Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3404148
CindyMayella schreef: do 28 mei 2020, 16:38 Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik per 8 juni in dienst kom van Esso ipv het uitzendbureau; een contract voor 7 maanden!!!! Ook vandaag m’n 1ste week salaris ontvangen... was ff vergeten dat Hemelvaartsdag een feestdag is, dus 150% uitbetaald die dag :D .... I am happy!!!!!
Tis zwaar, maar ik heb het naar m’n zin ;D ;) ....
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Door Eef+Stippels
#3404196
CindyMayella schreef: do 28 mei 2020, 16:38 Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik per 8 juni in dienst kom van Esso ipv het uitzendbureau; een contract voor 7 maanden!!!! Ook vandaag m’n 1ste week salaris ontvangen... was ff vergeten dat Hemelvaartsdag een feestdag is, dus 150% uitbetaald die dag :D .... I am happy!!!!!
Tis zwaar, maar ik heb het naar m’n zin ;D ;) ....
Gefeliciteerd!!
Door Siberienne
#3404205
CindyMayella schreef: do 28 mei 2020, 16:38 Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik per 8 juni in dienst kom van Esso ipv het uitzendbureau; een contract voor 7 maanden!!!! Ook vandaag m’n 1ste week salaris ontvangen... was ff vergeten dat Hemelvaartsdag een feestdag is, dus 150% uitbetaald die dag :D .... I am happy!!!!!
Tis zwaar, maar ik heb het naar m’n zin ;D ;) ....
Gefeliciteerd CindyMayella!

Vandaag voor het eerst sinds bijna 2 jaar op de racefiets gezeten. Sinds mijn schouder ongelukje wilde dat niet meer en nu is het zowaar gelukt. Klein halfuurtje, rustig opbouwen maar begin is er!
Door Eef+Stippels
#3404232
Siberienne schreef: za 30 mei 2020, 13:22
Vandaag voor het eerst sinds bijna 2 jaar op de racefiets gezeten. Sinds mijn schouder ongelukje wilde dat niet meer en nu is het zowaar gelukt. Klein halfuurtje, rustig opbouwen maar begin is er!
Oh wat heerlijk! :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3404263
Mijn geluksmomentje van vandaag en morgen is een luxeprobleem. Ga ik Vanmiddag paardrijden of vanavond? Ga ik in de bak of naar buiten? En ga ik dan morgenochtend of morgenavond weer? En ga ik dan in de bak of buiten?

Gelukkig heb ik dinsdag dit luxeprobleem niet, dan is er alleen smorgens tijd. Wat een opluchting ;D
Door El_Kato
#3404381
Het ging eind vorig jaar niet zo lekker op mijn werk. Dit is vlot opgepakt er zijn wat dingen veranderd en er is me een coachingstraject aangeboden. Bij de intake met deze coach had ik al twijfels maar omdat hij meer collega’s heeft gecoachted en dat succesvol was toch het traject ingegaan. Na 2 gesprekken in overleg met P&O het traject afgebroken… ik had zo geen klik met die man. Had voor mijn gevoel alleen maar strijd met hem En ging steeds met een rot gevoel naar huis. Had op een gegeven moment het idee om maar zo min mogelijk over mezelf te vertellen -dat was niet moeilijk hij hoorde zichzelf erg graag praten - en het gewoon maar uit te zingen maar daarom zijn we het traject niet gestart en ik had de factuur gezien daar was het ook veel te duur voor.

Vandaag een eerste gesprek met mijn nieuwe coach gehad en met een moe maar voldaan gevoel naar huis gereden. Nieuwe inzichten gekregen en wat handvatten waar ik mee verder kan. Geen strijd, geen naar gevoel maar gewoon vertrouwen dat dit me echt verder gaan helpen. Erg blij mee :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3404383
Fijn om even bij te lezen hier met al die geluksmomentjes.

Die van mij vandaag: Atz liet me zonder al te veel gemopper een vastgezogen teek van zijn snuit af plukken. Braaaaf pupje :cool: Dat heeft me ongeveer 4 jaar gekost om zo ver te komen ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3404391
Net heerlijk een uurtje pilates gehad midden in het weiland waardoor we geen risico hadden op een bal op ons hoofd zoals vorige week naast het voetbalveld :biggrin2:
Heerlijk uitzicht, kort gras omdat het paar dagen terug was gemaaid, poes die er rustig bij kwam liggen, geluid van overvliegende grutto's. Life is good :cool: zo'n heerlijk achter een wolk waardoor het ook niet super heet was maar heerlijke temperatuur :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3404405
Genoten van al het paardrijden. Voor het eerst in jaren helemaal alleen op buitenrit geweest. Wat voelde dat groots, terwijl ik vroeger niet anders deed. Lekker alleen struinen en genieten.
We waren 2 nachtjes oppassen bij de fjord, vandaar het feest. Nu weer thuis en straks paardrijles en morgen met een vriendin een buitenrit met de IJslanders. Wat een top week zo.

En dan komend weekend eindelijk weer wat vitamine hond! Ik ben blij dat er weer wat vakantie kriebels zijn en wij weer oppas mogen zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door