Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376237
Kaio schreef:Kan via internet.
Of je denkt mwah allemaal te duur, hoeveel werk kan dat nou zijn en je koopt bij de hornbach een rubbermat met gaten, moet groot zijn want ja grote honden. Koopt wat fleecedekens bij de wibra. En gaat die verknippen. En iedere avond bezig, en dan nog niet halverwege erachter komen dat je echt meer fleece nodig hebt ;D , en weer wat fleece halen en dan vervolgens bijna klaar toch nog net een extra fleece dekentje nodig hebben ;D
Maar als je googled op snuffelmat kom je ook kant en klare te koop tegen ;)

Dit dus :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376374
Dag 2 van ponykamp staat op het punt te beginnen. Gister mocht ik op Lidfrit (je zegt lietfriet) en Lif (spreek je uit als Lief). Wat een genot, Lif is ook eindeloos lief en Lidfrid heeft me op een heerlijk tolt getrakteerd.

Gisteren lukte het om vanuit angst (hellup, onbekende paarden) heel goed naar ontspanning te komen. Vandaag hoop ik vanuit ontspanning vanut techniek naar ontspanning vanuit genieten te komen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3376382
Mijn geluksmoment heeft nu een week geduurd en duurt hopelijk nog 19 weken.
Durf het bijna niet te zeggen uit angst het te jinxen maar ben afgelopen dinsdag begonnen met een afstudeerstage op de anesthesie en dat was zo leuk!!
Ik heb een enorm leuke stage na alle stage ellende die ik gehad heb en ben er zo blij mee!!
Door Eef+Stippels
#3376413
sam28 schreef:Mijn geluksmoment heeft nu een week geduurd en duurt hopelijk nog 19 weken.
Durf het bijna niet te zeggen uit angst het te jinxen maar ben afgelopen dinsdag begonnen met een afstudeerstage op de anesthesie en dat was zo leuk!!
Ik heb een enorm leuke stage na alle stage ellende die ik gehad heb en ben er zo blij mee!!
Wat ontzettend fijn! :D
Door src_esther
#3376422
sam28 schreef:Mijn geluksmoment heeft nu een week geduurd en duurt hopelijk nog 19 weken.
Durf het bijna niet te zeggen uit angst het te jinxen maar ben afgelopen dinsdag begonnen met een afstudeerstage op de anesthesie en dat was zo leuk!!
Ik heb een enorm leuke stage na alle stage ellende die ik gehad heb en ben er zo blij mee!!
Wat fijn. Succes met je stage.
Door - pien -
#3376428
sam28 schreef:Mijn geluksmoment heeft nu een week geduurd en duurt hopelijk nog 19 weken.
Durf het bijna niet te zeggen uit angst het te jinxen maar ben afgelopen dinsdag begonnen met een afstudeerstage op de anesthesie en dat was zo leuk!!
Ik heb een enorm leuke stage na alle stage ellende die ik gehad heb en ben er zo blij mee!!
Helemaal geweldig! Succes!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376542
Oppashonden zijn grappig. Soms weet je niet meer precies wat bij welke hond hoort. De een reageert met al het enthousiasme wat er in zit op "gaan we plasje doen" en de ander is niet warm of koud te krijgen, wat je ook zegt. Tot je je schoenen pakt dan.

Afgelopen zondag heb ik Pim en Maite opgehaald voor een midweekje logeren en ze doen het fantastisch. Ik heb zelfs al een kusje van Pim gehad en vanmorgen een heuse knuffel. Zo lief om te zien hoe hij ons begint te vertrouwen en waarderen. Dat is wel een hartverwarmend geluksmoment!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3376657
Dat ik via mijn website een mail van een student krijg met vragen over mijn onderneming voor zijn economie project.

*voeltzicheenechteondernemernu* :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3376944
De knoop doorgehakt. En vandaag een elektrieke fiets gekocht. Tweedehands, dat wel, want ik vind die dingen schrikbarend duur.
Met drie maanden Bovag garantie. Wie doet me wat!
Bijlagen
60335174_1394626890679615_5421077355592417280_n.jpg
60335174_1394626890679615_5421077355592417280_n.jpg (178.84 KiB) 1756 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door