Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3395811
Charlie Angel schreef: di 25 feb 2020, 23:52 De duimen draaien!

Ronald, hoe gaat het nu met Tjerk?
Eerste onderzoeken zijn positief. En dan niet positief als in "We hebben wat gevonden", maar positief als "We hebben niets gevonden". Nu zegt dat natuurlijk niets, maar er lijkt op dit moment geen verhoogde liquordruk te zijn.
Nu alleen nog de CT scan even afwachten en daarna weer gesprek met de neuroloog...
Door - pien -
#3395814
Ronald schreef: wo 26 feb 2020, 12:39 Eerste onderzoeken zijn positief. En dan niet positief als in "We hebben wat gevonden", maar positief als "We hebben niets gevonden". Nu zegt dat natuurlijk niets, maar er lijkt op dit moment geen verhoogde liquordruk te zijn.
Nu alleen nog de CT scan even afwachten en daarna weer gesprek met de neuroloog...
Niet slecht...ik blijf duimen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395816
Wat fijn Ronald! Hopelijk zijn de rest van de zorgen snel minder met de uitslag van de CT!

Mijn gelukje vandaag: ik mocht lessen op het paard van de juf. En helemaal niets ten nadele van de "gewone lespaarden" waar ik anders op rij, was dat toch echt wel tof. Lespaarden hebben de geweldige kwaliteit om met al die verschillende ruiters op hun rug om te kunnen gaan en dat maakt ze onbetaalbaar. Maar ook een tikje minder gevoelig en subtiel, dat is logisch. En dan is rijden op een paard dat heel consequent en netjes gereden wordt een mooi leermoment, want dan krijg je dus veel directere feedback op je hulpen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3395913
Goed nieuws Ronald!!!!

Goed en leuk sollicitatiegesprek gehad... Goed gevoel... Al zegt dat niets tegenwoordig.... ze belt woensdag uiterlijk 12 uur terug om mede te delen of ik aangenomen of niet... wat duurt wachten dan kang :-\ ....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395952
Ik duim voor je Cindy!

Ik heb gisteren voor het eerst boodschappen bij "de streekboer" gehaald. Die bestel je vooraf, komt van lokale boeren en haal je dan 1 keer per week af. En laat er nou een varkensboer bij zitten die zijn varkens buiten laat scharrelen en binnen heerlijke strolagen aanbiedt. En laat ik nou verzot zijn op grillworst, maar dat at ik vrijwel niet meer omdat bio industrie varkens het ergste van het ergste zijn. Het blijft vlees, daar veranderd niets aan, maar dan toch liever van blije varkens!
Heb ook een prachtig desembrood en twee potten honing waar de strijd tegen de hooikoorts mee aangaan.
Door hannabelgje
#3396168
Twee nieuwe dames opgehaald vandaag. Wat is dat toch altijd leuk. Die liefhebbers die met zoveel liefde over hun beestjes praten. Ik kan daar altijd zo van genieten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
#3396216
Kaela schreef: vr 28 feb 2020, 07:13 Ik duim voor je Cindy!

Ik heb gisteren voor het eerst boodschappen bij "de streekboer" gehaald. Die bestel je vooraf, komt van lokale boeren en haal je dan 1 keer per week af. En laat er nou een varkensboer bij zitten die zijn varkens buiten laat scharrelen en binnen heerlijke strolagen aanbiedt. En laat ik nou verzot zijn op grillworst, maar dat at ik vrijwel niet meer omdat bio industrie varkens het ergste van het ergste zijn. Het blijft vlees, daar veranderd niets aan, maar dan toch liever van blije varkens!
Heb ook een prachtig desembrood en twee potten honing waar de strijd tegen de hooikoorts mee aangaan.
Leuk! Wij hebben in de buurt een boerderijwinkel en daar haal ik wel 's zuivel en kaas en vlees. En tegenwoordig ook brood, omdat de leverancier van onze groentetas is overgestapt op een broodleverancier die geen gesneden brood aanbiedt. Bij de groentetasleverancier kun je ook 'winkelen' maar ik probeer het nu half bij hen en half bij de boerderijwinkel te kopen. Lekker puur eten!
hannabelgje schreef:Twee nieuwe dames opgehaald vandaag. Wat is dat toch altijd leuk. Die liefhebbers die met zoveel liefde over hun beestjes praten. Ik kan daar altijd zo van genieten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat een leukerds! Vertel 's wat meer?
Door hannabelgje
#3396219
- pien - schreef: Wat een leukerds! Vertel 's wat meer?
Bet zijn twee dames muskuseenden die mijn ongediertje (voornamelijk slakken) op komen eten in de tuin. Ze zitten nu te wennen in de kippenren, maar mogen straks los in de tuin als ze wat gewend zijn. Het zijn redelijk kalme eenden die ook best aardig leggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3396228
Anderhalf uur rauzen door de diepe sneeuw: de heren hadden geluksmomenten in het kwadraat. Wij erachteraan op de sneeuwschoenen door het sprookjes bos. Wij zijn wintermensen :biggrin2:

@hanna leuke eenden!
Gebruikersavatar
Door pike
#3396258
hannabelgje schreef: ma 02 mar 2020, 11:52 Bet zijn twee dames muskuseenden die mijn ongediertje (voornamelijk slakken) op komen eten in de tuin. Ze zitten nu te wennen in de kippenren, maar mogen straks los in de tuin als ze wat gewend zijn. Het zijn redelijk kalme eenden die ook best aardig leggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Leggen eenden ook? Net als kippen? Nooit geweten :-[
Door src_esther
#3396277
pike schreef: ma 02 mar 2020, 19:51 Leggen eenden ook? Net als kippen? Nooit geweten :-[
:2funny: :sofa:
Ganzen leggen ook (seizoensgebonden).
Beide nam mijn moeder weleens mee uit de natuurwinkel waar zij werkte. In mijn herinnering vond ik ganzeneieren lekkerder. Kom eigenlijk nooit meer eenden- of ganzeneieren tegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door