Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433306
dinky89 schreef: ma 11 okt 2021, 17:05 Wat enorm fijn Kaela! Zeker met het weer van de komende week op komst!
Ja het wordt zo langzaamaan wel een beetje nijpend.
Ronald schreef:Daar wordt hard gewerkt, Karin! Ziet er al goed uit
Heel hard! De pauze is ook wel even nodig, het vergt wel wat. Maar dan heb je straks ook wat!
Cathelijn schreef:Fijn Karin! Ik ben benieuwd naar hoe het er straks uit gaat zien.
Wij ook! Steeds meer. Elke verandering maakt het weer iets meer zichtbaar.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3433338
Wauw Kaela, wat fijn dat het dicht is! Dat gaat zoveel schelen met de kou...

En een beetje laat maar Ronald en Sam van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje allebei :)

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3433361
Ik moest werken en zag er tegenop omdat ik zo moe ben van alles. Mezelf naar werk gesleept met het voornemen om morgen vrij te vragen.
Teamleider vroeg om 7.15 hoe het ging. Ik zei mwoh. Moe enzo.
Daarop vandaag en morgen vrij gekregen. We zaten erg ruim in de mensen en voor mij de kans wat bij te komen.
Dus deal gemaakt. Nu naar huis en morgen ook vrij. En dan 1 vrije dag inleveren.

Ik heb dus weekend en ben lekker om 9u weer thuis van mn werk ipv 17.30 :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3433421
Fijn Sam, dat er zo met je meegedacht en aan je gedacht wordt. Dat is fijn.

Ikzelf begin meer en meer te wennen aan mijn nieuwe huisje. En het wordt ook langzaam maar zeker meer thuis. Merk ook dat ik niet meer elke keer het huis ontvlucht om alle negatieve dingen (het oude huis had er genoeg).
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3433487
Vandaag voor het eerst gekeken of ik mijn oudere (en dus maat kleinere) broek aan kon en die past inmiddels inderdaad weer :D
Sinds maart 2020 zit ik nu op -5 kg en dat kan ik nu dus echt in kleren merken :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3433496
Jaloers. :-[
Ik zit al 10kg lager dan wat het ooit was maar ik merk niets. :-\
Nou, mss een klein beetje in de beha...

Ale, nu weet ik eigenlijk niet wat ik weeg. De weegschaal is al 2 maand stuk. ::)
Door hannabelgje
#3433677
Ik reed net naar huis van mijn ouders. Zit er iets op de weg. Iets geks en het bleef ook gewoon zitten. Auto stilgezet. Kijk ik eens goed. Is het een oehoe . Ik wist niet eens dat die hier zaten. Maar hij bleef dus nog steeds zitten. Uitgestapt en langzaam heen gelopen. Zat hij me aan te kijken. Dus met mijn armen gezwaaid en shoe shoe gedaan. Toen vloog hij weg. Wat een prachtig dier en wat voel ik me bevoorrecht om hem ontmoet te hebben. Dit ga ik nooit meer vergeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door baileys
#3433761
Vorige week voor de jaarlijkse weil enting bij de da geweest.
Aangezien de fots toch al dik 13 is, ook gekozen voor een uitgebreid bloedonderzoek en uiteraard eerst een titerbepaling voor dat we de rest van de entingen gaan laten zetten.

Nou die hoeven dus de komende 3 jaar niet gezet te worden en de bloeduislagen waren super voor een hondje van deze leeftijd.

En of dat alles nou te weiten is aan barf, geen idee, maar ik wordt er wel weer gelukkig van.

Nou nog even fiksen tot ze zeker die 3 jaar zo lekker door hobbelt tot de volgende titerbepaling :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door