Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3392848
Nou ja van de week eigenlijk. Afgelopen maandag kwam mijn collega uit Litouwen aan in Nederland. Na een jaar zeuren eindelijk toestemming om haar voor een week naar Nederland te laten komen om de puntjes op de i te zetten ivm inleren. Op afstand waren we al een goed team en klikte we goed, maar live waren we super. Wat een geweldige vrouw! Helaas moest ik haar vandaag om 6.45 weer in een taxi stoppen naar het vliegveld. Ik zal haar echt missen. Het was een super week, maar ook super vermoeiend. Ik hoop dat we elkaar dit jaar nog eens zullen zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392849
Ik ben weer thuis na bijna een week in België voor mijn werk. En ondanks dat ik echt flink ziek was en ik er helemaal geen zin in had toen ik ging, heb ik een superleuke week gehad. Wát een fijne collega’s heb ik, en wát een fijn bedrijf om voor te werken. Alles was tot in de puntjes geregeld, en iedereen was zo ontzettend aardig.
En uiteraard ben ik nu ook wel weer heel erg blij om weer thuis te zijn :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3392856
Ik heb voor het eerst in 13 jaar weer gevolleybald! Dat was echt mijn sport, heel lang gedaan en door een val van de trap was dat destijds over.
Dit was zo leuk! Niveau ook nog een beetje en ik kon heerlijk meekomen! Lekker en zelfs gezweet haha.
Alleen ergens op de avond een bal verkeerd op mijn duim gehad (denk ik) die is dik en blauw (hoe dan?)
Maar heb me nu aangemeld voor de vrijblijvende versie, kan ik me voor woensdagavond opgeven
Door eelke
#3392874
Om 7.00 wakker worden en denken, dit is nog wel vroeg, ik blijf nog ff liggen. En dat het dan ineens 11.45 is! Bijna middag! :o de halve dag is al voorbij, maar jeetje, wel lekker bijgetankt zo.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392993
Was om half 2 al thuis ;D ... mocht kiezen, of vandaag eerder naar huis of woensdag... woensdag laat ML hondjes uit (hij werkt dan thuis), dus keuze snel gemaakt.....
Nu alleen mn uren in de gaten houden, moet nl aantal uren verplicht werken (heb schoolvakanties nl,vrij, plus aantal andere dagen)....
Best wel beetje happy, hondjes op tijd uit en iets meer tijd voor mezelf ;D ....
Door Siberienne
#3393311
Kim_S schreef: za 18 jan 2020, 21:12 Ik ben niet jaloers :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley: :groenvanjaloeziesmiley:
Ik geloof dat het een 4-persoons huisje is ;)

Geluksmomenten van vandaag; naar de voorstelling Totem geweest van Cirque du soleil. Was mij cadeautje aan ML voor zijn verjaardag. Had ik goed gedaan, hij vond het prachtig en ik ook!
Door Tanna
#3393347
Dat mijn lief vandaag al het fruit dat ik ging schillen bij naam wist te noemen. Hij heeft eind september een zwaar herseninfarct gehad en hoewel het steeds beter gaat heeft hij nog last van afasie. Maar dit is een teken dat er nog elke dag vooruitgang is.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3393349

Tanna schreef:Dat mijn lief vandaag al het fruit dat ik ging schillen bij naam wist te noemen. Hij heeft eind september een zwaar herseninfarct gehad en hoewel het steeds beter gaat heeft hij nog last van afasie. Maar dit is een teken dat er nog elke dag vooruitgang is.
Dat is echt een heel mooi en bijzonder geluksmoment. Ik hoop dat hij steeds verder vooruitgang boekt. Afbeelding
Door Siberienne
#3393356
Tanna schreef: zo 19 jan 2020, 23:43 Dat mijn lief vandaag al het fruit dat ik ging schillen bij naam wist te noemen. Hij heeft eind september een zwaar herseninfarct gehad en hoewel het steeds beter gaat heeft hij nog last van afasie. Maar dit is een teken dat er nog elke dag vooruitgang is.
Fijn geluksmoment Tanna! Hopelijk zien jullie nog meer herstel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3393383
Charlie Angel schreef: zo 19 jan 2020, 13:39 De logees zijn vandaag weer veilig in hun huis in Italië aangekomen. Het was super ze hier te hebben! Maar na 6,5 week is het ook leuk je huis weer terug te hebben. Afbeelding
Zo, die zijn een mooie tijd geweest. Hoe leuk ook, het is idd ook weer fijn om tot je normale ritme over te gaan. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door