Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3386272
sam28 schreef: wo 18 sep 2019, 06:11 Ik krijg per 1 nov een contract bij het ziekenhuis waar ik stage heb gelopen! Super gaaf! En dan ook nog de uren die ik wil. Ik ga dan 3,5 dag werken per week, dus 3 om 4 dagen. Ik zou liever minder werken voor Ziva en mijn geestelijk welzijn, maar dat is qua financiën niet haalbaar. Maar over een jaar wel, dus volgend jaar november, dan ga ik 3 dagen werken.

Ik liep stage en ga werken op de anesthesie. Mijn stage dus ook goed afgerond en mn diploma is binnen! :groupwave2: :groupwave2:
A.s. vrijdag krijg ik vakantie tot 1 november! Ik ben er zo aan toe.
Oh wauw, gefeliciteerd!
Hopelijk kan je volop genieten en bijtanken op het mooie terschelling ;)
Door frodo quin
#3386308
Ik heb werk :biggrin2: Iets met de bedoeling vast deze keer. Alles was zo ideaal dat ik nog niet naar het loon ed gevraagd heb, al zou dat wel in orde moeten zijn.

Maandag ga ik voor het contract ed en het wordt dan ook meteen mijn eerste werkdag.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3386316
frodo quin schreef:Ik heb werk :biggrin2: Iets met de bedoeling vast deze keer. Alles was zo ideaal dat ik nog niet naar het loon ed gevraagd heb, al zou dat wel in orde moeten zijn.

Maandag ga ik voor het contract ed en het wordt dan ook meteen mijn eerste werkdag.
Wat goed, gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386326
dinky89 schreef: Oh wauw, gefeliciteerd!
Hopelijk kan je volop genieten en bijtanken op het mooie terschelling ;)
Jaa, dat hoop ik ook!! Deze week de laatste voorbereidingen treffen. Helemaal zin!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3386328
frodo quin schreef: zo 22 sep 2019, 10:15 Ik heb werk :biggrin2: Iets met de bedoeling vast deze keer. Alles was zo ideaal dat ik nog niet naar het loon ed gevraagd heb, al zou dat wel in orde moeten zijn.

Maandag ga ik voor het contract ed en het wordt dan ook meteen mijn eerste werkdag.
Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Door joel
#3386332
Een geweldige kampeer weekend gehad met heerlijk weer, fijne mensen en een fun coursing voor de honden.
o.a 5 zwarte Afghanen in 1 rit, prachtig!!
Bijlagen
6D01A8B5-CE21-4BC1-9F1D-351B134287DC.jpeg
6D01A8B5-CE21-4BC1-9F1D-351B134287DC.jpeg (1.29 MiB) 2067 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386474
Met de oudjes Lea en Ziva naar de DA geweest voor een checkup. Even kijken hoe de vlag erbij staat. Ziva; ooh wat ziet ze er toch goed uit, oren goed, ogen goed, soepele buik, tanden goed, hart en longen klinken goed. Alles prima dus en complimenten, complimenten want ze is ook prachtig op gewicht. Ik ging ervan blozen. ;D
Lea; al blehrend uit haar reisdoos gehaald. Wat zit er toch een kop op, wat een pit, heldere ogen, oren goed, tanden goed, soepele buik, nieren voelen goed (ze heeft nu een half jaar de diagnose nierziekte).
Koekjes gingen er bij beide dames lekker in. (DA; ooh Lea eet gewoon hier koekjes, dat doen de meeste katten niet bij de DA ;D )
Lea was zelfs 100gr aangekomen!! Dus vette complimenten ook daarvoor. Ik stel zelf samen voor Lea sinds april maar volgens DA kun je een kat met echt slechte nieren ook niet aan laten komen. Maar dan doe ik dus ook wat goed met dat samenstellen en gemier met die kleine grammen..
Mooi dus allemaal! Ohja, een minpuntje: Lea had 1 vlo.. :???: Geen idee waar die verdwaalde vandaan kwam.

Ik kan weer rustig slapen. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3386479
joel schreef:Een geweldige kampeer weekend gehad met heerlijk weer, fijne mensen en een fun coursing voor de honden.
o.a 5 zwarte Afghanen in 1 rit, prachtig!!
Wat een mooi gezicht zo!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door