Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3451679
Kim_S schreef: di 25 okt 2022, 19:26 Ik wil ook Zweden! :biggrin2:
Aangezien mijn Geluksmomentje van de dag was dat ik eindelijk een stukje kon wandelen zonder zeiknat te regenen wil je iig geen Noorwegen op het moment :biggrin2: - hoewel. In de bergen 30 cm sneeuw op maar 2 uurtjes rijden hier vandaan….
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3451683
Siberienne schreef: di 25 okt 2022, 19:32 Aangezien mijn Geluksmomentje van de dag was dat ik eindelijk een stukje kon wandelen zonder zeiknat te regenen wil je iig geen Noorwegen op het moment :biggrin2: - hoewel. In de bergen 30 cm sneeuw op maar 2 uurtjes rijden hier vandaan….
O maar ik hoef niet persé sneeuw. Gewoon Zweden is al goed :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3451691
eelke schreef:De vissen hebben een nieuwe bodem en echte plantjes. Er is een algeneter-vis, en een zalm-vis. Die laatste is wel een probleempje, want die is zielig alleen, maar die gaat ook mijn garnalen opeten.

Dus nu weet ik nog even niet wat te doen. Hij is wel zielig in zijn up nu, de algeneten wil natuurlijk niet als een school zwemmen. Maar eerst de bak maar weer even opnieuw laten 'indraaien'.

Ik vind het wel gezellig. Ik heb goedemorgen tegen ze gezegd, en ik voel me toch wel weer een beetje een huisdierenbaasje nu :biggrin2:
Leuk! Ben benieuwd wanneer ze gaan terug praten. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sam28
#3451706
Jaaa, ik wil ook Zweden maar ook dan sneeuw!!


Eigen momentje
ik ben uitgenodigd voor de eerste ronde van een woongroep. Alles voor mezelf, lekker ruim appartement weer terug in de stad op een goede locatie. Kleiner dan nu maar dit is wel erg groot. Nu 80 en dan 65.
Ik hoef niet perse te socializen met mensen van de woongroep maar ze verwachten wel betrokkenheid en dat je bijvoorbeeld in de tuin meehelpt of klusjes doet. Maar das helemaal prima en ook gezellig.
Er is nog concurrentie (we zijn met 5) maar minder dan ik verwacht had, dus tis nog even afwachten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3451709
sam28 schreef: wo 26 okt 2022, 09:13 Jaaa, ik wil ook Zweden maar ook dan sneeuw!!


Eigen momentje
ik ben uitgenodigd voor de eerste ronde van een woongroep. Alles voor mezelf, lekker ruim appartement weer terug in de stad op een goede locatie. Kleiner dan nu maar dit is wel erg groot. Nu 80 en dan 65.
Ik hoef niet perse te socializen met mensen van de woongroep maar ze verwachten wel betrokkenheid en dat je bijvoorbeeld in de tuin meehelpt of klusjes doet. Maar das helemaal prima en ook gezellig.
Er is nog concurrentie (we zijn met 5) maar minder dan ik verwacht had, dus tis nog even afwachten.
Klinkt heel goed Sam! Zou je daarmee ook (een deel van) de stress van de verbouwing kunnen ontwijken? Dat hoop ik zo voor je! Ik duim!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3451711
Kaela schreef:Klinkt heel goed Sam! Zou je daarmee ook (een deel van) de stress van de verbouwing kunnen ontwijken? Dat hoop ik zo voor je! Ik duim!
Ja, waarschijnlijk wel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3451829
Aan het genieten van de vakantie. Het weer is lekker, het bos is prachtig met al die herfstkleuren, het vakantiehuisje is lekker ruim en de omgeving is mooi.
Gisteren naar Cochem geweest. Rondleiding gehad in de Reichsburg, waar ik zelf naartoe gelopen was. En dat is best een steil klimmetje, zeker als ik me bedenk dat ik een jaar geleden nog in een rolstoel zat.

Vandaag een dagje vulkanen gedaan. Vulkaanmuseum bezocht, gewandeld bij kratermeren en de koudwatergeiser van Wallenborn bezocht. En terwijl we daar stonden te wachten tot die geiser ging spuiten kwamen er nog wat mensen aanlopen. Komt daar gewoon een collega van de meneer aan. Ze wisten van elkaar niet dat ze de herfstvakantie in de Eifel gingen doorbrengen en dan elkaar daar tegenkomen, dat geloof je toch niet! ;D ;D ;D
Daarna nog een pizza gegeten hier één dorp verderop. We waren de enige gasten in het hele restaurant. Desondanks smaakte de pizza prima. :biggrin2:
Door Siberienne
#3451831
Heerlijk Sonja, geniet ervan!


(Wij waren geregeld in de Eiffel, heerlijk wandelen. En de dochter van vrienden heeft een stoeterij met IJslandse paarden daar met ook een paar vakantiehuisjes op het terrein. Daar kon je ook prachtige wandeling maken in een oude vulkaankrater. https://www.heidberghof.info/ Hier wonen zijn. )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door