Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3431985
:duimen:
sam28 schreef: wo 01 sep 2021, 18:54 Haha, zeker! Heel fijn dat er niemand maar me op mijn vingers kijkt en zegt wat ik al dan niet goed doe. :biggrin2:
Morgen heb ik dag 2 en sta ik met een leerling. Die moet ik dus ineens begeleiden ;D Het arme mens. Ik heb meelij.
Ik vind het wel heel vreemd, dat men denkt dat ik het kan en ergens vraag ik me af wanneer er iemand tegen me zegt dat ik het niet kan. :biggrin2: :biggrin2:
Whahaha! Langgeleden maar zo herkenbaar! "Wanneer ga ik door de mand vallen?...." :nerves: En dan blijkt dat je het eigenlijk best wel goed weet én kan. Succes!



Veel succes en plezier voor je eerste dag morgen CindyMayella! Ik hoop zo dat het heel veel beter gaat bevallen dan je vorige baan. Ik gun het je.


Wij hopen vanaf begin oktober weer aan de slag te kunnen. Laat potverdorie die besmettingscijfers maar vooral ziekenhuisopnames controleerbaar blijven zonder sluitingen. :duimen:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432010
We hebben een keuken gekocht!

En waar je normaal baalt van een lange levertijd, kon deze overmorgen al gebracht worden. Uuuuuh klein detail, de uitbouw is nog niet bepaald klaar. Hij kon het uitstellen tot 11 september.
Door MillyMol
#3432013
Ik heb al 12 dagen lang één lang geluksmoment: ik ben weer even in Nederland en heb mijn dochters weer even kunnen zien en spreken :D

Verder aantal vrienden ook weer even gezien. Morgenavond nog eten met vrienden, zaterdag nog richting Ommen en van daaruit weer zuidwaarts naar huis.
Door Siberienne
#3432021
sam28 schreef: wo 01 sep 2021, 18:54 Haha, zeker! Heel fijn dat er niemand maar me op mijn vingers kijkt en zegt wat ik al dan niet goed doe. :biggrin2:
Morgen heb ik dag 2 en sta ik met een leerling. Die moet ik dus ineens begeleiden ;D Het arme mens. Ik heb meelij.
Ik vind het wel heel vreemd, dat men denkt dat ik het kan en ergens vraag ik me af wanneer er iemand tegen me zegt dat ik het niet kan. :biggrin2: :biggrin2:


Veel plezier morgen CindyMayella!
Dat heeft een naam en ik ken heel veel mensen die er last van hebben - mezelf incluis ‘impostor syndrome’ :)

Beste remedie is werken met een beginneling zoals een leerling, dan merk je pas hoe veel je wel kan :biggrin2:
Door Siberienne
#3432022
MillyMol schreef: do 02 sep 2021, 18:20 Ik heb al 12 dagen lang één lang geluksmoment: ik ben weer even in Nederland en heb mijn dochters weer even kunnen zien en spreken :D

Verder aantal vrienden ook weer even gezien. Morgenavond nog eten met vrienden, zaterdag nog richting Ommen en van daaruit weer zuidwaarts naar huis.
Fijn!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3432024
MillyMol schreef: do 02 sep 2021, 18:20 Ik heb al 12 dagen lang één lang geluksmoment: ik ben weer even in Nederland en heb mijn dochters weer even kunnen zien en spreken :D

Verder aantal vrienden ook weer even gezien. Morgenavond nog eten met vrienden, zaterdag nog richting Ommen en van daaruit weer zuidwaarts naar huis.
Wat heerlijk MillyMol!!! :D :D :D
Siberienne schreef:Dat heeft een naam en ik ken heel veel mensen die er last van hebben - mezelf incluis ‘impostor syndrome’ :)

Beste remedie is werken met een beginneling zoals een leerling, dan merk je pas hoe veel je wel kan :biggrin2:
Hahaha, ja. De hele opleiding had ik hier last van. Zowel bij de medisch hulpverlening als dit afgelopen jaar. Fake it till you make it. :biggrin2:
En doorademen en doorgaan. ;D

En je hebt helemaal gelijk dat je met een leerling ineens denkt; ow?! Ik weet toch wel het eea. Dat heb ik gister gemerkt. Anesthesie bij kindjes (spannend) en een leerling mee.
Gister samenwerken met een heel secure anesthesioloog die druk was en dus erg laat bij het wakker laten worden van zo'n klein popje (ik had wat zweet, niet omdat het niet goed ging maar vind het altijd best spannend met kindjes) en me vertelde dat ik ook prima alleen het had mogen afmaken. Ja, het is netter als ze erbij was maar ze vertrouwde het ook als ik het alleen had gedaan. :o :o
Ik heb gezegd dat ze extreem welkom was ;D Dat ik over een half jaartje dat wel doe als het zo voorkomt. :biggrin2: Dat begreep ze wel en daarom was ze toch gekomen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432029
Heerlijk MillyMol. Fijn genieten zo.

Prachtig dat de anesthesioloog je zo steunt, Sam. Dat is goed voor je zelfvertrouwen. En het blijkt dat je best wel heel veel kan en weet.
Door MillyMol
#3432126
Eerst een klaag:
Vannacht om 02.00 uur waren we weer thuis.
Dat is deels Tobias zijn schuld. Die vond een heerlijke hoop menselijk uitwerpselen en besloot daarin te gaan rollen toen we onderweg even gestopt waren bij een Raststatte om de benen te strekken en wat te drinken.

Getverdemme zeg! Ik had natuurlijk wel water bij me voor de doggies, maar zoals hij eruit zag en stonk was dat bij lange niet genoeg. :P

Dus tot 5 keer heen en weer naar de toiletten en muntjes in de toegang tot de toiletten gegooid om de flessen weer te vullen en om zijn tuigje te wassen.
Het hele gedoe heeft me wel een uurtje gekost.

Wat zijn mensen toch eigenlijk een smerige diersoort: er zijn toiletten en de Raststatte is 24/7 open en nog gaan ze achter de bosjes hun behoefte doen: blêh!

Maar dan nu het geluksmoment: bij het naar links draaien om de weg naar het dorp te nemen werd ik eerst begroet door vier reeën op de weg die zo lief waren om even te blijven staan voordat ze aan de kant gingen, vervolgens bij het nemen van de volgende bocht zat een das op me te wachten en bij het afzetten van de motor van de auto toen ik thuis kwam was het eerste geluid dat van de burlende herten.

Prachtig toch?
Door Tanna
#3432130
MillyMol schreef: ma 06 sep 2021, 14:29 Eerst een klaag:
Vannacht om 02.00 uur waren we weer thuis.
Dat is deels Tobias zijn schuld. Die vond een heerlijke hoop menselijk uitwerpselen en besloot daarin te gaan rollen toen we onderweg even gestopt waren bij een Raststatte om de benen te strekken en wat te drinken.

Getverdemme zeg! Ik had natuurlijk wel water bij me voor de doggies, maar zoals hij eruit zag en stonk was dat bij lange niet genoeg. :P

Dus tot 5 keer heen en weer naar de toiletten en muntjes in de toegang tot de toiletten gegooid om de flessen weer te vullen en om zijn tuigje te wassen.
Het hele gedoe heeft me wel een uurtje gekost.

Wat zijn mensen toch eigenlijk een smerige diersoort: er zijn toiletten en de Raststatte is 24/7 open en nog gaan ze achter de bosjes hun behoefte doen: blêh!

Maar dan nu het geluksmoment: bij het naar links draaien om de weg naar het dorp te nemen werd ik eerst begroet door vier reeën op de weg die zo lief waren om even te blijven staan voordat ze aan de kant gingen, vervolgens bij het nemen van de volgende bocht zat een das op me te wachten en bij het afzetten van de motor van de auto toen ik thuis kwam was het eerste geluid dat van de burlende herten.

Prachtig toch?
Vies en heerlijk tegelijk, je verhaal. Fijn dat je iedereen weer gezien hebt maar wat heerlijk dat je weer thuis bent, dat blijkt helemaal!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3432135
MillyMol schreef: ma 06 sep 2021, 14:29 Eerst een klaag:
Vannacht om 02.00 uur waren we weer thuis.
Dat is deels Tobias zijn schuld. Die vond een heerlijke hoop menselijk uitwerpselen en besloot daarin te gaan rollen toen we onderweg even gestopt waren bij een Raststatte om de benen te strekken en wat te drinken.

Getverdemme zeg! Ik had natuurlijk wel water bij me voor de doggies, maar zoals hij eruit zag en stonk was dat bij lange niet genoeg. :P

Dus tot 5 keer heen en weer naar de toiletten en muntjes in de toegang tot de toiletten gegooid om de flessen weer te vullen en om zijn tuigje te wassen.
Het hele gedoe heeft me wel een uurtje gekost.

Wat zijn mensen toch eigenlijk een smerige diersoort: er zijn toiletten en de Raststatte is 24/7 open en nog gaan ze achter de bosjes hun behoefte doen: blêh!

Maar dan nu het geluksmoment: bij het naar links draaien om de weg naar het dorp te nemen werd ik eerst begroet door vier reeën op de weg die zo lief waren om even te blijven staan voordat ze aan de kant gingen, vervolgens bij het nemen van de volgende bocht zat een das op me te wachten en bij het afzetten van de motor van de auto toen ik thuis kwam was het eerste geluid dat van de burlende herten.

Prachtig toch?
Ooohh getver wat vreselijk goor! :puke:
Maar wat woon je toch op een fijne plek zo te horen. :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3432198
Ga je voor het eerst in 2 jaar eindelijk eens van huis...
Op waterwerk kamp
Heb je al sinds zondag dit weer :D
IMG-20210907-WA0005.jpg
IMG-20210907-WA0005.jpg (286 KiB) 810 keer bekeken
IMG-20210907-WA0002.jpg
IMG-20210907-WA0002.jpg (329.64 KiB) 810 keer bekeken
Tis echt ff heerlijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door