Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3385967
Tijdelijk huurhuis gevonden waar de honden ook welkom zijn en waar we vanuit huis naar prachtig natuurgebied kunnen. En oh ja, op kruipafstand van een leuk restaurant. Toch beterden de brug bij Roermond :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3386099
Wat fijn! :)
Gelukkig kun je de brug nu laten voor wat ie is :biggrin2:


Mijn geluksmomentje van het weekend: ik was mijn telefoon vergeten uit de auto mee te nemen tijdens een wandeling in het bos. En bij terugkomst was ie er nog, geen ruit ingeslagen, pfiew :D
En de hondjes hebben weer heerlijk in de modder geplonst :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386116
Ik krijg per 1 nov een contract bij het ziekenhuis waar ik stage heb gelopen! Super gaaf! En dan ook nog de uren die ik wil. Ik ga dan 3,5 dag werken per week, dus 3 om 4 dagen. Ik zou liever minder werken voor Ziva en mijn geestelijk welzijn, maar dat is qua financiën niet haalbaar. Maar over een jaar wel, dus volgend jaar november, dan ga ik 3 dagen werken.

Ik liep stage en ga werken op de anesthesie. Mijn stage dus ook goed afgerond en mn diploma is binnen! :groupwave2: :groupwave2:
A.s. vrijdag krijg ik vakantie tot 1 november! Ik ben er zo aan toe.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386171
Dank dank!! Nog 2 daagjes, ik ben de uren aan het aftellen :D Niet omdat ik het stom vind maar omdat ik op ben. Ik heb mezelf van mn spaarcentjes een weekje Terschelling gegund :groupwave2:
Ik ga met Ziva en tent lekker naar de camping daar op maandag 30 sep en dan vrijdag komt waarschijnlijk een vriendin langs tot zondag. Als dat goed bevalt ga ik volgend jaar langer alleen weg met de tent.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door