Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3446058
Mijn zweefparasol was stuk gewaaid. Deed ik boodschappen bij de lidl en liep ik tegen een nieuwe aan. Pech; ik had voor een mandje gekozen ipv voor een karretje. Geluk; ik was met de auto ipv met de fiets, en hij paste er nog precies in.

Met een tuin op het zuiden en buren die beide wel een uitbouw hebben, is een parasol wel errrgg fijn. En deze zweeft veel rustiger, dus ik hoop dat ie minder makkelijk door de wind gegrepen wordt.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3446059
Ik ben helemaal gesetteld!!!! Nou ja, nog een paar dingetjes doen/regelen en na een paar tegenslagen, eindelijk ook internet in huis 🥳… Moet nog wel hier veel bijlezen, maar dat komt nog wel 😉……

Veel zelf kunnen doen, maar mn (bijna) ex en kids hebben me ook heel veel geholpen 🥰….. Slapen is een drama; of weinig, of met hele rare dromen, dus ik ben letterlijk en figuurlijk gesloopt :-\ ….. Maar goed, dat zal met de tijd wel goed komen….. Nu nog ff wat dingen regelen en herstellen (mn achternaam is, ondanks tig keer spellen, nog fout geschreven en begin daar een beetje erg boos om te worden, omdat men zelf denkt het beter te weten :-X )….

Edit: hoort ergens anders, waar weet ik niet, maar krijg net te horen dat ik per vandaag officieel gescheiden ben…… doet me veel meer, dan ik van mezelf had verwacht….. heb de afgelopen dagen gehuild….. maar nu meer dan in al die dagen……
Laatst gewijzigd door CindyMayella op ma 20 jun 2022, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3446063
CindyMayella schreef: ma 20 jun 2022, 13:39 Ik ben helemaal gesetteld!!!! Nou ja, nog een paar dingetjes doen/regelen en na een paar tegenslagen, eindelijk ook internet in huis 🥳… Moet nog wel hier veel bijlezen, maar dat komt nog wel 😉……

Veel zelf kunnen doen, maar mn (bijna) ex en kids hebben me ook heel veel geholpen 🥰….. Slapen is een drama; of weinig, of met hele rare dromen, dus ik ben letterlijk en figuurlijk gesloopt :-\ ….. Maar goed, dat zal met de tijd wel goed komen….. Nu nog ff wat dingen regelen en herstellen (mn achternaam is, ondanks tig keer spellen, nog fout geschreven en begin daar een beetje erg boos om te worden, omdat men zelf denkt het beter te weten :-X )….
Wat fijn dat je nu helemaal gesetteld bent, ga er heerlijk van genieten! Het is ook niet zo raar dat je slecht slaapt, maar met rust en verwerking zal dat slapen ook vast weer beter gaan.

Achternaam is irritant, je weet toch zelf wel hoe je je eigen achternaam schrijft. >:(


Sam, gefeliciteerd met je auto, veel veilige kilometers gewenst.
Door smulpaap
#3446086
CindyMayella schreef: ma 20 jun 2022, 13:39 Ik ben helemaal gesetteld!!!! Nou ja, nog een paar dingetjes doen/regelen en na een paar tegenslagen, eindelijk ook internet in huis 🥳… Moet nog wel hier veel bijlezen, maar dat komt nog wel 😉……

Veel zelf kunnen doen, maar mn (bijna) ex en kids hebben me ook heel veel geholpen 🥰….. Slapen is een drama; of weinig, of met hele rare dromen, dus ik ben letterlijk en figuurlijk gesloopt :-\ ….. Maar goed, dat zal met de tijd wel goed komen….. Nu nog ff wat dingen regelen en herstellen (mn achternaam is, ondanks tig keer spellen, nog fout geschreven en begin daar een beetje erg boos om te worden, omdat men zelf denkt het beter te weten :-X )….

Edit: hoort ergens anders, waar weet ik niet, maar krijg net te horen dat ik per vandaag officieel gescheiden ben…… doet me veel meer, dan ik van mezelf had verwacht….. heb de afgelopen dagen gehuild….. maar nu meer dan in al die dagen……
Oh wat fijn Cindy. Je eigen huisje , heerlijk
En ja , de emoties zullen nog wel even alle kanten op gaan . Heel logisch
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446113
Vanmorgen voor het eerdt de grote kooi schoongemaakt. We hadden altijd het ritme van meerdere keren kleine schoonmaak en dan na een tijdje een keer een grote. Ze zitten er nu ruim een week in en de kleine schoonmaak was binnen 10 minuten klaar. In de tijdelijke kooi waren we twee keer per week een uur bezig om het enigszins netjes te houden.

Vogels blij, ik blij!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446224
Zwangerschapsdementie is soms best leuk. Staat er opeens een vriendin voor de deur. Voor haar volgens afspraak, voor mij een complete verrassing ;D

Was super gezellig, uitstekende verrassing zo!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3446663
Ik zou willen dat ik nog gezond was en gewoon kon werken, maar aangezien dat niet zo is probeer ik er maar het beste van te maken. Zo heeft mijn situatie wel als voordeel dat ik nu veel meer tijd heb voor dingen waar ik de afgelopen jaren niet aan toe kwam.
De laatste tijd ben ik wat bewuster boodschappen gaan doen en gaan koken. Drastisch geminderd met vlees en vis, meer lokale producten. Ik haal meel bij de molen en bak mijn eigen brood. Het vlees dat we af en toe nog eten is afkomstig van dieren die lekker buiten hebben gelopen en de ruimte hadden.
Vandaag voor het eerst een Boerschappenpakket opgehaald. Zitten mooie producten in. Vanavond al spinazie, tomaten, champignons en paprika verwerkt in een saus voor over de tagliatelle. Ik kan daar gewoon blij van worden. Goed gegeten en gedronken! Want sinds mijn operatie afgelopen april, heb ik minder last van infecties en daardoor geen metronidazol meer nodig. En dat betekent dat ik af en toe een wijntje bij het eten kan pakken. Zoals vandaag een koele Riesling. Gewoon genieten!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3446680
Nog een geluksmomentje: Vorig jaar was ik door alle chemo's, bestralingen en infecties dusdanig verzwakt dat ik amper kon lopen. Ik heb toen via de WMO een scootmobiel gekregen waar ik enkele maanden intensief gebruik van heb gemaakt. Maar de afgelopen maanden ben ik wel weer aangesterkt en intussen loop en fiets ik weer gewoon. Die scootmobiel stond in het schuurtje onder een laagje stof en dat is alleen maar zonde. Dus de WMO-consulent gevraagd om de scoot weer op te laten halen.
Gisteren belde de leverancier dat één van hun medewerkers in de buurt was en of het gelegen kwam dat die de scoot gelijk mee zou nemen. Geen probleem, maar de accu bleek leeg, dus de scoot zelf op de vrijloop uit de schuur getrokken en door de brandgang om het huizenblok heen geduwd. Toen de leverancier op de stoep stond kreeg hij hem niet alleen over de oprijplaten in de bus geduwd, dus even mee geholpen. Dat voelde toch wel goed. Dat ik dat gewoon kan! Zo'n verschil met toen het ding geleverd werd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door