Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3293531
Net mijn eerste goed gelukte melkkefir opgedronken. Lekker met een half banaantje erdoor. Hopen dat het mijn darmen weer wat tot rust brengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3293556
Heerlijk anderhalf uur gewandeld met de mannen (bijna) zonder iemand tegen te komen. Wel haas en ree gezien. De heren hebben zich kostelijk geamuseerd met geurtjes snuiven en slootjes springen (ja, die van mij worden liever niet nat & vies)

Onderweg veel lopen denken over de afgelopen week: intens zwaar op het werk, er ging heel veel mis, op het matje moeten komen bij de bestuurder die het motto "als ik niet blij ben mogen jullie dat zeker weten" hoog in het vaandel had staan.
En ondanks dat (eigenlijk gebeurde er iets waar ik bang voor was, onvoldoende gescoord bij externe audit): ik voel me happy, relaxed en in mijn hoofd maalt eigenlijk alleen "wat ging er fout, hoe gaan we het beter doen, en wat hebben we ervoor nodig en wie moet ons daarbij gaan helpen" ipv "ik heb het verpest". En dat geeft me zoveel energie. Hoewel ik nu wel naar yoga ga omdat het niet verkeerd is de ideeenfontein in mijn hoofd even uit te zetten :biggrin2: :biggrin2:
Door jasmijn
#3293591
Een mooie grote hommel geholpen, ze was om de een of andere rede mijn huis binnen gekomen en was een beetje moe.

Na een drupje honig te hebben genuttigd is ze weer met goede moed vertrokken :biggrin2:
Ben blij dat ik een hommel heb kunnen redden :cool:
Door Siberienne
#3293594
Nog een geluksmomentje vandaag; in de winkel een heel erg leuk jurkje zien en denken 'dat gaat me vast niet te passen, te smal gesneden'.
En het dan toch passen en erachter komen dat het perfect past :biggrin2: gescoord!

Daarna affe kroelen in het zonnetje met meneer kreukelzone
IMG_2038.JPG
IMG_2038.JPG (1.02 MiB) 1535 keer bekeken
IMG_2040.JPG
IMG_2040.JPG (885.62 KiB) 1535 keer bekeken
:biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3293600
Top dat je het jurkje toch bent gaan passen! Ik heb mezelf ook inmiddels geleerd om sommige dingen eerst aan te trekken voordat ik ze gelijk afkeur 'omdat het mij niet zou staan' :cool:

Geluksmoment: vriendje heeft mijn moestuinbak in elkaar gezet :D
Door hannabelgje
#3293604
Het wordt nogal een gedoe om op mijn nieuwe werk te lomen vanaf maandag. Ik moet ergens mijn auto parkeren, fiets uit de auto toveren, in elkaar zetten, naar de fietsenstalling fietsen (niet alleen mijn auto mag ik niet bij het werk parkeren, maar mijn fiets mag ook niet in hun fietsenstalling staan), fiets parkeren en straat oversteken naar het werk. Ik weet de weg niet in dat stuk van Eindhoven en nu heeft mijn broer aangeboden om morgenvroeg een trailrun te doen. Geeft mij een stuk meer rust voor maandag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Aprilsnow
#3293626
hannabelgje schreef:Het wordt nogal een gedoe om op mijn nieuwe werk te lomen vanaf maandag. Ik moet ergens mijn auto parkeren, fiets uit de auto toveren, in elkaar zetten, naar de fietsenstalling fietsen (niet alleen mijn auto mag ik niet bij het werk parkeren, maar mijn fiets mag ook niet in hun fietsenstalling staan), fiets parkeren en straat oversteken naar het werk. Ik weet de weg niet in dat stuk van Eindhoven en nu heeft mijn broer aangeboden om morgenvroeg een trailrun te doen. Geeft mij een stuk meer rust voor maandag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik ben daar ook nooit zo'n held in en een trailrun geeft me zoveel rust ☺️

Succes!!! Suf dat je zelfs de fietsenstalling niet in de fietenstalling mag staan :(
Door hannabelgje
#3293638
Het parkeren en de afstand naar het werk valt goed mee. We zitten nu lekker op de markt in Eindhoven in het zonnetje koffie te drinken. Lekker hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3293640
hannabelgje schreef:Het parkeren en de afstand naar het werk valt goed mee. We zitten nu lekker op de markt in Eindhoven in het zonnetje koffie te drinken. Lekker hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lekker!! :D Fijn dat het meevalt.
Succes morgen!
Door Eef+Stippels
#3293641
Siberienne schreef:Nog een geluksmomentje vandaag; in de winkel een heel erg leuk jurkje zien en denken 'dat gaat me vast niet te passen, te smal gesneden'.
En het dan toch passen en erachter komen dat het perfect past :biggrin2: gescoord!

Daarna affe kroelen in het zonnetje met meneer kreukelzone

IMG_2038.JPGIMG_2040.JPG

:biggrin2: :biggrin2:
Dat is geluk :D
Door Aprilsnow
#3293645
hannabelgje schreef:Het parkeren en de afstand naar het werk valt goed mee. We zitten nu lekker op de markt in Eindhoven in het zonnetje koffie te drinken. Lekker hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Fijn!! En op de markt is het goed toeven met dit weer ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3293660
We hebben een nieuw wandelgebied uitgeprobeerd. Heerlijk rustig, beetje bos, beetje duin, aanlijnplicht en heel veel lekkere luchtjes volgens Scott.
2 andere honden tegengekomen, liepen toch los maar werden direct aangelijnd toen ze ons zagen. Wat een verademing

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door