Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3451896
Siberienne schreef: vr 28 okt 2022, 07:17 Heerlijk Sonja, geniet ervan!


(Wij waren geregeld in de Eiffel, heerlijk wandelen. En de dochter van vrienden heeft een stoeterij met IJslandse paarden daar met ook een paar vakantiehuisjes op het terrein. Daar kon je ook prachtige wandeling maken in een oude vulkaankrater. https://www.heidberghof.info/ Hier wonen zijn. )
Dat ziet er ook leuk uit!

Vandaag nog maar een keer richting de Moezel gereden. Bij een klooster wat verschillende soorten wijn geproefd en met een voorraadje wijn en honing weer vertrokken. Oude mosterdmolen bezocht en mosterd gekocht. En dan nog een wandelingetje gemaakt naar een grot en waterval.
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3451949
Vandaag voor het eerst alleen canitrail oefening gedaan.
Na een workshop heb ik van de week een trekharnas voor Skye laten maken en voor mezelf een heupgordel. De bungeelijn had ik al.

Op de workshop liep Skye als een trein, maar ja, toen fietste er een haas (instructeur) voor ons uit. Dat wil wel.

Nu we alleen samen op pad waren vond Skye het toch lastig om te trekken en de vaart erin te zetten.. maffe hond. Tijdens het wandelen vindt ze het trekken nooit een probleem. (niet trekken aan de lijn heeft ze nog niet geleerd)

Maar sommige stukjes ging ze echt lekker.. zeker toen er een niets vermoedende hardloper voor ons was. Toen had ik een haas.. :)
Vond de hardloper alleen niet zo grappig denk ik, die ging al vrij snel een wandelpauze houden.. ;D

Helemaal happy. Haar harnas zit als gegoten, zelfs als ze kortsluiting krijgt.. maar tussen de kortsluitingen en andere afleidingen door heeft ze echt leuk gelopen, soms gewoon naast me en sommige stukken ook echt met trekken zoals de bedoeling is.
Echt genieten zo samen.

Karen
Door Tibbies
#3451978
@ Dinky Je krijgt denk ik nog genoeg kans om een scherpe foto te plaatsen
@Cindy wat goed om te lezen, ga zo door.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3451994
Allemaal nieuwe spullen gekocht voor het motorrijden: laarzen, helm, handschoenen. Was er vandaag eigenlijk een beetje te warm voor, maar straks in de winter krijg ik het zeker niet koud!

Vandaag een heerlijk blokje om gereden door het Friese land :coolio:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door