Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3434351
hannabelgje schreef: wo 10 nov 2021, 21:40 Mijn moeder haar tumor lijkt goed te behandelen te zijn. Weer even iets minder spannend pfff.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is een echt geluksmomentje Hana!
Door Too
#3434363
Dat is goed nieuwsHanna , fijn!



Dat over 10 dagen de vriezer leeggegeten moet zijn ;D
Dan proppen we m vol met allerlei lievelingsvleesjes, voor mij dus de schone taak om pompoensoep, spinazie, vergetengroenteprut, pompoensoep, rode kool , bio mergues, allerlei brood en waarschijnlijk nog wat pompoensoep te eten ... lekker makkelijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3435386
Speciaal voor het bezoek aan mijn eigen dierenarts een Takkie mondkapje gekocht. Toen hoefde het niet meer, hadden we een keer en ander, had ik per ongeluk de effen mee.

Vandaag was het eindelijk zo ver! Takkie in volle trots voor de snoet.

Had hij dezelfde ;D

Echt mensen, binnenpret op wereldniveau ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3435392
LOL! Zijn die mondkapjes toch nog ergens goed voor. :-)

Vandaag beide honden weer een beetje de goede kant op.
Senior Aismee had haar pootje kapot (1 teen mist aan beide zijden wat eelt, hoe of wat.. geen idee) en eindelijk na een ruime week steunt ze weer op die poot en wil ze weer wat lopen.
Ze liet zich braaf tillen bij alle stukken waarbij we over moesten steken, hoewel zij en Doutze duidelijk niet snapten waarom.. (strooizout in kapot voetje leek mij niet zo'n goede combi)

En Doutze heeft gister 3,5 km gewandeld, vandaag geen spierpijn. Dus ik ben heel blij.

Karen
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3435394
Kaela schreef: ma 29 nov 2021, 12:54 Speciaal voor het bezoek aan mijn eigen dierenarts een Takkie mondkapje gekocht. Toen hoefde het niet meer, hadden we een keer en ander, had ik per ongeluk de effen mee.

Vandaag was het eindelijk zo ver! Takkie in volle trots voor de snoet.

Had hij dezelfde ;D

Echt mensen, binnenpret op wereldniveau ;D ;D ;D
Volgens mij heb jij wel een hele rare dierenarts zeg... ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3435429
;D

Mijn geluksmoment is dat ik in het deel van artikel van dagblad van het noorden dat leesbaar is als niet premium lid dat gemeente en projectontwikkelaars het niet eens worden over nieuwe woonwijk :D Net voor corona hadden ze dat plan weer uit de ijskast gehaald wat ik gezien de woningnood begrijp. Vanuit eigenbelang (namelijk het gebied waar ik direct op uitkijk) en natuurbelang (grutto's en kieviten broeden en fourageren er jaarlijks, wonen vele hazen) ben ik er erg blij mee. Dat gemeente en projectontwikkelaars er niet uitkwamen was in 2009 ook de reden dat het plan in de ijskast verdween ;-)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3435434
Oh, dat herken ik zo!
Wij zitten hier sinds de jaren 70 met de A15 die maar niet gelegd wordt. Nu hebben ze bedacht dat ze er 1 plan van maken, 3 nieuwe op- en afritten, verbreding van de A12, doortrekken van de A15 op een totaal niet logische plek én een outlet shop ::) :???:
Sindsdien ben ik ook tegen ::) ;D Dus hulde voor alle stikstof en milieuorganisaties ;D

Ps je kent de functie 'incognito-tabblad' op je mobiel en op Firefox? Helpt bij premium...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3435646
WOW, we gaan volgend jaar minder voor stroom betalen hier in DE. De prijs gaat omlaag :P
En we hadden minder verbruikt (oude vriezer vervangen volgens mij vrat ie echt stroom, helft aanschafprijs er al uit :-X ) en dat toch terwijl er veel thuisgewerkt wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door