Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3411764
Lizzy schreef: zo 18 okt 2020, 17:49 Eh nee. Dan is het ook goed.

Jeetje, adembenemend mooi!
Het is zo’n mooi land. Het is echt niet te geloven. Ik had ook gewoon tranen in mijn ogen. Wij waren een lang weekend weg, ik had twee dagen vrij en we mogen binnen het land nog reizen. We zaten in Utladalen, aan de zuidkant van Jotunheimen. Dit is de Aurdal Fjord, een zijarm van de Sognefjord. Ik ga komende week nog een filmpje maken van de rest vd foto’s van ons weekendje.
Door Siberienne
#3411770
Ronald schreef: zo 18 okt 2020, 20:30 Dat is ècht een straf zeg! Potverdorie, wat een schitterende omgeving!

Worden er nog IT'ers gezocht? (ik vraag dit voor een vriend ::) )
Vast wel...
De gemeente Årdal heft een grote aluminium en zonnecellen fabrikk. (Utladalen ligt bij Årdal) dus daar hebben ze vast ook ITers nodig ;)
Als hij serieus is kan hij eens contact opnemen met https://www.norsk.nl/nl/
Dat is een Nederlander in Noorwegen die kan helpen met werk zoeken.
Gebruikersavatar
Door pike
#3411774
Ronald schreef: zo 18 okt 2020, 20:30 Dat is ècht een straf zeg! Potverdorie, wat een schitterende omgeving!

Worden er nog IT'ers gezocht? (ik vraag dit voor een vriend ::) )
Jaja :biggrin2:
Kan du snakke norsk?
of zoiets
Door Siberienne
#3411797
sam28 schreef: ma 19 okt 2020, 08:35 Of anesthesiemedewerkers, dat vraag ik ook niet voor mezelf hoor. ;D ;D
Zorgpersoneel is regelmatig een tekort aan en ze hebben graag Nederlanders want die snakke snart norsk 😂
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3411818
Yeah! Vandaag gebeld door het UMCG!! Op 5 november gaan ze snijden :)
Oh wacht... ik had op 5 november ook een afspraak bij het andere oogziekenhuis... Keuzes, keuzes, keuzes...

En dan moet er dus ook een negatieve coronatest komen. Bel je met de "ikwilmelatentestenopcorona"-hulplijn. "Nee meneer, dat moet via internet". "Nee muts... dat kan niet, want ik mankeer niks".

Grrrrrr.....

De GGD gaat me hierin dus niet helpen, lijkt het op. Dus dat wordt twee dagen voor de operatie voor een coronatest op en neer rijden naar het altijd zonnige Scheemda...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door