Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3409842
Oh wat fijn Siberienne. Geeft jullie weer een stuk meer bewegingsvrijheid! Geniet ervan :cool:

Hier is het nog weekje wachten tot hij taxichauffeur kan zijn omdat het nog wachten is op het pasje ;)
Door hannabelgje
#3409859
Vandaag vrij genomen om de tuin te snoeien omdat mijn buurman aan het mopperen was. Mijn schoonzus kwam helpen en samen zijn we super ver geraakt. De buurman kan blij zijn. De rest van de dag verplicht rust.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3409878
Gefeliciteerd!
Fenixjuh met de a.s. gezinsuitbreiding!
dinky89 met het rijbewijs van je partner!
MillyMol met de gevulde vriezer die in aantocht is!
Siberienne met de auto!
:D :D :D
Door eelke
#3409896
dinky89 schreef: vr 11 sep 2020, 21:47 Bedankt voor de felicitaties :)
Vandaag is eindelijk mijn zomervakantie begonnen en het lijkt komende week zelfs zomerweer te worden :cool:
Zo die heb je goed getimed ja!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3409903
Doranto schreef: vr 11 sep 2020, 19:26 Gefeliciteerd!
Fenixjuh met de a.s. gezinsuitbreiding!
dinky89 met het rijbewijs van je partner!
MillyMol met de gevulde vriezer die in aantocht is!
Siberienne met de auto!
:D :D :D
Ik loop vreselijk achter met reageren dus ik sluit me hier bij aan! Wat een heerlijke geluksmomentjes allemaal!

Hier is mijn geluksmomentje eerst dezelfde als Dinky, komende week vakantie hebben en echt zomers weer krijgen! In combinatie met het feit dat onze grijze loge's er weer zijn! Dat is altijd super leuk, maar nu kunnen ze komende week dus ook veel buiten spelen!
Door zurca
#3409913
Nog iemand die wat achter de feiten aan loopt..
Fenixjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dinky, wat fijn dat je partner zijn rijbewijs gehaald heeft! Gefeliciteerd.
Siberienne, een auto voor de deur... Heerlijk zeg nu kunnen jullie nog meer van die prachtige omgeving gaan verkennen. En wat fijn dat het goed gaat op je werk!
En MillyMol, prettig dat er een gevulde vriezer in aantocht is! Wat fijn ook dat het gelukt is om de verhuizing van je spullen te regelen zonder dat je er zelf voor naar NL hebt moeten afreizen. Dat de bouw nu gewoon door kan gaan...

Oh enne fijn voor de mensen die uitzien naar hun vakantie!
Mijn geluksmomentje is dat mijn vakantie begint na die warme dagen ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3409917
Mijn geluksmomentje is dat er eindelijk verbetering lijkt te komen in mijn gezondheid voor wat betreft de laaggradige ontstekingen, wat zich voornamelijk uit in reumatische artritis en schildklierproblemen. Ik probeer al vele jaren zo gezond mogelijk te leven. Alles biologisch, niets op je lijf smeren wat je niet ook zou kunnen eten enz.
Één ding zag ik daarbij over het hoofd, nl. het contact met synthetische stoffen. Sinds ik dat ook vermijd gaat het plotseling een stuk beter voor wat betreft de RA. Hopelijk zet het zich door!
Ook werd ik door iemand hierop geattendeerd: https://www.mirmethode.nl/maandverband/
Ik gebruikte (eigenlijk uit gewoonte) altijd inlegkruisjes van Appie :-[ . Ben daar acuut mee gestopt nu! Dit is naar mijn gevoel de doorslaggevende reden van de verbetering die ik nu zie.
Door smulpaap
#3410067
Fenixjuh schreef: wo 09 sep 2020, 14:10 Oh, dat wordt een vriezer kopen! :)

Ik voel me vandaag rot, net wakker want ik was moe van de efteling gisteren en moest even dutten. .. Nog steeds brak en de honden willen knuffelen maar ik vind dat ze stinken (en ik heb ze van het weekend al gewassen) :puke:


Oh, het geluksmomentje? Das de oorzaak van het brak zijn...

IMG_20200909_140612.jpg

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Wat een leuk nieuws .Gefeliciteerd met de zwangerschap ;)
Door - pien -
#3410081
Iedereen gefeliciteerd met z'n geluksmoment :)
Hartstikke fijn!

Mijn momentje : gister in 3 uur mijn bureau (wat daar voor door moest gaan :-[ ) HELEMAAL OPGERUIMD!
Niet te geloven wat een goeie opruimcoach kan doen!
Ze hield me bij de les en stelde precies de goeie vragen en er verscheen een berg oud papier (lees: opschrijfboekjes die wel leuk zijn maar waar ik niks meer mee deed) die ik zelf in de kliko gooide, dat was een mooi moment!
En spullen die er niet hoorden gingen naar hun plek maar pas nádat alles uitgezocht was (hoort op je bureau/hoort niet op je bureau) dus niet weer ergens anders naartoe gaan met je kaarsen of wat dan ook...anders raak je het spoor bijster :P
Alles wat ergens anders hoort mik je in een doos en zoek je uit nadat het bureau weer is ingeruimd.
En het was mákkelijk om dingen weg te doen...echt, ik had het niet verwacht van mezelf :biggrin2:
En wat ruimt het op, ook in je hoofd :D
Volgende keer pakken we 2 zwarte gaten in de kamer aan...ik heb er een hard hoofd in maar het gaat vast lukken!
Als de woonkamer dan geruimd is zal dat zo'n rust geven. Elke keer dat je zo'n berg spullen ziet die daar maar stof staan te happen doet dat iets met je...je denkt van niet maar toch...
Ik heb óok nog een klaagje: waarom heb ik dit niet eerder gedaan :biggrin2:
Ik denk dat ik bang was voor 'niet zo'n goeie klik' met iemand én geen idee hoe lang zoiets zou duren en hoeveel het dan zou kosten, tis niet goedkoop zo 1 op 1. En toen ik de beslissing had genomen om iemand in te huren kwam Corona langs ::)
Met deze mevrouw kom ik al een eind op weg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door