Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3353547
Kim_S schreef: Het was de schuld van diegene die me heeft aangemeld, die wilde op donderdag! :P

Nou fijne vakantie dan hè. En de groeten :biggrin2:
Ik ga morgen eerst checken of je wel bent aangemeld, ik heb nog niets gezien haha. En ik hoef pas 2 oktober weer te beginnen, dus ik vermaak me wel
Door Siberienne
#3353556
Heerlijk Constance, geniet ervan.


Vandaag een van mijn favoriete wandelingen in de Ardennen gedaan, rondje stuwmeer Nisramont. Gaaf pad, mooie uitzichten en best rustig, en mooi weer. Daarna terrasje in La Roche.
80AF6A5B-51F4-47D2-A7E4-E33D2E954D00.jpeg
80AF6A5B-51F4-47D2-A7E4-E33D2E954D00.jpeg (754.75 KiB) 2566 keer bekeken
72F09B84-41AB-4481-8177-0863BDCA8B58.jpeg
72F09B84-41AB-4481-8177-0863BDCA8B58.jpeg (1.27 MiB) 2566 keer bekeken
Door - pien -
#3353617
Eef+doggies schreef:Wat mooi, Siberienne!!




Zo fijn :smitten:
Jaaa :biggrin2:
En laatst zat ik op de bank te lezen, klimt meneer naast me en ploft neer, zonder blikken of blozen ;D
Ach, het duurt zolang het duurt, maar ik ben héél blij met ieder stapje :smitten:
Door Eef+Stippels
#3353621
- pien - schreef:Jaaa :biggrin2:
En laatst zat ik op de bank te lezen, klimt meneer naast me en ploft neer, zonder blikken of blozen ;D
Ach, het duurt zolang het duurt, maar ik ben héél blij met ieder stapje :smitten:
Dat is zo genieten!
Heel herkenbaar :)
Bella is inmiddels al 3 jaar bij ons en ik zie nog steeds vooruitgang vwb haar angst. En ze is zo'n heerlijke knuffelkont :smitten:
Door Siberienne
#3353624
- pien - schreef:Jaaa :biggrin2:
En laatst zat ik op de bank te lezen, klimt meneer naast me en ploft neer, zonder blikken of blozen ;D
Ach, het duurt zolang het duurt, maar ik ben héél blij met ieder stapje :smitten:

Aaaah wat lief!

Spot heeft laatst ook ineens besloten dat hij ook op de bank durft, ook als Shadow in de kamer is :biggrin2: zo gezellig!
Door Eef+Stippels
#3353625
Siberienne schreef:Aaaah wat lief!

Spot heeft laatst ook ineens besloten dat hij ook op de bank durft, ook als Shadow in de kamer is :biggrin2: zo gezellig!
Supergezellig! :D

Ik denk wel eens, wat zou de bank er schoon uitzien als de honden er niet op mochten, maar wat zou dat ongezellig zijn :biggrin2:
Door Too
#3353635
- pien - schreef:Jaaa :biggrin2:
En laatst zat ik op de bank te lezen, klimt meneer naast me en ploft neer, zonder blikken of blozen ;D
Ach, het duurt zolang het duurt, maar ik ben héél blij met ieder stapje :smitten:

Aaah wat stoer van m!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353653
Weer een lekkere pilates les kunnen volgen nou de 'sportschool' weer open is na 2 weken vakantie :) Merk gelijk weer meer ontspanning in mijn lijf :) en het ging ook nog goed ondanks kneuzing in mijn voet, gelukkig gebruik je die niet zoveel :biggrin2:
Door - pien -
#3353673
Eef+doggies schreef:Dat is zo genieten!
Heel herkenbaar :)
Bella is inmiddels al 3 jaar bij ons en ik zie nog steeds vooruitgang vwb haar angst. En ze is zo'n heerlijke knuffelkont :smitten:
Aaah, wat goed! Heerlijk dat ze zo'n knuffelkont is :smitten:
Ik hoop dat ooit mee te maken met Gabi :)
Joep is ook nog steeds bang : ik had 'm laatst per ongeluk pijn gedaan :-X en daarna is hij steeds héél onderdanig...meteen op z'n rug liggen als ik bij 'm in de buurt kom, maar na die jaren bij ons herstelt hij wel sneller. Eerst kon het echt dágen duren :-X
Je krijgt het er nooit uit...helaas.
Door - pien -
#3353674
Siberienne schreef:Aaaah wat lief!

Spot heeft laatst ook ineens besloten dat hij ook op de bank durft, ook als Shadow in de kamer is :biggrin2: zo gezellig!
Geweldig van Spot :thumbup:
Door - pien -
#3353675
Too schreef:Aaah wat stoer van m!
Jaaa! Hij durft ook naar visite toe (als ze helemaal stil blijven zitten ;D ), aan ze te snuffelen en een snoepje aan te nemen :cool:
Door - pien -
#3353677
dinky89 schreef:Weer een lekkere pilates les kunnen volgen nou de 'sportschool' weer open is na 2 weken vakantie :) Merk gelijk weer meer ontspanning in mijn lijf :) en het ging ook nog goed ondanks kneuzing in mijn voet, gelukkig gebruik je die niet zoveel :biggrin2:
Ooo héérlijk! Onze sportschool was 6 weken dicht :-\
Ik ben echt verslingerd aan Pilates :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door