Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438388
Kaela schreef: ma 17 jan 2022, 09:47 Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo: :biggrin2: )
Tsss... wel hier melden en geen foto? Ben jij nu een fotograaf of niet? ::) ::)

Nee hoor, grapje. Maar fijn dat het hekwerk er nu uit is. En ook fijn dat je blij met het resultaat bent.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438390
Ronald schreef: ma 17 jan 2022, 17:18 Tsss... wel hier melden en geen foto? Ben jij nu een fotograaf of niet? ::) ::)

Nee hoor, grapje. Maar fijn dat het hekwerk er nu uit is. En ook fijn dat je blij met het resultaat bent.
Tja zwangerschapsverlof he ;D de camera wacht op de baby!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438392
Mijn geluksmoment is dat de outdoor training vanavond weer is toegestaan en we dus weer normaal kunnen sporten :D
Al kost het wel even moeite om straks van warm binnen op de bank de stap te zetten naar buiten in de kou ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438393
dinky89 schreef: ma 17 jan 2022, 18:51 Mijn geluksmoment is dat de outdoor training vanavond weer is toegestaan en we dus weer normaal kunnen sporten :D
Al kost het wel even moeite om straks van warm binnen op de bank de stap te zetten naar buiten in de kou ::)
Dat is wel even een drempeltje over. Maar zo te horen ga je daar plezier van hebben!

Ik mag woensdag komen kijken bij paardrijles. Heb vrij kunnen krijgen (want en iets ondernemen en werken lukt qua energie niet) en het mag weer. Even paardenlucht opsnuiven, zo zin in!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438478
Vanmorgen bij paardrijles wezen kijken. Mijn grote vriend geborsteld en met worteltjes verwend. Dikke knuffel aan en van Sprokkel. Heerlijk, even weer naar paard ruiken.

Daarna thuis op de bank met een film en chips. Mijn eerste vreetbui :biggrin2: maar ik zit na drie happen vol dus dat voldoet ook niet. Daarom net pannenkoeken besteld. Beetje horeca steunen! Kan ik weer drie happen uit mijn plaat gaan ;D jammie!
Door Too
#3439020
Mijn Catoo heeft een heel groot geluk : er staat een brandweer hoogwerker mét de zwaailichten aan precies hier voor de deur ;D
Ze wringt zich in bochten om echt alles goed te zien want brandweer, politie, vuilniswagen ze vindt t allemaal geweldig ... als er maar zwaailichten zijn en wat machine geronk is

En nee er is niks ergs aan de hand , er staat een steiger waar het doek van losgeraakt is en over het dak van de flat is gewaaid , ze zijn gekomen om mogelijke ongelukken te voorkomen
Door - pien -
#3439109
Heerlijk dat ze zo genoten heeft van de sensatie :biggrin2:

Ik had van die ventilatoren besteld bij mijn energieleverancier : SpeedComfort (met korting :yeah:) om onder mijn radiatoren te bevestigen en was er die middag nog niet aan toegekomen, toen maakte ik alvast 'een beginnetje voor de volgende dag' (even de taak in stukjes hakken) en na het kijken van een YouTube-filmpje voor de fijne kneepjes was het spul binnen 10 minuten bevestigd, dat was veel sneller dan ik had gedacht! Of ben ik toch gewoon een best technies talent :biggrin2:
Het maakt echt veel verschil :D Zo veel, dat ik voor achter ook een set heb besteld die ik (met een verlengsnoer, dat wordt wel een beetje gepruts) ga bevestigen, maar dan heb ik van 2 kanten dat de warme lucht veel beter wordt verspreid door de kamer. Dat is met de huidige gasprijzen (en een variabel contract :-X ) wel heel erg meegenomen.
Het scheelt ook dat de aanvoertemperatuur van de cv-ketel naar beneden kan :) (daar heb ik dan even de cv-man voor nodig, die komt deze week toch langs omdat ik last had van lekkage door Corrie gisteren ::) ).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3439117
Ik heb iedere dag geluksmomentjes , nu de vloerverwarming is aangesloten. Ik zou nooit meer anders willen en loop alleen nog maar op sokken binnen :biggrin2:
Door Tanna
#3439134
Doranto schreef: di 01 feb 2022, 11:27 Ik heb iedere dag geluksmomentjes , nu de vloerverwarming is aangesloten. Ik zou nooit meer anders willen en loop alleen nog maar op sokken binnen :biggrin2:
Dat klinkt goed! Ik hoop dat dat voor ons dit jaar eindelijk ook gaat gebeuren.
Door - pien -
#3439147
zurca schreef: di 01 feb 2022, 13:34 Pien, hoeveel geluid maken die ventilatoren?
Bijna niet! Ik heb goeie oren en het klinkt alsof je het water door de verwarmingsbuizen hoort gaan (mijn koelkast in de open keuken maakt harder geluid :-X )
Het is voor mij niet meer dan een soort gesuis. Ik vind het niet storend en ergens wel fijn omdat ik weet dat de warmte lekker verspreid wordt door de kamer :)

https://papagreen.org/energie/besparing ... tilatoren/
Hier vind je een vergelijking tussen de merken.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3439160
Doranto schreef: di 01 feb 2022, 11:27 Ik heb iedere dag geluksmomentjes , nu de vloerverwarming is aangesloten. Ik zou nooit meer anders willen en loop alleen nog maar op sokken binnen :biggrin2:
Heerlijk, geniet ervan!

Hier is de veranda dichtgemaakt met een glazen schuifpui, ook heel fijn. Dan zal er nog een betonvloer in komen en kunnen we ermee verder met afwerken en verwarming.
Ondertussen zijn de kunststofkozijnen ingepland eind deze maand, wat zal dat ook gaan schelen in stoken.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3439165
Charlie Angel schreef: di 01 feb 2022, 18:26 Heerlijk, geniet ervan!

Hier is de veranda dichtgemaakt met een glazen schuifpui, ook heel fijn. Dan zal er nog een betonvloer in komen en kunnen we ermee verder met afwerken en verwarming.
Ondertussen zijn de kunststofkozijnen ingepland eind deze maand, wat zal dat ook gaan schelen in stoken.
Ja, wij zijn ook heel erg blij met onze kunststof kozijnen. Niet alleen omdat de isolatiewaarde hoog is, maar ook omdat ze nooit geschilderd hoeven te worden. Ze zijn ook heel gemakkelijk schoon te houden. :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3439170
Doranto schreef: di 01 feb 2022, 18:52 Ja, wij zijn ook heel erg blij met onze kunststof kozijnen. Niet alleen omdat de isolatiewaarde hoog is, maar ook omdat ze nooit geschilderd hoeven te worden. Ze zijn ook heel gemakkelijk schoon te houden. :)
Ah fijn zeg, dat gemakkelijk schoonmaken ook! :D
Wij hebben hier nog bruin aluminium kozijnen met hout, dus de uitstraling van het huis zal ook veranderen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door