Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3437095
Ik kreeg bericht dat ik de zaak gewonnen heb tegen mijn vorige verhuurder bij de huurcommissie. ;D het ging om 155€ servicekosten. Was echt belachelijk.
Ze wilden niet luisteren en bewogen nergens mee naartoe.
Nu dus gewonnen en krijg ik 500€ van ze ;D ;D ;D
Ik lach me de blubbers. En ze moeten 300€ per zaak aan de HC betalen geloof ik. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3437096
Nou, toch ook weer een hellinkje af op je hobbelige en bobbelige pad.

Oorpijn is zwaar klöte. Maar wel fijn dat de KNO arts nu meebeweegt. Scheelt een heleboel stress.

Ik ben er inmiddels achter dat trauma opgelopen in het verleden niet zo 1-2-3 weggewerkt is met een paar praatsessies. En dat sommige dingen helemaal niet verdwijnen. Ik ben nu heel druk bezig om die dingen een plekje te geven en ik moet zeggen dat het steeds beter gaat.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3437105
Ronald schreef: vr 24 dec 2021, 12:45 Nou, toch ook weer een hellinkje af op je hobbelige en bobbelige pad.

Oorpijn is zwaar klöte. Maar wel fijn dat de KNO arts nu meebeweegt. Scheelt een heleboel stress.

Ik ben er inmiddels achter dat trauma opgelopen in het verleden niet zo 1-2-3 weggewerkt is met een paar praatsessies. En dat sommige dingen helemaal niet verdwijnen. Ik ben nu heel druk bezig om die dingen een plekje te geven en ik moet zeggen dat het steeds beter gaat.
Dingen een plekje geven is ook prima. Ik geloof niet dat er zoiets is als dat de nare dingen van het leven uit je herinneringen kunnen verdwijnen. Ze brengen vaak ook goede dingen met zich mee en die wil je ook niet kwijt.
Het nare deel stel ik me altijd voor dat ik een kast heb waarin ik dat opberg. Soms dondert er iets uit de kast en moet je er weer mee dealen. Maar dan kan het uiteindelijk weer terug in de kast. Vaak gaat het er als een verhuisdoos in en na een paar keer eruit donderen en weer terug leggen wordt het een schoenendoos of nog kleiner. Soms gaat dat snel, soms duurt dat heel lang. Maar ik ben wel blij met mijn kast. Soms even de deur ferm dicht houden en soms even keihard met iets aan de slag. Het geeft een beetje (klein beetje) controle.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438369
Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo: :biggrin2: )
Door hannabelgje
#3438370
Kaela schreef:Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo: :biggrin2: )
Super! Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3438374
Ik word zo blij van alle vogels in de tuin!
Ben druk bezig met allemaal dingen ophangen.
Er hangt overal en nergens voerspul en ik wil nog een heleboel vogelhuisjes op gaan hangen.
Er hangen er nu een stuk of 6 en die waren vorig jaar allemaal bezet.. dus er kunnen nog wel een stuk of 10 bij. Bomen genoeg :biggrin2:
Kaela schreef: ma 17 jan 2022, 09:47 Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo: :biggrin2: )
Dat zal wel even wennen zijn maar vast een heel fijn gevoel!!
En een kaarsrecht gebit, als we de smiley mogen geloven. ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438381
Kaela schreef: ma 17 jan 2022, 09:47 Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo: :biggrin2: )
;D ;D

Fijn voor je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door