Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432265
Ik slaap eindelijk, na een jaar of 3, weer een beetje normaal… dat wil zeggen: rond een uur of 10 naar bed en dan pas wakker worden door mn wekker (06.30 uur, als ik de honden moet uitlaten) of rond half 8, als mannetje eruit gaat om de honden te doen en ‘s middags geen dutje meer :D …. Ik slaap nog niet 100% goed, maar dit is al een hele verbetering….
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432270
CindyMayella schreef: za 11 sep 2021, 19:30 Ik slaap eindelijk, na een jaar of 3, weer een beetje normaal… dat wil zeggen: rond een uur of 10 naar bed en dan pas wakker worden door mn wekker (06.30 uur, als ik de honden moet uitlaten) of rond half 8, als mannetje eruit gaat om de honden te doen en ‘s middags geen dutje meer :D …. Ik slaap nog niet 100% goed, maar dit is al een hele verbetering….
Ook heel fijn! Was het voorheen ook door je nachtwerk dat je te weinig sliep?
Ik slaap gemiddeld een tikje minder.. :-X
Tussen maandagochtend en woensdagavond slaap ik meestal zo'n 5 tal uur. Dus grofweg 10 te weinig. En dat is gewoon moeilijk de rest van de week in te halen. Gelukkig moet ik verder enkel vrijdagnacht werken, maar dan nog...
Tis niet dat ik 's ochtends kan uitslapen of overdag gewoon altijd kan slapen. Dus slaap ik wekelijks een nacht minder, daar komt het ongeveer op neer.
Na een paar maanden begint zich dat wel te wreken, dat merk ik wel. En ik wordt vooral bang van het feit dat ik overdag steeds moeilijker in slaap val, zelfs als ik doodop ben. Terwijl ik vroeger altijd en overal kon slapen. :-\
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432273
Tis begonnen na al die operaties in 2 jaar tijd…. En toen met de wisseldiensten is het erger geworden :-\ ….. Dus ik ben heel blij dat ik eindelijk weer een beetje normaal slaap… Echt uitslapen zit er niet bij, al sinds de geboorte van de dames, maar goed, dat vind ik niet erg… Zolang ik maar aan mn uurtjes kom (tussen de 7 en 8 uurtjes)…. Ook mn stressbeheersing (draag een Fitbit), is, sinds ik weg ben bij Esso, omhoog geschoten (voor zover het ook idd werkt ;) )… van amper 60% naar boven de 80% :) …..
Door Elf
#3432291
Deur open, was buiten gehangen, granola gemaakt, een kruidkoek in de oven, zoon weer een voetbalwedstrijd sinds heeeeel lang, dochter met vriendinnen op puppybezoek…. Heerlijke zondag!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432311
Ik ben vandaag bij mijn nieuwe huisje wezen kijken. Het buitenschilderwerk is bijna klaar en binnen ook. Het wordt echt een paleisje!

Kaniewachtennie ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432315
Ronald schreef: zo 12 sep 2021, 19:19 Ik ben vandaag bij mijn nieuwe huisje wezen kijken. Het buitenschilderwerk is bijna klaar en binnen ook. Het wordt echt een paleisje!

Kaniewachtennie ;D
Wat heerlijk Ronald! Het is al bijna zover!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432316
We zijn rond! Het laatste paneel, waar de schuifpui in komt, is klaar.
7AB24F36-6648-4E16-9EE9-6BEBA79046DC.jpeg
7AB24F36-6648-4E16-9EE9-6BEBA79046DC.jpeg (4.84 MiB) 929 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432318
Kaela schreef: zo 12 sep 2021, 20:07 We zijn rond! Het laatste paneel, waar de schuifpui in komt, is klaar.

7AB24F36-6648-4E16-9EE9-6BEBA79046DC.jpeg
Geweldig! Het begint te komen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432392
Zomaar gekregen! Een pracht van een hoefstandaard! Dan hoef ik tijdens het bekappen niet meer én de hoef op te tillen én kracht met mijn vijl of messen te zetten. Paard kan zijn voet lekker op de steun leggen en relaxen, ik kan rustig mijn ding doen. Daar gaat mijn krakkemikkige rug echt reusachtig blij mee zijn!!!
ABC55282-547D-4B60-B981-4653ABFE5C7E.jpeg
ABC55282-547D-4B60-B981-4653ABFE5C7E.jpeg (6.22 MiB) 811 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3432398
Fijn Kaela dat scheelt een hoop. Onder een paard staan is niet niks al werken ze nog zo goed mee. Wist niet dat je dat zelf doet. Ziet er iets geavanceerder uit dan de hoefbokjes die ik me van vroeger kan herinneren.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432434
Vandaag bij mijn opa in Leeuwarden langs geweest. Hij haalde deze keer fotoboeken tevoorschijn uit de tijd dat hij in nieuw Guinea zat. Ineens foto's van mijn opa in zwembroek met afgetrainde blokjes buik :biggrin2: Mooi om hem ook zo te zien genieten bij de herinneringen aan die mooie momenten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door