Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3379780
constance.blokzijl schreef:Wij hebben raamdoeken mrt tourniquets gekocht, die zijn vorige week woensdag geleverd. Dus net voor de warmte en dat was iedere cent waard! Het is nu nog maar 23 graden in de kamer tegenover 27 vorig jaar met deze warmte... Zo fijn! Screens of zonnescherm is met ons huis lastig dus veel aan het loeren in de wijk wat andere mensen hebben. Veel hebben niets en een aantal hadden we dit gezien maar wat een uitkomst!
Fijn, dat scheelt nogal!
Zijn het schaduwdoeken die je vast aan het huis zet?
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3379781
Eef+doggies schreef:
Fijn, dat scheelt nogal!
Zijn het schaduwdoeken die je vast aan het huis zet?
Dat kan ook geloof ik, maar dit zijn screendoeken. Die zijn iets dikker begreep ik. Maar dat idee is het wel.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3379847
De Lidl had weer de hondenbedden. Omdat ik de vorige keer al aasde op zo’n ding maar ze binnen no time uitverkocht waren, snel online gekeken gister, had ik dus weer pech. Had ik het vanmorgen over met mijn collega en die zegt; heb je al op de Duitse Lidl gekeken. Dus wij kijken, ja daar waren ze nog.
Klein probleempje kan alleen geleverd worden op een Duits adres. Jammer!
Dus heb ik aan een zeker iemand een hele brutale vraag gesteld en heb ik het bed alsnog kunnen bestellen!
Ik denk dat Lola daar ook heel blij mee is!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3379868
Fijn!! :)

Mijn geluksmomentje: Sales Meeting als het 38 graden is... :-X
3027F94E-44E2-48C1-A3BF-B20A3DD8CA3F.jpeg
3027F94E-44E2-48C1-A3BF-B20A3DD8CA3F.jpeg (597.92 KiB) 2215 keer bekeken
Zó blij met mijn nieuwe baan :D :D :D
Door evelyn02
#3379869
Pauline schreef:Midweekje Camping IJsselstrand in Doesburg geboekt. We gaan maandag al, heerlijk.
Grappig, gister was ik bij vrienden op de buur-camping “het zwarte schaar”. Mooi daar!
Laatst gewijzigd door evelyn02 op di 25 jun 2019, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3379909
Kim_S schreef:Fijn!! :)

Mijn geluksmomentje: Sales Meeting als het 38 graden is... :-X
3027F94E-44E2-48C1-A3BF-B20A3DD8CA3F.jpeg
Zó blij met mijn nieuwe baan :D :D :D
Mocht je ook in dat zwembad? Dan is dat wel heel lekker!
En ik krijg nog steeds de groetjes van je!
En dank Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380001
De dauwtraprit van gisteren was zo leuk! Het was verrukkelijk om door een fris en ontwakend bos te rijden. We hadden een leuk groepje en de paardjes vonden het duidelijk ook heerlijk om in de koelte op stap te gaan.
Ik had niet gevraagd hoe lang de rit zou zijn, mijn aanname was 1 a 1,5 uur. Maar dat bleek dik 2,5 uur te zijn. Lang geleden dat ik zo lang gereden heb, dus ik heb nu wel spierpijn her en der. Maar het stukje wandelen halverwege lijkt wel geholpen te hebben. En ik mag nu naar de shiatsu massage, dus life is realy good!
Door MillyMol
#3380046
constance.blokzijl schreef:De Lidl had weer de hondenbedden. Omdat ik de vorige keer al aasde op zo’n ding maar ze binnen no time uitverkocht waren, snel online gekeken gister, had ik dus weer pech. Had ik het vanmorgen over met mijn collega en die zegt; heb je al op de Duitse Lidl gekeken. Dus wij kijken, ja daar waren ze nog.
Klein probleempje kan alleen geleverd worden op een Duits adres. Jammer!
Dus heb ik aan een zeker iemand een hele brutale vraag gesteld en heb ik het bed alsnog kunnen bestellen!
Ik denk dat Lola daar ook heel blij mee is!
Ik heb er vandaag gewoon twee gehaald in de winkel. :D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3380051
MillyMol schreef:
Ik heb er vandaag gewoon twee gehaald in de winkel. :D
Ik heb nog wel gekeken vanmiddag uit t werk maar helemaal niets meer....
Maar ik kreeg een mail dat hij aangeboden wordt bij DHL.... zal morgen afgeleverd worden gok ik
Door Eef+Stippels
#3380057
Xindy's verjaardagskadootjes zijn bezorgd :D
Maandag wordt ze 11.
Nu moet ik me bedwingen om de doos niet open te maken :P want dat mag ze maandag natuurlijk zelf doen.

Ze was vandaag super goed te pas :D
Het gaat sowieso top nu ze pijnstilling krijgt. En dan ook nog een veel betere temperatuur vandaag. Ze was helemaal in haar nopjes en lekker aan het spelen :smitten: :smitten:
Door MillyMol
#3380058
Ik heb vandaag met wat schuiven van afspraken en het inzetten van een paar PLB- en overuren nog 2,5 weken extra vakantie weten te ritselen. En op heel korte termijn: vanaf volgende week donderdag! Kan ik weer lekker naar mijn Hongaarse ‘buitenverblijf’. :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380160
We hebben een schaduwdoek opgehangen. En dat scheelt! Vooral binnen, maar ik kan nu ook in mijn hangmat. Dat had echt niet gekund zonder schaduwdoek!

En de nieuwe buren zijn niet thuis. Wat een rust!!! Ik geniet!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door