Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455643
Tijdens de corona tijd ben ik veel op de fjord van mijn vriendin gaan rijden. Toen gingen we ook vaak naar haar buren. Rijden in hun bak en meedoen met lessen. Ik was gewoon welkom omdat ik met mijn vriendin mee kwam, dat was zo fijn.
En toen werd ik zwanger en ben ik er nooit meer geweest. Door de afstand en mijn gezondheid.
Vandaag was ik eindelijk weer bij mijn vriendin en zijn we bij de buren langs gelopen. Er werd thee gezet, Nina werd bewonderd, geknuffeld en er kwam een speelkleed op tafel zodat ze lekker gezellig bij ons kon spelen.

Wat is dat toch geweldig. Lieve mensen, die je zomaar in hun hart sluiten en waar je zo welkom bent.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455654
Charlie Angel schreef: di 10 jan 2023, 22:32 Fijn is dat Karin, echt zo'n warm welkom gevoel. Afbeelding
Echt wel! En niet onbelangrijk, Nina heeft haar eerste echte hond geaaid. Die mensen hebben namelijk een pracht van een mechelse herder :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455665
Kaela schreef: Echt wel! En niet onbelangrijk, Nina heeft haar eerste echte hond geaaid. Die mensen hebben namelijk een pracht van een mechelse herder :biggrin2:
Dat is best belangrijk nieuws! Afbeelding
Ze wordt net als jij echt een groot dierenliefhebber, dat kan niet anders.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455676
Na 13 maanden en 11 dagen heb ik weer in het zadel gezeten! Voor tien rondjes spectaculair rondsjokken in de bak ;D. Dat was genoeg, ik voelde wat een werk dat al was voor mijn bekkenbodemspieren. Maar het lukte en ik heb genoten!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3455678
Wat een heerlijke stap Kaela!

Hier is vandaag schilder langs geweest. Ik had Jop en Iza opgesloten in de woonkamer zodat hij rustig in en uit kon lopen. Hij moest namelijk in de slaapkamer zijn vanwege de lekkage schade die we daar hadden. Halverwege kopje koffie met hem gedronken in de woonkamer en toen kwamen Jop en Iza natuurlijk ook nieuwsgierig kijken. Hij benaderde ze heel rustig en kwamen al snel aan de praat over huisdieren waarbij hij zelf ook een jonge hond en katten heeft en familie van hem ook ragdolls. Moest wel lachen toen hij vroeg of dit kortharige ragdolls waren omdat bij zijn familie de vacht langer is maar dat komt omdat ze nog jong zijn :biggrin2: De paar keer dat hij in de woonkamer/keuken moest zijn lette hij goed op dat ze niet door de deur naar de gang gingen en hoorde ik hem ook steeds lief tegen ze praten :biggrin2: Zo fijn wanneer je een klusman treft die dat soort zaken begrijpt :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3455681
Kaela schreef: wo 11 jan 2023, 14:59 Na 13 maanden en 11 dagen heb ik weer in het zadel gezeten! Voor tien rondjes spectaculair rondsjokken in de bak ;D. Dat was genoeg, ik voelde wat een werk dat al was voor mijn bekkenbodemspieren. Maar het lukte en ik heb genoten!
O, dat klinkt heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455682
Sonja schreef: wo 11 jan 2023, 15:24 O, dat klinkt heerlijk!
Dat was het. Hele ochtend buiten in de zon. Ik heb nu wel last, vooral omdat ik het heel koud heb gehad en daardoor verkrampt ben. Maar door alles wat ik de afgelopen dagen heb gedaan begint het echt tot me door te dringen dat ik aan het herstellen ben. En dat alle dingen die de kers op de taart van het leven zijn weer in zicht komen. En daar ben ik echt heel erg dankbaar voor. Ben er heel erg emotioneel van. Vandaag ook nog eens 12 jaar geregistreerd partner met de liefste partner en beste papa die ik me wensen kan. Mijn god wat ben ik rijk. En daar ga ik vandaag gerust voor de derde keer door janken, allemaal happy tears (en nog een lekker restje hormonen waarschijnlijk ;) )
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455807
Moest een ochtend opvang verplaatsen en deed het allemaal verkeerd. Dus even gebeld en bleek dat het op zo korte termijn niet mag, dat moet je verder van te voren doen. Maar geen probleem hoor mevrouw, dan weet u dat nu en zet ik de uren nu wel even in uw budget.
Super tof!
Door MillyMol
#3455809
Ik had een paar geluksmomentjes:
- ik heb mezelf een tuinkasje cadeau gedaan. Nou ja: een halve, die tegen de gevel aan bevestigd kan worden. Daar kan ik dan de nodige groenten gaan voorzaaien vanaf half maart —>

- want dan ben ik weer terug uit NL. Ik ga namelijk op 13/2 een paar weken terug naar Mokum. :D Dochterlief kan dan drie weekjes naar de zon terwijl ik op haar kat pas (ik heb vorig jaar verteld over hoe ziek die ineens werd en hartfalen bleek te hebben). En natuurlijk de nodige vrienden zien. De agenda loopt al aardig vol. Wanneer ze terug zijn blijf ik nog een paar dagen om ook wat dingen samen te doen en dan ben ik net voor het groeiseizoen van start gaat weer thuis. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455821
MillyMol schreef: ma 16 jan 2023, 12:17 Ik had een paar geluksmomentjes:
- ik heb mezelf een tuinkasje cadeau gedaan. Nou ja: een halve, die tegen de gevel aan bevestigd kan worden. Daar kan ik dan de nodige groenten gaan voorzaaien vanaf half maart —>

- want dan ben ik weer terug uit NL. Ik ga namelijk op 13/2 een paar weken terug naar Mokum. :D Dochterlief kan dan drie weekjes naar de zon terwijl ik op haar kat pas (ik heb vorig jaar verteld over hoe ziek die ineens werd en hartfalen bleek te hebben). En natuurlijk de nodige vrienden zien. De agenda loopt al aardig vol. Wanneer ze terug zijn blijf ik nog een paar dagen om ook wat dingen samen te doen en dan ben ik net voor het groeiseizoen van start gaat weer thuis. :)
Dat zijn leuke vooruitzichten! Heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455827
MillyMol schreef:Ik had een paar geluksmomentjes:
- ik heb mezelf een tuinkasje cadeau gedaan. Nou ja: een halve, die tegen de gevel aan bevestigd kan worden. Daar kan ik dan de nodige groenten gaan voorzaaien vanaf half maart —>

- want dan ben ik weer terug uit NL. Ik ga namelijk op 13/2 een paar weken terug naar Mokum. :D Dochterlief kan dan drie weekjes naar de zon terwijl ik op haar kat pas (ik heb vorig jaar verteld over hoe ziek die ineens werd en hartfalen bleek te hebben). En natuurlijk de nodige vrienden zien. De agenda loopt al aardig vol. Wanneer ze terug zijn blijf ik nog een paar dagen om ook wat dingen samen te doen en dan ben ik net voor het groeiseizoen van start gaat weer thuis. :)
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!
Door Siberienne
#3455912
Ik was echt een beetje down van het ziek zijn. En geen energie hebben. Maar heb wel mijn trui af kunnen maken en ben er nu best trots op!
5F0138BD-61E6-4CB0-A929-63F6379E8EC2.jpeg
5F0138BD-61E6-4CB0-A929-63F6379E8EC2.jpeg (1.51 MiB) 331 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door