Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3446686
Dat is helemaal geweldig Sonja! Ik ben blij voor je :-*
Zowel dat je zoveel sterker bent als dat je heerlijk kunt genieten van gezond en lekker eten en af en toe een wijntje!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3446697
Ik ben nog niet klaar. ;D
De TV ging stuk. Dat is eigenlijk een klaag. Zeker omdat er hier de laatste tijd wel meer kapot is gegaan: Na de wasmachine, de dynamo van mijn auto en twee autovoorruiten in 1 maand tijd :-X zaten we hier eigenlijk niet op te wachten.
Maar goed, ik wilde eigenlijk al een tijdje een grotere TV. ::)
Een avondje besteed aan het online bekijken van het TV-aanbod en gekozen voor een grotere TV van een onbekend, maar goedkoop merk. Volgens de recensies moest de beeldkwaliteit erg goed zijn, maar het geluid wat minder. Dit bleek inderdaad te kloppen, maarrrr ik had nog een zwikkie bol.com-bonnen. Dus een soundbar besteld. Vandaag geleverd. Ik heb 'm aangesloten en nu heb ik gewoonweg een thuisbioscoop! :D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446716
Lekker Sonja! :)

Ik had gister ook een geluksmomentje, dat heeft mijn dag wel goed gemaakt. Omdat ik tegenwoordig weer een eigen auto heb had ik een tijdelijke parkeervergunning voor werk aan gevraagd voor de opbouw nu met de corona nasleep. Ik ga ziektemaand 5 in en het OV is erg zwaar bij de opbouw.
Gister gehoord dat ik 12 weken gratis mag parkeren! Dat was zo fijn!! Ik had gewerkt en zat er eigenlijk een beetje doorheen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3446719
sam28 schreef: wo 06 jul 2022, 16:16 Lekker Sonja! :)

Ik had gister ook een geluksmomentje, dat heeft mijn dag wel goed gemaakt. Omdat ik tegenwoordig weer een eigen auto heb had ik een tijdelijke parkeervergunning voor werk aan gevraagd voor de opbouw nu met de corona nasleep. Ik ga ziektemaand 5 in en het OV is erg zwaar bij de opbouw.
Gister gehoord dat ik 12 weken gratis mag parkeren! Dat was zo fijn!! Ik had gewerkt en zat er eigenlijk een beetje doorheen.
Dat is inderdaad een fijn bericht, net die kleine dingen die je een oppeppertje geven. :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3446726
sam28 schreef: wo 06 jul 2022, 16:16 Lekker Sonja! :)

Ik had gister ook een geluksmomentje, dat heeft mijn dag wel goed gemaakt. Omdat ik tegenwoordig weer een eigen auto heb had ik een tijdelijke parkeervergunning voor werk aan gevraagd voor de opbouw nu met de corona nasleep. Ik ga ziektemaand 5 in en het OV is erg zwaar bij de opbouw.
Gister gehoord dat ik 12 weken gratis mag parkeren! Dat was zo fijn!! Ik had gewerkt en zat er eigenlijk een beetje doorheen.
Aah, dat is echt fijn!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3446729
Ik geniet hier fijn mee van de goede berichten!

Gaat lekker Sonja!

En Sam, wat fijn! Dat je met een parkeervergunning zo blij kan zijn, hè... En dat de werkgever ook ziet dat dit je helpt bij je herstel.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3447022
hannabelgje schreef: vr 15 jul 2022, 11:43 Met de auto naar de keuring geweest en die is goedgekeurd. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hè, fijn! Dat is beter dan allerlei onverwachte reparaties!
Door Too
#3447325
Vannacht kwam de jaarafrekening van energie, had geen idee hoe dat zou uitpakken met flexibele tarieven (béétje kop-in-t-zand ::) ) ... €600 terug !


Is natuurlijk een beetje sigaar uit eigen doos.. nóg wat minder verbruikt en overheidsmaatregelen, maar door alle berichten leek bijbetalen meer voor de hand liggen
Anyway ik ben er blij mee, dit gaat in de pot voor volgend jaar en het lagere voorschot dat ze me voorstellen is hartstikke leuk maar gaan we mooi niet doen
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3447368
Dat is een lekkere meevaller!

Tegen mij zeiden ze ook: het bedrag kan wel naar beneden. Maar het huidige bedrag ben ik aan gewend om te betalen. En krijg ik terug? Dan valt het mee. Krijg ik niets terug en hoef ik niet bij te betalen? Dan valt het ook mee. Alleen als ik moet bijbetalen, dan valt het tegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door