Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3380230
De hitte van gisteren goed doorgekomen! Plantenspuit bij de hand met zo'n vernevelstand en me af en toe natgespoten. Werkt goed!

Vandaag een heerlijk doelloos blokje om door Friesland met een hele ploeg motorrijders. Was bijzonder gezellig!
En vandaag is ook bewezen dat er echt wel sociale motorrijders zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380231
Ronald schreef:De hitte van gisteren goed doorgekomen! Plantenspuit bij de hand met zo'n vernevelstand en me af en toe natgespoten. Werkt goed!

Vandaag een heerlijk doelloos blokje om door Friesland met een hele ploeg motorrijders. Was bijzonder gezellig!
En vandaag is ook bewezen dat er echt wel sociale motorrijders zijn!
Ja duh, jij bent toch motorrijder!

Fijn dat het dit keer goed ging met de hitte. Het is aanpassen, maar aldoende leer je en gaat het gelukkig beter!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380992
Krijg een flyer van een nieuwe huisarts in de bus! Die wat bredere openingstijden heeft en waar je op afspraak kunt komen :D :D :D :D
En ook via de website afspraken kunt regelen en recepten aanvragen. Man-o - man ik kan weer naar de huisarts als ik iets heb ! :D

Ok jullie denken nu dus :???: :???: :???:
Maar hier heb je dus alleen huisartsen die smorgens een paar uurtjes open zijn , en zonder afspraak dus heel vaak is minimum 1 uur wachttijd, erg fijn :-X Altijd haast omdat het toch zo druk is. Ook voor recept maar wachten. En soms sta je ook gewoon voor gesloten deur . Geen idee waarom.
Ergo wat ik ook heb ik ga niet naar de huisarts, althans probeer het te vermijden . Hopelijk is dit dan wel wat!
Ml kan al helemaal niet gaan, want komt vaak niet uit met zijn werk :-X ja als je een afspraak zou kunnen maken dan wel :) Hoe blij kun je met zoiets toch zijn! Nu even wachten hoe het in praktijk loopt he , maar hoopvol
Door Eef+Stippels
#3381233
Kaio schreef:Krijg een flyer van een nieuwe huisarts in de bus! Die wat bredere openingstijden heeft en waar je op afspraak kunt komen :D :D :D :D
En ook via de website afspraken kunt regelen en recepten aanvragen. Man-o - man ik kan weer naar de huisarts als ik iets heb ! :D

Ok jullie denken nu dus :???: :???: :???:
Maar hier heb je dus alleen huisartsen die smorgens een paar uurtjes open zijn , en zonder afspraak dus heel vaak is minimum 1 uur wachttijd, erg fijn :-X Altijd haast omdat het toch zo druk is. Ook voor recept maar wachten. En soms sta je ook gewoon voor gesloten deur . Geen idee waarom.
Ergo wat ik ook heb ik ga niet naar de huisarts, althans probeer het te vermijden . Hopelijk is dit dan wel wat!
Ml kan al helemaal niet gaan, want komt vaak niet uit met zijn werk :-X ja als je een afspraak zou kunnen maken dan wel :) Hoe blij kun je met zoiets toch zijn! Nu even wachten hoe het in praktijk loopt he , maar hoopvol
Wat handig, zou ideaal zijn!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3381400
Stukje gereden door een prachtig landschap, gezellig bijgekletst met lieve vrienden, heerlijk gegeten, en als kers op de taart nog een allerschattigst hondje ontmoet dat vriendjes werd met Atz (naast de andere lieve hondjes uiteraard). Het is jammergenoeg nog nèt mislukt om hem mee naar huis te nemen, hij zat al in de auto, maar ze hadden ons door... ::)
2099C3A8-11E5-4E0F-B1C5-D9FBBBDE7A5D.jpeg
2099C3A8-11E5-4E0F-B1C5-D9FBBBDE7A5D.jpeg (1.86 MiB) 2116 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3381412
Kim_S schreef:Stukje gereden door een prachtig landschap, gezellig bijgekletst met lieve vrienden, heerlijk gegeten, en als kers op de taart nog een allerschattigst hondje ontmoet dat vriendjes werd met Atz (naast de andere lieve hondjes uiteraard). Het is jammergenoeg nog nèt mislukt om hem mee naar huis te nemen, hij zat al in de auto, maar ze hadden ons door... ::)

2099C3A8-11E5-4E0F-B1C5-D9FBBBDE7A5D.jpeg
De klaag van vandaag:

Krijg je mensen met een hond op bezoek, je geeft ze koffie, je geeft ze eten, je kletst gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, ze hebben je hond in de kofferbak gestopt! >:( *

* Alternatieve versie: ondankbare hond >:( . Haal je zo'n beest uit de rescue, je geeft 'm water, je geeft 'm eten, je knuffelt gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, zit ie smoorverliefd naast zijn nieuwe beste vriendje in de kofferbak. En bedankt, Mello. :boo:

Maar verder was het heul gezellig! :D :biggrin2:
Door Siberienne
#3381425
Kim_S schreef:Zelfs Atz kijkt vragend: “aaaaah toe, kunnen we hem houden baas?” ;D

Ik zeg doen; double trouble twice the fun ;D ;D

Geniet ervan dames daar in 't noorden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3381428
Anne in Zweden schreef:De klaag van vandaag:

Krijg je mensen met een hond op bezoek, je geeft ze koffie, je geeft ze eten, je kletst gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, ze hebben je hond in de kofferbak gestopt! >:( *

* Alternatieve versie: ondankbare hond >:( . Haal je zo'n beest uit de rescue, je geeft 'm water, je geeft 'm eten, je knuffelt gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, zit ie smoorverliefd naast zijn nieuwe beste vriendje in de kofferbak. En bedankt, Mello. :boo:

Maar verder was het heul gezellig! :D :biggrin2:
Een klaag hoort natuurlijk niet thuis in het geluksmomententopic ;D
@Kim: Ze zitten er wel echt als 'inpakken en wegwezen' :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3381456
constance.blokzijl schreef:Aaah hoe lief! En moet Atz nu zijn nieuwe beste vriend achter laten bij die mensen die hem de kans geven om in de auto te springen?
Met pijn in het hart. Ze moesten hem tegenhouden anders sprong hij op de achterbank toen de kinderen instapten :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door