Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433779
Morgen gaan we aan mijn kantoortje beginnen :groupwave2:

Er valt even niet zoveel te doen in de uitbouw en mijn kantoor is wel wat een puinhoop en ongezellig hok. Ik heb een mooie grote kast gekocht waar als het goed is alle zooi uit de open stellingkast en oude ladekastjes in past. De muren ga ik een kleur geven. Gaan we vast niet in een dag af krijgen, maar ik ben onwijs blij dat we een begin gaan maken.

Eigenlijk wil ik nu gaan slapen (ben heel moe) en dan morgen om vijf uur fris en fruitig uit bed springen en aan de slag. Werd niet heel enthousiast op gereageerd ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433789
Cathelijn schreef: vr 29 okt 2021, 20:47 Nou ja dat snap je toch niet, zo'n leuke klus! Veel plezier er mee :)
Ik ben gisteravond begonnen met verven. Vanmorgen de kast in elkaar gezet. Deze hoek is al onwijs mooi geworden. Nu broodje eten en dan verder met verven. Ik word er echt heel blij van! Nou ja oke heel eerlijk, van het resultaat, niet van het werk zelf.
Door Cathelijn
#3433792
Kaela schreef: za 30 okt 2021, 13:20 Ik ben gisteravond begonnen met verven. Vanmorgen de kast in elkaar gezet. Deze hoek is al onwijs mooi geworden. Nu broodje eten en dan verder met verven. Ik word er echt heel blij van! Nou ja oke heel eerlijk, van het resultaat, niet van het werk zelf.
Ik ook altijd, een redelijk makkelijke manier om je huis zo'n andere sfeer te geven. En als het dan lukt zoals je bedacht had, helemaal super
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433797
Cathelijn schreef: za 30 okt 2021, 16:27 Ik ook altijd, een redelijk makkelijke manier om je huis zo'n andere sfeer te geven. En als het dan lukt zoals je bedacht had, helemaal super
We zijn klaar :wiggle:

Voor nu dan, want er staan nog meubels die in de woonkamer horen. Tot die weg zijn houden we het zo. Daarna nog schilderijplankjes ophangen voor een uitgebreide collectie foto’s. Zal nog wel een paar maanden duren, maar ik ben al onwijs blij!!!!
Door Cathelijn
#3433809
Kaela schreef: za 30 okt 2021, 18:46 We zijn klaar :wiggle:

Voor nu dan, want er staan nog meubels die in de woonkamer horen. Tot die weg zijn houden we het zo. Daarna nog schilderijplankjes ophangen voor een uitgebreide collectie foto’s. Zal nog wel een paar maanden duren, maar ik ben al onwijs blij!!!!
Dan kun je straks nog een keer blij zijn als het echt helemaal af is :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433810
Onze Ot is van de week weer eens helemaal doorgelicht door de dierenarts. Bloedonderzoek, echo van de blaas. Ze was maar aan het klagen en onrustig, maar we konden onze vinger er niet opleggen wat er dan was.
Blijkt haar blaas weer geïrriteerd te zijn. En dat werd verdoezeld door de lage dosering pijnstiller die ze voor de artrose krijgt. Dus Otje wist het zelf ook niet zo goed en gaf niet de typische “mijn blaas is niet in orde” signalen af.

Blij met mijn dierenarts dat ie zo goed door pakt. Blij dat we het gevonden hebben. Blij dat het bloedwerk weer als van een jonge godin was. En blij dat Otje goed op de behandeling reageert en weer relaxt en blij is!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3433847
Allemaal leuke geluksmomenten komen er voorbij ;D ….

Mijn geluksmomentje:
Dat ik na ruim een maand nog steeds erg happy ben met m’n baan in de dierenwinkel(s)…… Leuke collega’s, leerzaam en met grote regelmaat lieve en leuke doggies die ff langskomen, al is het om een snackje te halen (lees: gewoon de winkel in komen lopen en achter de balie te gaan zitten met een smoeltje van ‘kijk mij lief zijn’) ;)
Door Siberienne
#3434159
Ons bezoek uit NL is weer vertrokken en het was veel te kort - wat aangeeft hoe leuk het was.

En Sinterklaas was meegekomen. Plus dat de meneer die op bezoek kwam helemaal fliefd werd op Shadow

Als toerist in eigen land gingen we naar een plek die we nog niet kenden en we hebben eindelijk een leuk mooi gezellig dorpje gevonden (Noren zijn daar niet zo goed in): Drøbakk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3434305
Ik heb vandaag op zo’n gaaf heerschap mogen rijden. Wat een cadeautje! Hij was onwijs braaf, heerlijk voorwaarts en wow wat een beweging. Dat je het onder je voelt golven. Het was echt zitten en genieten, om vervolgens de hele dag na te genieten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434323
Kaela schreef: wo 10 nov 2021, 17:19 Ik heb vandaag op zo’n gaaf heerschap mogen rijden. Wat een cadeautje! Hij was onwijs braaf, heerlijk voorwaarts en wow wat een beweging. Dat je het onder je voelt golven. Het was echt zitten en genieten, om vervolgens de hele dag na te genieten.
Klinkt fantastisch! Werkelijk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3434329
pearlsofpassion schreef: wo 10 nov 2021, 18:34 Klinkt fantastisch! Werkelijk!
Ik kwam met zo’n grijns op mijn gezicht thuis dat mijn wederhelft gelijk zei “jij mocht er op!”. Het is het nieuwe paard van mijn juf en ik was heel geduldig aan het wachten tot het me gegund werd. Had helemaal niet gedacht dat het vandaag al zou zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door