjuh, dat van baby eerste jaar weg doen klinkt mij bekend :biggrin2: ben benieuwd hoe het zal zijn als ik ooit kinderen zou krijgen, of dat dan ook veranderd ::) wel fijn dat jij de eerste bent die haar zag omrollen :cool:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3427089
Gefeliciteerd met de vermaanddag van je baby! En baby's kunnen echt altijd al vanalles: poepen, spugen, gorgelen (hier #1 en #4 dikke reflux), alert kijken, naar rode dingen kijken vanaf 3 weken en huilen. En met een week of 4 of 5 ook gericht lachen! En er komen steeds meer geluiden bij. En dingen zelf pakken (handig!)

En het is echt zo; eigen broedsel is vaak leuker dan die van een ander. Tot een bepaalde leeftijd, afhankelijk van het karakter kan dit later of eerder beginnen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427094
MillyMol schreef: ma 31 mei 2021, 20:48 Ik vermoed dat het eerder andersom is: er is sprake van een cholesteatoom en de retractie van je trommelvlies en de versluiering zijn daar het gevolg van. En als het dit inderdaad is dan kijk je vermoedelijk wel tegen een ingreep aan: je oor moet namelijk gesaneerd worden. Hopelijk zijn de gehoorbeentjes nog wel intact.

Het is in ieder geval flink balen voor je.
Ahzo, dat zou ook kunnen. Mijn gehoortest was beter dan voor de vorige operatie van januari.
Heeft de kno van januari dan zulk prutswerk gedaan? Die heeft mijn oor al gesaneerd. :-\
Fenixjuh schreef:Oh Sam, je denkt toch niet dat je zulke klachten gaat verzinnen?
Nou ik niet maar de kno die me geopereerd heeft en het traject daarna gedaan heeft tot aan de second opinion, die dacht van wel. Mijn klachten waren onverklaarbaar en hier heb je ampitriptiline. :o (heb ik niet geslikt. Ben toen eerst bij sec op geweest)
Door smulpaap
#3427208
hannabelgje schreef: wo 02 jun 2021, 08:21 Mijn weegschaal was heel lief voor mij deze morgen. Datestress is in elk geval goed voor mijn gewicht lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
:biggrin2: is stress, toch nog ergens goed voor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door