Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3424404
Vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad. Ik had van alle onderdelen de hoogste score. Trots op mezelf. Ook een flinke promotie gekregen. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3424407
Fijn Hanna! Het is leuk als je gewaardeerd wordt, maar het is nog leuker als dat ook tot uitdrukking wordt gebracht. Anders is het net zoiets als in je broek plassen. Je krijgt er een warm gevoel van, eventjes, maar niemand die het verder ziet.
Door eelke
#3424412
hannabelgje schreef: do 15 apr 2021, 20:02 Vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad. Ik had van alle onderdelen de hoogste score. Trots op mezelf. Ook een flinke promotie gekregen. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Vind ik een felicitatie waard; gefelicteerd!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3424440
hannabelgje schreef: vr 16 apr 2021, 07:37 Dank jullie. Mijn team vind het fijn dat ik officieel hun nieuwe baas word. Gelukkig maar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is ook fijn. Niets zo waardeloos als technisch gezien leidinggevend te zijn terwijl de groep het niet accepteert (om wat voor reden dan ook).
Door smulpaap
#3424452
hannabelgje schreef: do 15 apr 2021, 20:02 Vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad. Ik had van alle onderdelen de hoogste score. Trots op mezelf. Ook een flinke promotie gekregen. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gefeliciteerd Hanna
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door