Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3429092
rosmin schreef: za 03 jul 2021, 11:04 @Siberienne
Fijne vakantie :)

eigen geluksmomentje, er zijn 3 elementaen getrokken bij Rox gister, ze heeft alles goed doorstaan, is nu doodmoe
Ochosseopos. Fijn dat het achter de rug is, in elk geval!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3429142
Fijne vakantie Siebrienne!
Denk je er wel aan een vakantieverslag te maken, over het verkennen van de omgeving ;)

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door zurca
#3429145
Fijne vakantie Siberienne!

Geluksmomentje namens Pippa ; De bosbessen zijn rijp.
(waarop ik voor mijzelf een notie kan maken in het klaagtopic, de bosbessen zijn rijp dus kunnen we geen struik voorbij lopen zonder dat er gesnoept moet worden ::) :biggrin2: )
Door smulpaap
#3429153
zurca schreef: zo 04 jul 2021, 14:20 Fijne vakantie Siberienne!

Geluksmomentje namens Pippa ; De bosbessen zijn rijp.
(waarop ik voor mijzelf een notie kan maken in het klaagtopic, de bosbessen zijn rijp dus kunnen we geen struik voorbij lopen zonder dat er gesnoept moet worden ::) :biggrin2: )
:biggrin2:
Hier ook eentje hoor
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3429267
Vandaag de laatste paardrijles voor de zonerstop. Ik heb mijn vriendin en mijn fjordenvriend opgehaald en zij zijn mee geweest met de IJslanders het bos in. Wat was dat leuk! Was de fjord een keer de grootste!
Op de terugweg hebben we paarden geruild en heb ik voor het eerst echt gegaloppeerd met hem. Ik heb een keer eerder tien meter met hem gegaloppeerd, maar nu echt een aardig eind. En toen moest ik nog een keer want het stond niet op film. Deden we gewoon even! Voelde goed, dit was het moment. En het grote voordeel van heel vaak een enorme angsthaas zijn, is dat je je op zo’n moment een held voelt!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3429281
Ondanks de complete verkeerschaos bijna de hele dag uit de baan van de boze boeren kunnen blijven. Een keer 40 minuten vast gestaan na thuis brengen van de laatste klant, verder weinig tot geen tractoren gezien. Dat was vorige keer wel anders dus vandaag was ik blij en opgelucht dat de wegen goed begaanbaar bleven.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3429442
Vandaag zaten de vogels al drie kwartier in de buitenvoliere voordat ik zag dat het deurtje wagenwijd open stond.

Ik dank god op mijn blote knietjes dat ze nog veilig en wel in de volière zaten!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3429481
Doranto schreef: zo 11 jul 2021, 00:08 😳 pfff dat is schrkken zeg!
Maar ze hebben het bij jou zo goed dat ze wel gek zouden zíjn om weg te vliegen ;)
Daar zouden ze waarschijnlijk pas achter zijn gekomen als het te laat was!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3429521
Hoera voor emergency call oid op telefoons. Ik was met de Zuuk aan de wandel toen een deliveroo bezorger mij vroeg of ik mijn telefoon verloren was. Nou nee, die ligt thuis....
Bezorger vroeg of hij de telefoon aan mij mocht afgeven en of ik op zoek wilde naar de eigenaar. Ja hoor.
Via emergency call de de moeder bereikt, telefoon wordt zo opgehaald O0
Door Too
#3429563
5 , vijf!!! lepelaars fouragerend zowat middenin de stad ... te leuk
Sinds ik weet waar ze overzomeren, en ze ooit nietsvermoedend op mijn ochtendroute zag, fiets ik tot half augustus speurend langs het natuurgebied
Maar nu stonden ze bijna aan mijn voordeur samen met een fuut en wat aalscholvers :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door