Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3410320
Atz en zijn Wetterhoun vriendinnetje hebben vandaag een geslaagde date gehad :smitten:
IMG-20200921-WA0000.jpg
IMG-20200921-WA0000.jpg (95.98 KiB) 1220 keer bekeken
Nu heel lang wachten of er puppies van komen ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3410322
Ja behoorlijk!

Ze zijn zo schattig samen. Echt een verliefd stel.

In ieder geval heb ik nu nog een maand of wat om meneer_S zo ver te krijgen dat we zelf ook een pupje uit het nest houden, stel dat er puppies komen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3410324
Kim_S schreef: ma 21 sep 2020, 13:35 Ja behoorlijk!

Ze zijn zo schattig samen. Echt een verliefd stel.

In ieder geval heb ik nu nog een maand of wat om meneer_S zo ver te krijgen dat we zelf ook een pupje uit het nest houden, stel dat er puppies komen :biggrin2:

Wat ontzettend leuk en spannend :D
Maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat meneer Kim weerstand kan bieden tegen nog zo'n geweldige 4 voeter in huis :o
Gewoon alvast heel veel puppefoto's van Atz terugkijken .... en filmpjes of feestboek en youtube en zo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3410343
Ina schreef: ma 21 sep 2020, 14:50 Wat ontzettend leuk en spannend :D
Maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat meneer Kim weerstand kan bieden tegen nog zo'n geweldige 4 voeter in huis :o
Gewoon alvast heel veel puppefoto's van Atz terugkijken .... en filmpjes of feestboek en youtube en zo :biggrin2:
In dit geval helpt dat juist helemaal niet :biggrin2:

Atz was (en is) echt een draak eerste klas. Hij is nu 4,5 en begint ein-de-lijk af en toe te luisteren. Maar meestal doet ie gewoon waar ie zin in heeft. Of wij dat nou leuk vinden of niet.
Daar wil manlief er dus helemaal geen 2 van ::)

Maar ik hoop dat hij verkocht is als hij ze ziet tzt :cool:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3410346
Kim_S schreef: ma 21 sep 2020, 18:46 In dit geval helpt dat juist helemaal niet :biggrin2:

Atz was (en is) echt een draak eerste klas. Hij is nu 4,5 en begint ein-de-lijk af en toe te luisteren. Maar meestal doet ie gewoon waar ie zin in heeft. Of wij dat nou leuk vinden of niet.
Daar wil manlief er dus helemaal geen 2 van ::)

Maar ik hoop dat hij verkocht is als hij ze ziet tzt :cool:

;D ;D ;D haha....dat gaat niet werken dan (ik kan er van meepraten al zal mijn 4voeter nooit pups krijgen) .... nooit weer zo'n blonde draak is mijn motto.
Hier is juist manlief helemaal verliefd op die taart....gelukkig hoeven wij geen puppendiscussie te voeren :biggrin2: ....maar ik vermoed dat als ze mij er 1 in mijn handen zouden proppen ik toch weer heeeeeeel erg veel moeite zou hebben die weer te laten gaan ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3410347
Ina schreef: ma 21 sep 2020, 19:59 ;D ;D ;D haha....dat gaat niet werken dan (ik kan er van meepraten al zal mijn 4voeter nooit pups krijgen) .... nooit weer zo'n blonde draak is mijn motto.
Hier is juist manlief helemaal verliefd op die taart....gelukkig hoeven wij geen puppendiscussie te voeren :biggrin2: ....maar ik vermoed dat als ze mij er 1 in mijn handen zouden proppen ik toch weer heeeeeeel erg veel moeite zou hebben die weer te laten gaan ::)
Ja dan weet je wat ik bedoel ;D

We proberen ons steentje bij te dragen om de Wetterhoun populatie in stand te houden. Anders hadden we dit denk ik ook niet gedaan. Maar het is hard nodig, en er worden door de rasvereniging weloverwogen combinaties gemaakt met gezondheid als belangrijkste criterium. Dat vind ik wel een vereiste. Er is veel broodfok, met vaak dezelfde reu als vader. Dat is zo zonde... Dus daarom toch een poging wagen om een nestje leuke gezonde Wettertjes te fokken.

Wetters staan er ook wel om bekend dat ze eigenzinnig zijn, en 9 van de 10 keer heeft het toch ook wel wat hoor, zo'n drakenhond, en lachen we erom. Maar die ene keer dat het echt niet handig is dat ie draakt, blijft dan toch meer hangen bij meneer_S denk ik ::)

Het lijkt me wel echt ontzettend speciaal, een pup van Atz. Hopelijk is manlief nog wat bij te sturen de komende tijd :biggrin2:
Door Siberienne
#3410348
Kim_S schreef: ma 21 sep 2020, 20:21 Ja dan weet je wat ik bedoel ;D

We proberen ons steentje bij te dragen om de Wetterhoun populatie in stand te houden. Anders hadden we dit denk ik ook niet gedaan. Maar het is hard nodig, en er worden door de rasvereniging weloverwogen combinaties gemaakt met gezondheid als belangrijkste criterium. Dat vind ik wel een vereiste. Er is veel broodfok, met vaak dezelfde reu als vader. Dat is zo zonde... Dus daarom toch een poging wagen om een nestje leuke gezonde Wettertjes te fokken.

Wetters staan er ook wel om bekend dat ze eigenzinnig zijn, en 9 van de 10 keer heeft het toch ook wel wat hoor, zo'n drakenhond, en lachen we erom. Maar die ene keer dat het echt niet handig is dat ie draakt, blijft dan toch meer hangen bij meneer_S denk ik ::)

Het lijkt me wel echt ontzettend speciaal, een pup van Atz. Hopelijk is manlief nog wat bij te sturen de komende tijd :biggrin2:
de eerste is het moeilijkste (Chenak), daar leer je het meeste van en dan gaat de volgende (Janouk) makkelijker - totdat je denkt dat je de gebruiksaanwijzing kent en dan komen nr 3 (Spot) en 4 (Shadow) op je pad en is nummer 3 zo eigenwijs dat je af en toe met nummer 4 gaat wandelen om het gevoel te hebben dat je toch wel iets kan van een hond opvoeden. Want nummer 4 is de braafste van allemaal...

Kortom, een 2e erbij is best een goed idee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3410349
Oh, wat gaaf Kim!

Mochten mannen ooit samen een kind kunnen maken, zou ik heel graag een mix van mijn monsters willen XD Je weet nu hoe je het monster onder controle krijgt, dus je staat al 1-0 voor ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ina
#3410360
Siberienne schreef: ma 21 sep 2020, 20:36 de eerste is het moeilijkste (Chenak), daar leer je het meeste van en dan gaat de volgende (Janouk) makkelijker - totdat je denkt dat je de gebruiksaanwijzing kent en dan komen nr 3 (Spot) en 4 (Shadow) op je pad en is nummer 3 zo eigenwijs dat je af en toe met nummer 4 gaat wandelen om het gevoel te hebben dat je toch wel iets kan van een hond opvoeden. Want nummer 4 is de braafste van allemaal...

Kortom, een 2e erbij is best een goed idee :biggrin2:

Hahahaha....die ga ik maar niet aan mn man laten lezen ;D

Maar serieus, soms kan ik echt met mn ogen staan knipperen als ik weer eens een braaf luisterende, keurig achter de baas aan huppelende langpoot voorbij zie komen.
Mevrouw van de stichting heeft ook beloofd dat de onze ook echt rustiger wordt als ze 16 is :biggrin2:
En ze echt hoor, ze is zo SUPER lief voor iedereen....., maar mijn hemel, met geen mogelijkheid zal ze een kans laten gaan om te kunnen jagen (of een hond uit te kafferen waarvan de staart haar niet aanstaat ;) ) en dan zit er zo bizar veel kracht in die kontspieren :o
Vanmiddag klom ze bijna een boom in waar een kraai was neer gestreken die ze net een hartverzakking had bezorgd :-[

Dus Kim....conclusie is dat als het niet erger kan, een pup van Atzje dus alleen maar makkelijker kan worden :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door