Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3426065
Klinkt goed Hanna!! :D

Mijn geluksmomentje: na 2 weken trainingen mag ik maandag beginnen aan het echte werk bij mijn nieuwe baan. En dat is maar goed ook want mijn harde schijf (cq hoofd) is echt helemaal vol ;D
Door hannabelgje
#3426076
Kim_S schreef:Klinkt goed Hanna!! :D

Mijn geluksmomentje: na 2 weken trainingen mag ik maandag beginnen aan het echte werk bij mijn nieuwe baan. En dat is maar goed ook want mijn harde schijf (cq hoofd) is echt helemaal vol ;D
Succes alvast!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3426077
Kim_S schreef: vr 14 mei 2021, 18:40 Klinkt goed Hanna!! :D

Mijn geluksmomentje: na 2 weken trainingen mag ik maandag beginnen aan het echte werk bij mijn nieuwe baan. En dat is maar goed ook want mijn harde schijf (cq hoofd) is echt helemaal vol ;D
Veel succes en plezier!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426090
Heel kneuterig misschien maar gisteren bij het opruimen kwam ik smoezelige sleutelhanger tegen met beertje en half hartje die ik als tiener aan mijn vriend had gegeven na uitwisseling in Duitsland. Samen met wat andere dingen die ik van hem tegen kwam aan hem gegeven om te bepalen wat hij er mee wil. Waar ik dacht dat hij de sleutelhanger weg zou gooien is die bij de spullen om te bewaren beland. Daarvan maakte mijn hart toch wel even weer verliefd sprongetje :)
Door hannabelgje
#3426117
Gisteren na minimaal 1,5 jaar weer een keer naar de kapper geweest. Ik heb daar normaal een hekel aan. Op aanraden van mijn moeder naar een andere kapper gegaan en wat een lieve en leuke dames daar. Was een best gezellige ochtend en ik ben super blij met mijn nieuwe krullen. Weer een stapje verder naar Hanna 2.0

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
#3426120
dinky89 schreef: za 15 mei 2021, 13:07 Heel kneuterig misschien maar gisteren bij het opruimen kwam ik smoezelige sleutelhanger tegen met beertje en half hartje die ik als tiener aan mijn vriend had gegeven na uitwisseling in Duitsland. Samen met wat andere dingen die ik van hem tegen kwam aan hem gegeven om te bepalen wat hij er mee wil. Waar ik dacht dat hij de sleutelhanger weg zou gooien is die bij de spullen om te bewaren beland. Daarvan maakte mijn hart toch wel even weer verliefd sprongetje :)
Wat lief!

En Hannah gefeliciteerd met je krullen 😉
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door