Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386583
joel schreef: zo 22 sep 2019, 18:20 Een geweldige kampeer weekend gehad met heerlijk weer, fijne mensen en een fun coursing voor de honden.
o.a 5 zwarte Afghanen in 1 rit, prachtig!!
oo wauw!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386584
Na de vakantie Maci weer bij zijn logeeradres afgehaald. Meneer heeft het er heel goed gehad. :D
Dan weer naar huis met hem naar de 2 andere beren. En serieus waar, Fozzy ziet Maci en springt gewoon letterlijk een gat in de lucht. Die was echt heel erg blij :D ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3386644
Van de week weer naar het ziekenhuis voor controle. Geen bijzonderheden gevonden, dus de APK is weer gelukt.

Nu alleen nog uitvinden waarom ik af en toe omval, maar dat hoort niet in het geluksmomentje...
Door Siberienne
#3386763
Vanmorgen in het bos(je) vlakbij huis staken er zomaar ineens 8 everzwijnen over, grote en kleintjes, zo’n gaaf gezocht! S2 vond het ook heeeeel leuk :biggrin2: maar helaas mochten ze er van mij niet achteraan ;) ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3386764
Omdat ik teveel uren maak per week, 5 meer dan ik zou moeten werken (plus de extra uren die nog gaan komen dit schooljaar), heb ik vanaf deze week op vrijdag vrij :D .... en ik hebbal standaard de dinsdag vrij ;D ;D .... heerlijk......
Door Cathelijn
#3386836
Ilan had 2,5 jaar geleden een mastocystoom. 2 weken geleden weer een bultje laten verwijderen met het idee dat dat weer hetzelfde zou zijn. En wat dan?
Gisteren de uitslag van het onderzoek: goedaardig! Ik ben zo blij en opgelucht :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3386845
Cathelijn schreef: di 01 okt 2019, 21:56 Ilan had 2,5 jaar geleden een mastocystoom. 2 weken geleden weer een bultje laten verwijderen met het idee dat dat weer hetzelfde zou zijn. En wat dan?
Gisteren de uitslag van het onderzoek: goedaardig! Ik ben zo blij en opgelucht :D
Pfieuw!

Toen ik begon te lezen heb ik eerst even gecheckt of ik in het klaagtopic of geluksmomentje zat! Gelukkig goed nieuws, ben blij voor jullie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387188
Ik mag vanmiddag een nieuwe auto ophalen! Nog niet de definitieve, maar de garage heeft tot de echte er is, een vervangende auto geregeld. Zo blij mee!

Oh en ze willen de oude ook wel innemen. Voor welke prijs kan me niet zoveel schelen, nog een paar uur en hij is history!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door