Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458271
Das zeker heel leuk!
Kan je weer conditie gaan opbouwen. Net nu je het kan gebruiken.. :biggrin2:

Ik ben er nog lang niet, dus ik kan me iets bij je frustratie van het voorbije jaar voorstellen.. >:( De oorzaak is dan wel anders, niets meer kunnen is nooit leuk.
Ik hoop dat het bij mij ook ooit goed komt, op het moment voelt het zo niet... :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458278
Wat fijn Sam! Het is een lange weg geweest en je mag heel trots zijn dat je jezelf zo goed in acht hebt genomen dat je nu zover gekomen bent! Dat is niet makkelijk geweest, je hebt er een hoop voor moeten doen en nog meer voor moeten laten. Dus geef jezelf even een hele dikke vette schouderklop!
Door smulpaap
#3458287
:biggrin2:
Kaela schreef: di 28 mar 2023, 19:18 Wij hebben hier eindelijk tandjes! Je ziet nog amper wat, maar scherp dat ze zijn :o
:biggrin2:
Net als met pups

Maar wat leuk , de eerste tandjes
Onder zeker ?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458291
smulpaap schreef: di 28 mar 2023, 19:30 :biggrin2:

:biggrin2:
Net als met pups

Maar wat leuk , de eerste tandjes
Onder zeker ?
Hadden we haar toch niet als koosnaam Puppie moeten noemen ;D onder inderdaad!
Kim_S schreef: Aaaah ze wordt al groot :smitten:
Succes met de piranha :biggrin2:
Ja echt! Het gaat zo hard nu joh. Alsof ze in zes weken tijd van sketig baby’tje naar kant en klare peuter gaat. Ze heeft ook écht geen tijd meer om te knuffelen. Er moet gespeeld en ontdekt worden! Ik geniet!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458296
;D
Hoe oud is ze nu?
Kruipt ze al vooruit dan?
Of nog steeds achteruit? :)


Ze zeggen dat elke leeftijd z'n charmes heeft en dat is ook wel zo (behalve 2 jaar misschien :-X), maar die er nu aan komt is toch echt de leukste.. Heerlijk die dreumesen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458302
pearlsofpassion schreef: di 28 mar 2023, 20:14 ;D
Hoe oud is ze nu?
Kruipt ze al vooruit dan?
Of nog steeds achteruit? :)


Ze zeggen dat elke leeftijd z'n charmes heeft en dat is ook wel zo (behalve 2 jaar misschien :-X), maar die er nu aan komt is toch echt de leukste.. Heerlijk die dreumesen.
Ze wordt zaterdag 9 maanden. En dan is ze ook precies even lang in als uit de buik. En zijn meneer en ik 18 jaar samen :smitten:

Ze tijgert nog achteruit, maar soms gaat ze zonder dat ze snapt hoe het haar lukt ook een stukje vooruit. En ze kan steeds beter op handjes en knietjes en schuift nu 1 knietje dan ook onder zich. Alleen de tweede lukt dan nog niet. Maar met de dag zie je dat ze er sterker en beter in wordt! Wat vorige week nog moeilijk was is nu normaal.

Ik vind het zo fijn dat ze steeds beter kan duidelijk maken wat ze wil. Je tast steeds minder in het duister wat haar dwars zit of waar ze blij van wordt. Vooral dat vond ik moeilijk. Zo’n klein hulpeloos ding en jij moet de hele dag beslissen hoe en wat.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458329
Dat heb je toch maar mooi even geflikt, Sam! Met vallen en opstaan, stapje vooruit, stapje terug, maar uiteindelijk wel allemaal vooruitgang.
En nu niet gelijk te hard van stapel gaan hè... Kalm opbouwen tot die 162.

Wat leuk Karin! Tandjes kunnen best wel heel scherp zijn. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van!
Door MillyMol
#3458331
Kaela schreef: di 28 mar 2023, 19:18 Wij hebben hier eindelijk tandjes! Je ziet nog amper wat, maar scherp dat ze zijn :o
Je moet je vingers gewoon ruilen voor een ander speeltje Kaela, of een andersoortige beloning… ;) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door