Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3292230
hannabelgje schreef:Wauw! Zijn het Zuid Chinese brulkikkers?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Euhhh Welbergse Bruine Kikkers, als het goed is.

Voor nu nog visjes. Ze hebben ook al een plantje, en ik heb nu een schepnetje en vissenvoer. Ze zijn een beetje een impuls-aanschaf. Dinsdag dacht ik, oh zou wel leuk zijn, en woensdagmiddag kreeg ik bericht dat ze in een emmer voor me klaar stonden.

Volgens mij zijn het er alleen veeeeeeeeel te veel. Dus ik denk dat ik al vroegtijdig afscheid moet gaan nemen van in ieder geval de helft. Ze zijn nu al bijna allemaal uitgekomen en aan het oefenen met zwemmen; heel hard met hun staartje wiebelen terwijl ze nog aan hun eitje plakken.

Ik ben benieuwd wanneer ze los gaan. Ik heb er wel lol in :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3292233
Wat grappig Eelke! Plaats maar vaak een foto, ik vind het reuze leuk om te volgen!

Hier van de week twee geluksmomentjes. Beide keren kwamen we de "Hij doet niets hoor-terwijl hij los op Oscar afdendert" rottweiler tegen. En beide keren was ie niet alleen aangelijnd, maar ondernam zijn bazin actief actie om ons te ontwijken. En dan is er opeens niets aan de hand, want met een weg er tussen en beide aangelijnd, negeren de twee heerschappen elkaar en gebeurd er niets! Zo makkelijk kan het zijn!
Door eelke
#3292235
Ja zal ik doen! Ik heb er nu de ip-camera opgezet zodat ik ook kan kijken als ik niet thuis ben ;D

Ja fijn is dat hé? Dat dingen ook gewoon relaxt kunnen gaan. Ik kom daar nu zo vaak achter, alleen met Joep. Want Joep is niet moeilijk, hoogstens een iets te blije hallo ik wil kennismaken, maar als grote honden het signaal geven dat ze dat niet willen loopt hij er met een grote boog omheen, bij kleine hondjes gaat hij er dan wel op af maar is dan wel onder de indruk als er ff gesnauwd wordt. Maar, al met al, ongecompliceerd. Dus ik hoef niet meer zo de horizon af te speuren en me schrap te zetten bij passeren. Laatst liep hij los bij meneer, rende hij op een andere aangelijnde hond af, reageerde niet op hier, meneer riep toen zit, en toen ging hij zitten en bleef zitten tot de andere hond gepasseerd was. Oké, ik reken het goed :cool:
Door hannabelgje
#3292377
Donderdag begin ik met mijn nieuwe baan. Helaas weer een tijdelijke functie, maarja werk is werk. Nu is dat in het centrum van ehv en zonder parkeergelegenheid. Dus gisteren met broerlief (die is fietsenprutser van beroep) een leuk vouwfietsie gehaald. Kan ik mijn auto buiten centrum dumpen en dan naar het werk fietsen. Ook kan ik voortaan met Zoë in het bos fietsen ipv langs de drukke weg hier. Ik ben blij met mijn minifietsie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Dreetje
#3292407
M'n frustraties maar even weggebakken vandaag.
Dit is de oogst, een kokoslimoencake/brood, brioche en bruinbrood
image.jpeg
image.jpeg (1.08 MiB) 1275 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3292408
Kim_S schreef:Mijn puppiewuppie heeft een 3e plek in de jeugdklasse en de kwalificatie Uitmundend behaald op de clubmatch vandaag :cool:
Best wel trots!!!

Zooo, dus de training heeft zijn vruchten afgeworpen. Well done :cool:
#3292410
Kim_S schreef:Mijn puppiewuppie heeft een 3e plek in de jeugdklasse en de kwalificatie Uitmundend behaald op de clubmatch vandaag :cool:
Best wel trots!!!
Wat goed zeg, gefeliciteerd!

Vandaag een dagje in de Nop doorgebracht, heerlijk!! Kan niet wachten om daar definitief naar terug te gaan.
Charlie ook helemaal blij en voldaan na de boswandeling en blij met de gedroogde snacks die in de achterbak lagen en nu in de kast.Afbeelding
#3292415
Charlie Angel schreef: Wat goed zeg, gefeliciteerd!

Vandaag een dagje in de Nop doorgebracht, heerlijk!! Kan niet wachten om daar definitief naar terug te gaan.
Charlie ook helemaal blij en voldaan na de boswandeling en blij met de gedroogde snacks die in de achterbak lagen en nu in de kast.Afbeelding
Ik heb al gezegd dat als ik met pensioen ben ik daar ga wonen. Geweldig daar!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door smulpaap
#3292422
Kim_S schreef:Mijn puppiewuppie heeft een 3e plek in de jeugdklasse en de kwalificatie Uitmundend behaald op de clubmatch vandaag :cool:
Best wel trots!!!
Goed zo ! :-* Ik had niets anders verwacht van de kanjer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door